Καλημέρα,
Τιμές απο voda
6
16αρι 739
64αρι 859
128αρι 978,99
6 plus
16αρι 859
64αρι 978,99
128αρι 1098,99
πηγη;
Δημοσίευση 20/10/2014 - 11:47
Καλημέρα,
Τιμές απο voda
6
16αρι 739
64αρι 859
128αρι 978,99
6 plus
16αρι 859
64αρι 978,99
128αρι 1098,99
πηγη;
Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων!
Δημοσίευση 20/10/2014 - 11:50
Δημοσίευση 20/10/2014 - 12:15
Ποιός σου είπε οτι απο Skroutz δεν έχουν εγγύηση? Επίσης ποιός σου είπε οτι απο απο τα γνωστά μέγαλα καταστήματα - παρόχους θα έχεις DOA.
Να σε ενημερώσω λοιπόν, πως ένας απο τους επίσημους εισαγωγείς δε δίνει DOA. Και αναφέρομαι στη Vodafone.
Πλαίσιο ανήκει σε αυτή τη κατηγορία. Καλό είναι λοιπόν να μη παραπληροφορείτε το κόσμο.
Η εποχή των κορόιδων με τα νταβατζιλίκια των παρόχων - Reseller, τελείωσε ανεπιστρεπτί.
Εγώ παραθέτω συνομιλίες για ελαττωματικά προϊόντα τόσο samsung όσο και Apple, συγκεκριμένα ipad ,που αγοράστηκαν από σκρουτζομάγαζο. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι πώς το συγκεκριμένο σκρουτζομάγαζο βάσει τα γραφόμενα του πελάτη είναι ότι στην αρχή έδινε DOA αλλά φανταστείτε μετά τι έκανε ? γαργάρες το DOA
1 Ελαττωματικό Προϊόν Samsung Note 3
vasilis_xenakis στις 08/10/2014
Το κείμενο που ακολουθεί εστάλη με φαξ στο κατάστημα και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία μου με εκπρόσωπο του Συνήγορου του Καταναλωτή, ο οποίος μου γνώρισε ότι είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση της συσκευής ή η πλήρης αποζημίωσή μου :[/size]
Σας γνωρίζω ότι επιθυμώ την άμεση αντικατάσταση της συσκευής (κινητό τηλέφωνο), μάρκας Samsung Note 3 με Serial Number: 352991069399347, το οποίο αγοράστηκε από το κατάστημά σας την 30-9-2014 με αριθμό απόδειξης ΑΛΠ32671, ή την άμεση επιστροφή των χρημάτων μου, όπως ορίζει ο Νόμος, γιατί η συσκευή η οποία μου πουλήθηκε είναι ελαττωματική και παρουσιάζει δυσλειτουργίες κατά την χρήση της (απενεργοποιείται μόνη της).
Αν και επισκέφθηκα το κατάστημά σας την 6-10-2014, και ενώ διαφημίζετε ότι τα προϊόντα σας καλύπτονται από εγγύηση DOA, μου αρνηθήκατε επίμονα την αντικατάσταση της συσκευής λέγοντάς μου ότι πρέπει να πάει στο service.
Όταν απευθύνθηκα στο service της εταιρίας Arvato, την οποία εσείς μου υποδείξατε, έδειξαν ενοχλημένοι από την αντιμετώπιση της εταιρίας σας και είπαν ότι δεν δύνανται να χορηγήσουν έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ότι η συσκευή χρήζει αντικατάστασης αλλά το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι επισκευή της συσκευής.
Σε τηλεφωνική μας επικοινωνία αναφέρθηκα στο DOA που αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας και σας είπα ότι είστε υποχρεωμένοι σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα να μου αλλάξετε τη συσκευή και ισχυριστήκατε ότι το DOA δεν ισχύει γιατί το τηλέφωνο είναι απο χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αν θέλετε να εφαρμόσετε ένα DOA στα μέτρα τα δικά σας, μην διαφημίζετε ότι παρέχετε DOA γιατί είναι παραπλανητικό για τους υποψήφιους αγοραστές.
Ακολούθως, σας ζήτησα, σύμφωνα με Ευρωπαϊκή Οδηγία που ισχύει από 13/6/2014, να μου αντικαταστήσετε την συσκευή ή να μου δώσετε τα λεφτά μου πίσω και αρνείστε!
