Όταν αγοράζεις προϊόντα Apple, η νομοθεσία περί καταναλωτών που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, παρέχει θεσμοθετημένα δικαιώματα εγγύησης επιπλέον της κάλυψης που λαμβάνεις από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple και το προαιρετικό Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare. Προϊόντα που δεν φέρουν την επωνυμία της Apple αλλά έχουν αγοραστεί από την Apple παρέχουν επίσης κάλυψη βάσει της νομοθεσίας περί καταναλωτών της ΕΕ.
Σύνοψη της νομοθεσίας περί καταναλωτών της ΕΕ, της Περιορισμένης Εγγύησης Ενός Έτους της Apple και του Προγράμματος Προστασίας AppleCare
Νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ
Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple
Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare
Περίοδος υποβολής αξιώσεων
2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.
1
1 έτος από την ημερομηνία αγοράς
3 έτη από την ημερομηνία αγοράς για οθόνες Mac ή Apple
2 έτη από την ημερομηνία αγοράς για Apple TV, iPad, iPhone ή iPod
Κόστος κάλυψης
Παρέχεται χωρίς κόστος
Περιλαμβάνεται χωρίς κόστος
Διαθέσιμη με επιπλέον κόστος
Τρόπος υποβολής αξίωσης
Τηλεφώνησε ή πήγαινε στο κατάστημα πώλησης
2
Κάλεσε το τμήμα υποστήριξης της Apple ή πήγαινε σε ένα Κατάστημα Λιανικής Πώλησης Apple ή σε έναν Εξουσιοδοτημένο Πάροχο Υπηρεσιών Apple
Κάλεσε το τμήμα υποστήριξης της Apple ή πήγαινε σε ένα Κατάστημα Λιανικής Πώλησης Apple ή σε έναν Εξουσιοδοτημένο Πάροχο Υπηρεσιών Apple
Περιλαμβανόμενες επιλογές επισκευής ή αντικατάστασης
Επικοινώνησε με το κατάστημα πώλησης για λεπτομέρειες
Σέρβις με μεταφορά σε κατάστημα ή μέσω ταχυδρομείου
3
Σέρβις με μεταφορά σε κατάστημα ή μέσω ταχυδρομείου. Υπηρεσία ταχείας αντικατάστασης για iPad και iPhone ή επιτόπου σέρβις για επιτραπέζιους υπολογιστές
3
Επισκευή ή αντικατάσταση στο εξωτερικό
Επικοινώνησε με το κατάστημα πώλησης για λεπτομέρειες
Ναι
4
Ναι
4
Τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου
5
Καμία
90 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς
3 έτη από την ημερομηνία αγοράς για οθόνες Mac ή Apple
2 έτη από την ημερομηνία αγοράς για Apple TV, iPad, iPhone ή iPod
Πού μπορείς να βρεις πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών της EΕ.
Τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτών προσφέρουν κυρίως δωρεάν συμβουλές και υποστήριξη για καταναλωτές, στους πολίτες και τους κατοίκους των χωρών της ΕΕ, της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, όσον αφορά αγαθά και υπηρεσίες τα οποία έχουν αγοραστεί από εμπόρους με έδρα σε άλλες χώρες της ΕΕ, στην Ισλανδία και στη Νορβηγία.*
Για πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ, επισκέψου την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτών στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/.../contact_en.htm.
Για πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών σε συγκεκριμένες χώρες, ανάτρεξε στις σελίδες επιπρόσθετων νομικών δικαιωμάτων στη διεύθυνση www.apple.com/legal/additional_legal_rights.html.
Εάν δεν παρέχονται συγκεκριμένες πληροφορίες για τη χώρα σου ή εάν έχεις ερωτήσεις σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών στη χώρα σου, επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/.../contact_en.htm.
Τρόπος επικοινωνίας με την Apple σχετικά με τις αξιώσεις νομοθεσίας περί καταναλωτών.
Τα στοιχεία επικοινωνίας μας είναι διαθέσιμα εδώ.