Απάντηση καταστήματος:
Αγαπητέ πελάτη,
Ευχαριστούμε για την επανειλημμένη προτίμηση στο κατάστημά μας. Όσον αφορά το DOA γιατί εκεί είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε όπως αναφέρετε στο site μας και όπως σας ενημέρωσε η υπάλληλος που σας εξυπηρέτησε κατά την παραλαβή ενημερωθήκατε ότι αν χρειαστεί να γίνει αντικατάσταση πρώτα θα πρέπει να πάρουμε έγκριση ότι το πρόβλημα δεν προήλθε από κακή χρήση της συσκευής και ότι αυτό θα κάνει μάξιμουμ 15 μέρες. Όταν ήρθατε πάλι από το κατάστημα και ζητήσατε αντικατάσταση σας είπαμε να το κρατήσουμε να το πάμε για έγκριση και μόλις έχουμε την έγκριση να σας κάνουμε αλλαγή της συσκευής ή επιστροφή χρημάτων. Λόγω του ότι θέλατε επιτόπου να πάρετε νέα συσκευή και να μην περιμένετε το καθορισμένο διάστημα αιτηθήκατε να πάτε μόνος σας σε αντιπροσωπεία μήπως και σας δώσουν βεβαίωση ότι είναι ελαττωματικό, πράγμα που σας ενημερώσαμε ότι δεν γίνετε από καμία αντιπροσωπεία. Και μάλιστα αιτηθήκατε επίσης να σας δώσουμε εγγράφως βεβαίωση ότι και λίγες μέρες μετά να το φέρνατε ( αφού είχε λήξει η περίοδος DOA) ότι θα σας το κάναμε δεκτό για να πάει για έγκριση αντικατάστασης, όπως και κάναμε. Όπως αντιλαμβάνεστε από τα παραπάνω κανείς δεν σας αρνήθηκε να γίνει αντικατάσταση , απλά σας αρνηθήκαμε να γίνει με τους όρους που αυθαίρετα θέσατε εσείς.
2 ελαττωματικό προϊόν iPad Mini 16GB
από Dozvidaniya στις 11/09/2014
Αγόρασα ένα Apple iPad Mini 16GB από το κατάστημα ο ίδιος την Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου με κωδικό που αναγράφεται στην απόδειξη 000060.
Μισή ώρα μετά άνοιξα το τάμπλετ και διαπίστωσα ότι η οθόνη του δεν λειτουργεί καθόλου στο άγγιγμα. [/size]
Το επιστρέφω αμέσως πίσω και μου είπαν πως θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία γιατί δεν έχουν τεχνικό τμήμα και θέλουν κάποια έγκριση ότι όντως υπάρχει πρόβλημα για να μου δώσουν μέσω DOA άλλο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προιόν από το δικό τους στόκ (εφόσον έχουν εξασφαλίσει ότι η ελληνική αντιπροσωπεία που μόνο αυτη είναι υπεύθυνη για το DOA στην Ελλάδα θα τους "πληρώσει" το χαλασμένο ipad γιατί δεν θα το βάλουν από την τσέπη τους όπως είναι και λογικό) [/size]
Τους απαντάω για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις θα το πάω να το αφήσω προσωπική ο ίδιος στην ελληνική αντιπροσωπεία για έλεγχο (infoquest), και δεν με άφησαν να το κάνω διότι τάχα μου χρειαζόταν κάποιο χαρτί. [/size]
2 ημέρες μετά τηλεφώνησα στο κατάστημα και μου είπαν ότι είναι ήδη στην αντιπροσωπεία και περιμένουν απάντηση. [/size]
Πήγα λοιπόν ο ίδιος αμέσως αυτοπροσώπως στην infoquest και μετά λύπης μου ενημερώθηκα αφού τους έδωσα το serial number πως επίσημη ελληνική αντικατάσταση DOA δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει διότι το ipad είναι από την Σλοβακία δηλαδή εισαγωγής και ακόμα πως το κατάστημα ποτέ δεν τους έστειλε κάτι γιατί πολύ απλά δεν τίθεται καν θέμα αντικατάστασης με DOA παρά θέμα εγγύησης δηλαδή αντικατάσταση με ανακατασκευασμένη συσκευή. [/size]
Τους κάλεσα πάλι σήμερα γνωρίζοντας όλα αυτά και γνωρίζοντας πως δεν μιλούν με καμία apple ή ελληνική αντιπροσωπεία όπως λένε αλλά περιμένουν προφανώς να πάρουν κάποια έγκριση από αυτόν που τους προμηθεύει τα προιόντα τους από το εξωτερικό. [/size]
Η απάντησή τους πλέον αφού κατάλαβαν ότι δεν μπορούν να με κοροιδεύουν άλλο σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ήταν ότι θα σας καλέσουμε εμείς την άλλη βδομάδα από Τρίτη και βλέπουμε... από τις απλές δύο μερούλες που ήθελαν στην αρχή πήγαμε στις 9+. [/size]
Δυστυχώς η συνεργασία μας έληξε σήμερα 11 Σεπτεμβρίου όπου και ξανακάλεσα για να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω όταν πάρουν την έγκριση από τους φίλους τους στο εξωτερικό και αν βγάλουν άκρη φυσικά διότι αν ήταν σίγουροι για τη συνεργασία που έχουν μεταξύ τους θα μου αντικαθιστούσαν άμεσα ένα προιον δεν χρειάζεται να είσαι τεχνικός για να καταλάβεις ότι δεν δουλεύει το touch. [/size]
Παρόλα αυτά να σημειώσω ένα καλό που ήταν το ότι τουλάχιστον σήκωναν πάντα το τηλέφωνο. [/size]
Προσοχή σε όλους λοιπόν.[/size]
Απάντηση καταστήματος:
Αγαπητέ πελάτη θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εμείς ακολουθήσαμε την διαδικασία που αναφέρετε αναλυτικά στο site μας (όπως και το χρονικό περιθώριο που θέλει η αντιπροσωπεία για την επιβεβαίωση μη υπαιτιότητας χρήστη για την βλάβη ) αναλυτικότερα το παραλάβαμε από εσάς 8/9 με αριθμό παραστατικού ΔΠΠ 477 και την ίδια μέρα κιόλας το στείλαμε στην Infoquest (επίσημη αντιπροσωπεία της Apple για τα Ευρωπαϊκά μοντέλα) με αριθμό παραστατικού Κ1 010418 (αυτό το είδατε και εσείς μετά που ξανά ήρθατε στο κατάστημα επειδή αμφισβητούσατε ότι το tablet είναι στην αντιπροσωπεία) Αφού επιβεβαιώθηκε στις 15/9 από την αντιπροσωπεία το ότι πρόκειται για μηχανική βλάβη του tablet σας ειδοποιήσαμε να έρθετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω, όπως και έγινε. Στις 16/9 ήρθατε και προχωρήσαμε στην επιστροφή των χρημάτων και λάβαμε την συγνώμη σας για την αμφισβήτηση σας και την βεβαίωση σας για άρση της λάθος, όπως αποδείχτηκε κριτική σας.
Με εκτίμηση Phonegallery
Eδώ μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά http://www.skroutz.g...js_shop_reviews
Νίκο αν διαβάσεις προσεκτικά ο άνθρωπος στην πρώτη περίπτωση μίλησε με Συνήγορο του Καταναλωτή για να μπορέσει να πετύχει αντικατάσταση συσκευής ή επιστροφή χρημάτων. Σύμφωνα με προηγούμενα πόστς που αναφέρεις ότι μπορείς εύκολα και χωρίς το Συνήγορο του Καταναλωτή να κάνεις υπαναχώρηση και επιστροφή χρημάτων. Σύμφωνα με αυτό εδώ http://europa.eu/you...ds/index_el.htm
Σε κάθε περίπτωση εγώ απο τα σκρουτζόμαγαζα δεν πρόκειται να αγοράσω γιατί ανάλογες συμπεριφορές έχουν τα περισσότερα ..
Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμώ να πληρώνω καπέλο πουθενά. Όμως μην μου παρουσιάζεται τα σκορουτζομάγαζα σαν τα καλύτερα μαγαζιά...
Να επισημάνω κάτι : Μόνο πληροφορώ και μάλιστα με στοιχεία!!!
Προσοχή σε όλους !!!!
Τελευταία επεξεργασία από: nickolaou, 20/10/2014 - 12:16
Δημοσίευση 20/10/2014 - 12:32
Φίλε μου μάθαμε τίποτα;Ο άνθρωπος είναι απατεώνας.
Εμπιστευτείτε με και μην κάνει κανείς καμία βλακεία μέχρι αύριο.
Θα επανέλθω με νεότερα.
Δημοσίευση 20/10/2014 - 12:39
Νίκο αν διαβάσεις προσεκτικά ο άνθρωπος στην πρώτη περίπτωση μίλησε με Συνήγορο του Καταναλωτή για να μπορέσει να πετύχει αντικατάσταση συσκευής ή επιστροφή χρημάτων. Σύμφωνα με προηγούμενα πόστς που αναφέρεις ότι μπορείς εύκολα και χωρίς το Συνήγορο του Καταναλωτή να κάνεις υπαναχώρηση και επιστροφή χρημάτων. Σύμφωνα με αυτό εδώ http://europa.eu/you...ds/index_el.htm
Σε κάθε περίπτωση εγώ απο τα σκρουτζόμαγαζα δεν πρόκειται να αγοράσω γιατί ανάλογες συμπεριφορές έχουν τα περισσότερα ..
Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμώ να πληρώνω καπέλο πουθενά. Όμως μην μου παρουσιάζεται τα σκορουτζομάγαζα σαν τα καλύτερα μαγαζιά...
Να επισημάνω κάτι : Μόνο πληροφορώ και μάλιστα με στοιχεία!!!Προσοχή σε όλους !!!!
Eίναι δικαίωμα σου αν κάνεις ό,τι θέλεις. Έχεις κολλήσει εσύ με το DOA. Μη παραπληροφορέις όμως το κόσμο για το θέμα της εγγύησης.
Ένα κατάστημα ποτέ δεν είναι ο κανόνας. Ποτέ και πουθενά.
Δε σου το καλύπτουν με το DOA που διαφημίζουν? Υπαναχώρηση και τα λεφτά σου πίσω. Ο ΝΟΜΟΣ είναι ξεκάθαρος. Πάντα ήταν.
Καλή τύχη λοιπόν με τους παρόχους - Resellers. Μη ψάξεις εκεί για DOA που τόσο σε καίει. Θα εκπλαγείς.
Δημοσίευση 20/10/2014 - 12:50
Άρα σύντομα θα έχουμε επίσημες τιμές από τους παρόχους!
Δημοσίευση 20/10/2014 - 12:54
Φίλε μου μάθαμε τίποτα;
Δημοσίευση 20/10/2014 - 12:55
Ναι ο α άνθρωπος ειναι απατεώνας.
Το μεσημέρι που θα πάω σπίτι θα ανεβάσω όλη τη συνομιλία μας και θα καταλάβετε...
Εεεε αντε δωσε ψωμι στον λαο! Παρατα την δουλεια σου!
Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων!
Δημοσίευση 20/10/2014 - 13:23
Ναι ο α άνθρωπος ειναι απατεώνας.
Το μεσημέρι που θα πάω σπίτι θα ανεβάσω όλη τη συνομιλία μας και θα καταλάβετε...
κατσε αδερφε να φτιαξω ποπ κορν πρωτα...!!
Δημοσίευση 20/10/2014 - 13:39
Δημοσίευση 20/10/2014 - 15:40
Καλημέρα,
Τιμές απο voda
6
16αρι 739
64αρι 859
128αρι 978,99
6 plus
16αρι 859
64αρι 978,99
128αρι 1098,99
Επιβεβαιώνω κι εγώ αυτές τις τιμές για vodafone.
Μας τις έστειλαν πριν λίγο στην εταιρεία, οπότε δεν έχω ούτε πηγή να παραθέσω ούτε απόδειξη για αυτές!
Δημοσίευση 20/10/2014 - 15:48
Δημοσίευση 20/10/2014 - 15:53
Ποτε θα αναρτηθουν στους ιστοτοπους της καθε εταιριας;μηπως ειναι ανεπισημη ενημερωση;
Δημοσίευση 20/10/2014 - 18:02
Δημοσίευση 20/10/2014 - 18:10
Να τα μας
οποτε στο skroutz να υπολογιζουμε κανα 100 αρικο κατω το 16gb και κανα 80 αρι το 64 gb
σωστα ?
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες