Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Έλληνες developers


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσκόπηση: Έλληνες developers

Υποστηρίζετε τους έλληνες developers?

Δεν μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα αυτής της δημοσκόπησης μέχρι να ψηφίσετε. Παρακαλούμε συνδεθείτε και δώστε την ψήφο σας για να δείτε τα αποτελέσματα.
Ψηφίστε Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν

#1   stefanosn

stefanosn

    iPH User

  • 117 μηνύματα
  • Twitter:@techwithcoffee
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 12/01/2010 - 18:34

Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα να μιλήσουμε για το παρακάτω θέμα:

Παρατηρώ μια αρνητικότητα ώς προς τους developers σε πολλές δημοσιεύσεις σε πολλά ελληνικά forum και πραγματικα στεναχωριέμαι γιατι όλη αυτη η αρνητική διάθεση είναι απο έλληνες προς έλληνες. Αυτο το βλέπω σε δημοσιεύσεις ακόμα και για εφαρμογές όπως το iSteam που έχει 2 εκατομμύρια downloads. Ακόμα και για αυτή την εφαρμογή υπάρχουν άσχημα σχόλια. Βέβαια δεν απευθύνομαι σε όλους. Θα ήθελα οι χρήστες να πουν την γνώμη τους.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   computeras

computeras

    Advanced Member

  • 916 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 12/01/2010 - 18:46

Το θέμα υποστήριξη που λες έχει πολλές πλευρές; Υποστήριξη ως προς τι;! Νομίζω πρέπει να το διευκρινήσεις αυτό.

#3   stefanosn

stefanosn

    iPH User

  • 117 μηνύματα
  • Twitter:@techwithcoffee
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 12/01/2010 - 19:00

Στο forum διάβασε την δημοσίευση για το Ραδιόφωνο link που είναι καινούρια εφαρμογή. Ένα παράδειγμα δίνω. Αυτο συμβαίνει και σε άλλες εφαρμογές. Μαλώνουν οι developers με τους χρήστες αντι οι χρήστες να δίνουν feedback για να γίνει καλύτερη η εφαρμογή!

#4   MixalisXxx

MixalisXxx

    iPH Elite Poster

  • 2.047 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2010 - 19:02

Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα να μιλήσουμε για το παρακάτω θέμα:

Παρατηρώ μια αρνητικότητα ώς προς τους developers σε πολλές δημοσιεύσεις σε πολλά ελληνικά forum και πραγματικα στεναχωριέμαι γιατι όλη αυτη η αρνητική διάθεση είναι απο έλληνες προς έλληνες. Αυτο το βλέπω σε δημοσιεύσεις ακόμα και για εφαρμογές όπως το iSteam που έχει 2 εκατομμύρια downloads. Ακόμα και για αυτή την εφαρμογή υπάρχουν άσχημα σχόλια. Βέβαια δεν απευθύνομαι σε όλους. Θα ήθελα οι χρήστες να πουν την γνώμη τους.


Λοιπόν μάλλον αυτό το τοπικ θα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να πούμε κάποια πράγματα!

Κατ'αρχάς θα πρέπει να ξεχωρίσουμε τι εννοείς αρνητικότητα!
Εννοείς πως κατεβάζουμε σπασμένες τις εφαρμογές τους; Εννοείς πως σε κάθε τόπικ τους βρίζουμε γιατί δεν έχουν κάνει καλη δουλειά; Εννοείς πως τους την λέμε γιατί δεν εχουν υποστήριξη στις εφαρμογές που βγάζουν;

Χωρίς να επιλέξω κάτι απο τα 2 που έχεις στο poll σου θα σου πω την δική μου άποψη! Οι Έλληνες είναι άνθρωποι που μπορούν να πάνε πολύ μπροστά! Δυστυχώς εγώ εστιάζω το πρόβλημα στα σχολεία μας γενικότερα! Για να πάει ένας Έλληνας μπροστά, πρέπει να τελειώσει το λύκειο εδώ που είναι γενικές γνώσεις και μετά να βγεί στο εξωτερικό να σπουδάσει και να ζήσει εκεί για λίγα έστω χρόνια ώστε να μάθει να είναι πειθαρχιμένος γιατί καλός ή κακός εδώ στην Ελλάδα ο καθένας μας κάνει ότι θέλει! Παραδείγματα για αυτό που λέω έχουμε πολλά όταν κατα καιρούς ακούμε πως ανακαλύφθηκε το τάδε εμβόλιο για την τάδε αρρώστια και πάντα κάπου στο Team (αν δεν το έκανε μόνος του) υπάρχει Έλληνας επιστήμονας!

Για τις εφαρμογές τώρα! Είναι τόσα πολλά που πρέπει να βάλουμε κάτω που ένα τέτοιο ερώτημα θα ήταν αχανές! Οπως κάνω εγώ έτσι και ο καθένας θα έλεγε μια γενική γνώμη! Όμως ίσως θα έπρεπε να χωρίσουμε το γενικό αυτό ερώτημα σου σε υποκατηγορίες!

1) Ιδέες - Ναι εμείς οι Έλληνες έχουμε καλές και έξυπνες ιδεες

2) Υλοποίηση - Κάποιες εφαρμογές έχουν πολύ καλές κριτικές γιατί εκτός της έξυπνης ιδέας έχουν και ένα εύχρηστο και πολλές φορές διασκεδαστικό interface!

3) Τιμή - Εδώ έχω παράπονο!!! Η τιμή πολλές φορές είναι δυσαναλογη της λειτουργικότητας της εφαρμογής! Δεν μπορείς να μου χρεώνεις κάτι που μπορώ να κάνω και με το safari ή με ένα web app 2-3€... Θες να βγάλεις λεφτά; Κάντο πιο φθηνό! Και για να μην αρχίσουν κάποιοι να λένε οτι "Σιγα ρε 2€ είναι ή Προτιμας να την κατεβασεις free;" αυτό που θα πω είναι οτι δεν είναι τα 2-3€! Ούτε πιο φτωχός θα γίνω ούτε είναι πως δεν θέλω να στηρίξω τους developers. Είναι το ποσο κρίνω εγώ αν μου χρειάζεται η εφαρμογή τους ή όχι! Δεν θα έδινα χρήματα ας πούμε για μια εφαρμογή της κατηγορίας entertaintment γιατί την κατεβάζω και μετά απο 10 λεπτά την σβήνω! Βγάλτε μου κάτι καλό και θα το πληρώσω!

Οπως λοιπον καταλαβαίνεις φίλε μου, το θέμα δεν είναι και τόσο γενικό! Και αυτά που γραφω είναι η προσωπική μου άποψη! Μπορεί να κάνω λάθος, μπορεί και όχι! Ισως κάποιοι βρεθούν να προσθέσουν σε όλα αυτά που είπα, ισως κατηγορίσουν!

#5   stefanosn

stefanosn

    iPH User

  • 117 μηνύματα
  • Twitter:@techwithcoffee
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 12/01/2010 - 19:12

Εννοείς πως κατεβάζουμε σπασμένες τις εφαρμογές τους; Όχι
Εννοείς πως σε κάθε τόπικ τους βρίζουμε γιατί δεν έχουν κάνει καλη δουλειά; Ναί
Εννοείς πως τους την λέμε γιατί δεν εχουν υποστήριξη στις εφαρμογές που βγάζουν;Όχι

1) Ιδέες - Ναι εμείς οι Έλληνες έχουμε καλές και έξυπνες ιδεες
Συμφωνώ!

2) Υλοποίηση - Κάποιες εφαρμογές έχουν πολύ καλές κριτικές γιατί εκτός της έξυπνης ιδέας έχουν και ένα εύχρηστο και πολλές φορές διασκεδαστικό interface!

Συμφωνώ!

3) Τιμή - Εδώ έχω παράπονο!!! Η τιμή πολλές φορές είναι δυσαναλογη της λειτουργικότητας της εφαρμογής! Δεν μπορείς να μου χρεώνεις κάτι που μπορώ να κάνω και με το safari ή με ένα web app 2-3€... Θες να βγάλεις λεφτά; Κάντο πιο φθηνό!
Συμφωνώ! Αν και όλα μπορείς να τα κάνεις απο τον safari αρα γιατι αγοράζουμε εφαρμογές? Είναι απλό γιατι είναι πιο εύχρηστες και γιατι αγοράζουν όλοι οι άλλοι.

Εγώ στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοιες δημοσιεύσεις που ο ένας βρίζει τον άλλον αντί να προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα!

#6   computeras

computeras

    Advanced Member

  • 916 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 12/01/2010 - 19:28

Προσωπικά δεν βλέπω διαφορετικά τους Έλληνες προγραμματιστές απ' ότι βλέπω τους προγραμματιστές του εξωτερικού. Όλοι την ίδια δουλειά κάνουν και όλοι πρέπει να κρίνονται κάτω από τα ίδια κριτήρια χωρίς προκαταλήψεις και προτιμήσεις. Όντως και εγώ στον τομέα της πληροφορικής ξέρω οτι πολλές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να υλοποιήσεις κάτι το οποίο κάνεις αλλά αυτός δεν είναι λόγος για υπερτιμολόγηση όπως συμβαίνει πολλές φορές και σε ελληνικές και σε ξένες εφαρμογές.

Όταν κάνει κάποιος καλή δουλειά ναι θα τον υποστηρίξω, όταν κάνεις προχειροδουλειά και προσπαθεί να βγάλει γρήγορα λεφτά τότε συγγνώμην αλλά για μένα αξίζει να τον κατακρίνω.

Οπότε στην ερώτηση που κάνεις θα μπορούσα να απαντήσω και στο ναι και στο όχι όπως έδειξα και με την πρώτη πρόταση της απάντησής μου.

#7   WoodyAllen

WoodyAllen

    iPH Contributor

  • 1.116 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2010 - 20:04

Λοιπόν σαν καταθέτω και εγώ το λιθαράκι μου σαν developer (όχι σε αυτή τη πλατφόρμα) και χρήστης iPhone.

Εγώ νομίζω ότι σε αυτή την επικοινωνία που άνοιξε μεταξύ developer εφαρμογής και χρηστών υπάρχουν λάθος ρόλοι και από τα δύο μέρη.

Developers:
Όταν μιλάτε με τους χρήστες δεν μιλάτε με το καπέλο του developer. Του ανθρώπου δηλαδή που έβγαλε τα ματάκια του να φτιάξει την εφαρμογούλα του, του ανθρώπου που μπορεί να κόλλησε σε ένα bug ώρες και που θυσίασε αρκετά πράγματα για να βγει η εφαρμογή στον αέρα. Είστε εκπρόσωπος της εφαρμογής σας. Δηλαδή είστε πωλητής, after sales manager, marketing director και client manager. Ο χρήστης δεν ενδιαφέρεται για το κόπο σας ούτε για το συμφέρον σας, θέλει το καλύτερο δυνατόν στη καλύτερη τιμή αλλιώς θα πάει αλλού. Άρα είναι μεγάλο λάθος να μιλάτε από τη μεριά του developer. Καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι που ασχολούνται με το iPhone development είναι one man show και τα κάνουν όλα αλλά το πλασάρισμα μιας εφαρμογής, η αντίληψη που έχει ο κόσμος γύρω από αυτή χρειάζεται marketing και client handling skills. Το ξέρω είναι ζόρι. Όταν χρειάστηκε εγώ να το κάνω μετά από χρόνια στο κουρμπέτι ως developer νόμιζα ότι ξαναμάθαινα την αλφάβητο!!!!


Users:
Λογικό είναι επειδή η πλατφόρμα είναι ακόμα σε φάση ανάπτυξης να μην υπάρχει και ωριμότητα των χρηστών και να έχουν και παράλογες απαιτήσεις και πολλές φορές να ξεφεύγουν από τα όρια.

#8   @kis

@kis

    iPH newbie

  • 80 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2010 - 20:30

Πιστεύω ότι όπως υπάρχουν αξιόλογοι developers (Έλληνες και μη), αντίστοιχα, υπάρχουν και τυχοδιώκτες.

π.χ: Κοστολογείται το "Exandas" 0,79€ και από την άλλη έχουμε το "Πάμε Cinema" με 4,99€

Ε κάτι βρωμάει εδώ...

Τελευταία επεξεργασία από: @kis, 12/01/2010 - 20:31


#9   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 12/01/2010 - 20:30

Μάλιστα. Λοιπόν, να πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.

Καταρχάς το ίδιο το θέμα "στηρίζουμε τους Έλληνες developers ή όχι" είναι αμφιλεγόμενο. Κάλλιστα θα μπορούσα να ρωτήσω κι εγώ αν "στηρίζουμε τους Έλληνες χρήστες ή όχι" απευθυνόμενος προφανώς στους developers, και τότε θα είχε πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι απαντήσεις θα παίρναμε. Και στις δυο περιπτώσεις, η ουσία είναι τι εννοούμε με το "στηρίζουμε", και προφανώς δεν σημαίνει τα ίδια πράγματα για τις δυο αυτές ομάδες. Ω ναι, οι "χρήστες" και οι "developers" είναι διακριτές ομάδες. Κάνουμε το λάθος να τους κατηγοριοποιούμε και τους δύο κάτω απο την ταμπέλα "Έλληνες", γι αυτό και οδηγούμαστε εδώ που οδηγούμαστε... Βλέπετε, εδώ ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα: παραβλέπουμε την φυσική σχέση πωλητή - πελάτη που έχουν οι developers με τους χρήστες, και εξιδανικεύουμε την πολιτική σχέση που έχουμε (το ότι είμαστε πολίτες της ίδιας χώρας), σε τέτοια έκταση μάλιστα ώστε παραβλέπουμε τα προφανή.

Με απλά λόγια λοπόν, αν απευθυνόμουν στους developers ρωτόντας τους "γιατί δεν δίνετε τις εφαρμογές σας δωρεάν στους Έλληνες χρήστες και να τις πουλάτε στους ξένους; Γιατί δεν στηρίζετε τους Έλληνες χρήστες;", θα λάμβανα την (απολύτως λογική και προφανή) απάντηση πως "η δουλειά μας είναι να γράφουμε εφαρμογές και να τις πουλάμε, αυτό είναι το επάγγελμα μας. Το γεγονός ότι οι πελάτες μας είναι Έλληνες δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αρχίσουμε να δουλεύουμε τζάμπα γι΄ αυτούς. Οι φούρνοι δεν χαρίζουν το ψωμί επειδή είναι Ελληνικοί, τα χασάπικα δεν χαρίζουν το κρέας επειδή είναι Ελληνικά. Το ότι είμαστε Έλληνες δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να πουλάμε και να αγοράζουμε μεταξύ μας και να έχουμε τυπικές σχέσεις πωλητή - πελάτη".

Ερχόμαστε τώρα λοιπόν στο αρχικό θέμα: στηρίζουμε ή όχι τους Έλληνες developers; και αναρωτιέμαι: γιατί θα πρέπει ως χρήστης/ υποψήφιος πελάτης να διαφοροποιήσω τους Έλληνες developers απο όλους τους άλλους developers; Οι Ελληνες developers άραγε με αντιμετωπίζουν διαφορετικά επειδή είμαι Έλληνας χρήστης; Μου προσφέρουν προϊόντα προστιθέμενης αξίας; μου προσφέρουν προϊόντα σε καλύτερες τιμές; μου προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη του προϊόντος τους; Σε όλα τα παραπάνω, η απάντηση είναι ΟΧΙ. Οι Έλληνες developers με βλέπουν ως υποψήφιο πελάτη. Το ότι τυγχάνει να είμαι Έλληνας δεν τους κάνει να διαφοροποιούν το προϊόν τους και τον τρόπο που μου το διαθέτουν στο ελάχιστο. Με απλά λόγια, οι Έλληνες developers λειτουργούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργούν όλοι οι developers, ανεξαρτήτως εθνικότητας. Για ποιο λόγο λοιπόν εγώ, ο χρήστης/ πελάτης, θα πρέπει να χρησιμοποιήσω διαφορετικά κριτήρια απάναντι στους Έλληνες developers, μόνο και μόνο επειδή είναι Έλληνες; Γιατί θα πρέπει να παραβλέψω την φυσική σχέση πωλητή - πελάτη (η οποία είναι προφανής για τον developer) και να υιοθετήσω μια στάση του τύπου "το μόνο που έχει σημασία είναι αν είναι Έλληνας" (η οποία φαίνεται πως για πολλους είναι η μόνη "συνεπώς ενδεδειγμένη και εθνικά υπερήφανη" στάση για τον Έλληνα χρήστη);

Σαν χρήστης/ πελάτης, έχω συγκεκριμένες απαιτήσεις απο το προϊόν που θέλω να αγοράσω. Εφόσον το προϊον καλύπτει τις απαιτήσεις μου, τότε θα το αγοράσω. Το αν ο developer είναι Έλληνας, Τούρκος, Ταϊλανδός ή Σομαλός ποσώς με νοιάζει. Απο την στιγμή που το προϊόν α) κάνει αυτό που λέει ότι κάνει, β) καλύπτει τις ανάγκες μου, γ) υποστηρίζεται απο τον developer, end of story. Αν τώρα τύχει ο developer να είναι Ελληνας, τόσο το καλύτερο γι΄ αυτόν, απέκτησε έναν ακόμα πελάτη, και ευχαρίστως να μιλήσω με καλά λόγια για το προϊόν του. Μέχρις εδώ όμως, αυτό είναι όλο κι όλο που μπορώ να αναγνωρίσω ώς στήριξη σε Έλληνα developer. Ένα μέτριο προϊόν, με ελλιπή υποστήριξη και Έλληνα developer, δεν αξίζει καν να ασχοληθώ μαζί του, πόσο μάλλον να το στηρίξω αγοράζοντας το ή να το διαφημίσω. Όπως είπα και παραπάνω, για τον developer είμαι ένας ακόμα πελάτης, οπότε και για μένα αυτός δεν είναι παρά ένας ακόμα developer. Το ότι είναι Έλληνας δεν αρκεί. Το προϊόν του εξετάζω, όχι την εθνική του ταυτότητα. Τα λεφτά μου ζητά, όχι το γενεαλογικό μου δένδρο...

Οπότε λοιπόν, τα αίτια της αρνητικότητας προς τους Έλληνες developers αγαπητέ μου stefanosn, θα πρέπει να τα αναζητήσεις αλλού, και όχι στην ενδεχόμενη κακία μας και την μιζέρια μας. Δεν είμαστε μισάνθρωποι Ανθέλληνες αγνώμονες που βλέπουμε με κακό κάτι τις φιλότιμες Ελληνικές προσπάθειες των περήφανων Ελληνοπαίδων που όοοολοι θέλουν το κακό τους, και που ο Κίσινγκερ θέλει να καταστρέψει τον πολιτισμό μας, και που οι Αμερικανοί θέλουν να καταστρέψουν τη γλώσσα μας. Κάποια στιγμή θα πρέπει να τελειώνουμε με τα παραμύθια της Χαλιμάς και να δούμε τα πράγματα ως έχουν. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι Ελληνικές εφαρμογές κυμαίνονται μεταξύ μετρίου και αρπαχτής. Για κάθε "Exanda" υπάρχουν είκοσι "Θερμίδες". Για κάθε "AthensBook" υπάρχουν είκοσι "Ονειροκρίτες". Για κάθε μία πρωτότυπη και καινοτόμο ελληνική εφαρμογή, υπάρχουν είκοσι μέτριες, ελλιπείς και κοινότυπες. Όταν δηλαδή όλοι αυτοί που πλήρωσαν για να αγοράσουν το "iRadioGR" και περίμεναν το update με τις βελτιώσεις, είδαν να κυκλοφορεί το "Ραδιόφωνο" και μάλιστα τρείς φορές πιο ακριβά, τι περίμενες; να το καταπιούν;

Κάποια στιγμή θα πρέπει να δούμε την ουσία των πραγματών και να αφήσουμε τα ψευτο-διλλήματα του τύπου "στήρίζουμε ή όχι τους Έλληνες developers" για χάρη πιο σοβαρών ερωτημάτων, του τύπου "πότε θα σοβαρευτούν οι 'Ελληνες developers και θα αρχίσουν να λειτουργούν ως επαγγελματίες, αντιμετωπίζοντας τους πελάτες τους με τον ίδιο επαγγελματισμό που τους αντιμετωπίζουν και όλοι οι άλλοι developers του πλανήτη"...

*Σημείωση: η πλατφόρμα του iPhone έχει την ιδιαίτεροτητα ότι πολλές φορές ο developer είναι και ο salesman/ after sales manager της εφαρμογής. Όταν αναφέρομαι λοιπόν στους "developers" αναφέρομαι ουσιαστικά σε αυτούς που προσπαθούν να σου πουλήσουν την εφαρμογή, και με τους οποίους ο χρήστης έχει την (όποια) επαφή. Απλά τυγχάνει ο πωλητής να είναι και ο developer, και επειδή αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά στις Ελληνικές εφαρμογές, τους καλύπτω όλους με τον όρο "developer"...

Τελευταία επεξεργασία από: Tillter, 12/01/2010 - 20:38


#10   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 12/01/2010 - 20:42

Εγώ στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοιες δημοσιεύσεις που ο ένας βρίζει τον άλλον αντί να προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα!


Μα ποια λύση στο πρόβλημα βρε stefanosn; Οι άνθρωποι αντί να βγάλουν το σοβαρό update για το iRadioGR που περίμεναν οι πελάτες τους, έβγαλαν μια καινούργια εφαρμογή ραδιοφώνου 3 φορές ακριβότερη απο την αρχική! Τι είδους λύση δηλαδή να βρεθεί;

#11   stefanosn

stefanosn

    iPH User

  • 117 μηνύματα
  • Twitter:@techwithcoffee
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 12/01/2010 - 21:04

Tilter εαν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υπάρχει και η λύση. Δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι αυτή. Ας δώσουν promo codes στους χρήστες του iRadio! Εγω βλέπω οτι βρίζονται μεσα στο forum ενω η εφαρμογή είναι πρώτη στα top paid! Δεν είναι ωραίο αυτο! Πώς είναι δυνατόν μια εφαρμογή που οι χρήστες μιλάνε με άσχημα λόγια να είναι top paid?

#12   Smaug

Smaug

    iPH Contributor

  • 1.771 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:smaug.gr

Δημοσίευση 12/01/2010 - 21:20

Με τον ίδιο τρόπο που ένας γνώστης ή χρήστης της τελευταίας τεχνολογίας εμπιστεύεται την ερμηνεία των ονείρων του σε ένα ονειροκρίτη.

#13   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 12/01/2010 - 21:23

Tilter εαν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υπάρχει και η λύση. Δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι αυτή. Ας δώσουν promo codes στους χρήστες του iRadio! Εγω βλέπω οτι βρίζονται μεσα στο forum ενω η εφαρμογή είναι πρώτη στα top paid! Δεν είναι ωραίο αυτο! Πώς είναι δυνατόν μια εφαρμογή που οι χρήστες μιλάνε με άσχημα λόγια να είναι top paid?


Promo codes στους χρήστες του iRadio; φτού κακά στο στόμα σου! εδώ το δήλωσαν ξεκάθαρα πως δεν θα δώσουν promos σε κανέναν χρήστη του iPhoneHellas για να τιμωρήσουν αυτούς που έγραψαν αρνητικά σχόλια (δηλαδή εγώ και κανα-δυο άλλοι ακόμα)! Αυτό θα πει τιμωρία!

Οσον αφορά το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου: κάθε νέα ελληνική εφαρμογή χτυπάει κάποια στιγμή πρωτιά στις top paid. Εδώ χτύπησε πρωτιά ο Ονειροκρίτης και οι Θερμίδες, το Ραδιόφωνο δε θα χτυπούσε; Επίσης, τα άσχημα λόγια δεν έχουν να κάνουν με την εφαρμογή, αλλά με την τακτική των developers της εφαρμογής. Πρόκειται για διαφορετικά πράγματα...

#14   kormos

kormos

    iPH Elite Poster

  • 1.943 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 13/01/2010 - 10:23

Καλημέρα και από εμένα

Δεν ξέρω αν πρέπει να πω ή να γράψω κάτι.
Η καθαρή αλήθεια είναι πως έχω μπερδευτεί αφάνταστα γι αυτό προς το παρόν μένω στα γραφόμενα χωρίς ψήφο.
Αισθάνομαι αγανάκτηση και πικρία και από την πλευρά των χρηστών αλλά και των δημιουργών.
Συμφωνώ στο γεγονός ότι υπάρχουν εφαρμογές με υψηλό κόστος αλλά και με χαμηλό.Δεν το κρύβω πως ναι υπάρχουν Ελληνικες και μη εφαρμογές που λέω μ αρέσει και θα την ήθελα αλλά την απορριπτω λόγο κόστους.
Κακά τα ψέμματα αλλά όπως προαναφέρθηκε είτε Ελληνας δημιουργός είτε όχι τον ίδιο δρόμο ακολουθούν για την δημιουργία της εφαρμογής.Συνεπώς ο ίδιος κόπος ανάλογα τις γνώσεις πάντα.
Σίγουρα η σκληρή κριτική από τους χρήστες και τους δημιουργούς είναι κάτι το οποίο δεν ήταν κάτι που φανταζόμουν να δω.
Λύση ναι υπάρχει και άμεση φυσικά όπως : (αναφέρομαι προς τους δημιουργούς) αν υπάρχουν εφαρμογές με υψηλό κόστος πχ άνω των $.99 καλό θα ήταν να υπάρχει μια εκδοση δοκιμαστική έτσι ώστε ο ενδιαφερόμενος να δει αν τον καλύπτει για να προβεί στην full έκδοση.
Βέβαια όπως έχω διαβάσει από πολλούς που στέλνουν email στους δημιουργούς για τυχόν προβλήματα και δεν λαμβάνουν απάντηση σίγουρα το μυαλό στρέφεται στο κακό (στην κερδοσκοπία και μόνο).

Ίσως έγινα κουραστικος αλλά όπως έχει αναφερθεί ήδη ο κολλητός περιπτερας δεν θα σου δώσει τα τσιγάρα δωρεάν αλλά με το ανάλογο κόστος.


Φιλικά πάντα

:ph34r:  bit.ly/iPhoneHellas  :ph34r:


#15   nickbit

nickbit

    iPH Member

  • 287 μηνύματα
  • Twitter:@bitoulas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 14/01/2010 - 01:05

Καλησπέρα και από μένα,
Θα χρησιμοποιήσω το τρίπτυχο που ανέπτυξε ο michaelkrtikos για να πω τις απόψεις μου.

1) Ιδέες - Ναι εμείς οι Έλληνες έχουμε καλές και έξυπνες ιδεες

Ναι, όλοι οι άλλοι είναι κουτόφραγκοι και εάν δεν ήμασταν εμείς οι Έλληνες θα ζούσαν ακόμα γυμνοί πάνω στα δέντρα!
Και για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα:
Οι διαπιστώσεις αυτού του τύπου δείχνουν πόσο ρατσιστές ήμαστε και γιατί κινούμαστε προς τον πάτο του βαρελιού - αλλά δυστυχώς το βαρέλι δεν έχει πάτο!


2) Υλοποίηση - Κάποιες εφαρμογές έχουν πολύ καλές κριτικές γιατί εκτός της έξυπνης ιδέας έχουν και ένα εύχρηστο και πολλές φορές διασκεδαστικό interface!

Το μυστικό στην υλοποίηση είναι να κάνεις βελτιώσεις αθόρυβα και χωρίς την ανάγκη επιβεβαίωσης. Σε αυτό βοηθά η αντικειμενική κριτική των χρηστών (όχι η καλή) για τις δυνατότητες της εφαρμογής.


3) Τιμή - Εδώ έχω παράπονο!!! κλπ.

Σαν developer και πωλητής της εφαρμογής δεν νιώθω καμία υποχρέωση να δικαιολογήσω την τιμή της, για τους ίδιους λόγους που και ο χρήστης δεν ενδιαφέρεται για τον κόπο, το χρόνο και οτιδήποτε άλλο χρειάστηκε για την υλοποίησή της.
Δεν αναγκάζουμε κανέναν να αγοράσει οτιδήποτε. Ο χρήστης μπορεί κάλλιστα (και πρέπει) να αγνοήσει την εφαρμογή σε περίπτωση που διαφωνεί με την τιμή της.
Αυτό σημαίνει ελεύθερη αγορά.
Επιπλέον θεωρώ ότι η πώληση μιας εφαρμογής δημιουργεί ευθύνη στον developer που βλέπει επαγγελματικά αυτό που κάνει. Πρέπει να την υποστηρίζει και να διορθώνει τα προβλήματα που έχει και να απαντά ταχύτατα στις ερωτήσεις και προτάσεις των χρηστών της.

Όσον αφορά στην αντιπαράθεση για την εφαρμογή Ραδιόφωνο θεωρώ ότι ο χειρισμός του θέματος από τον developer ήταν άστοχος. Δεν χρειαζόταν να διαπληκτιστεί με αυτό τον τρόπο για να δικαιολογήσει την απόφασή του να χρεώσει και τους παλιούς χρήστες για τη ενημερωμένη εφαρμογή.
Από την άλλη δεν δήλωσε ποτέ ότι δε θα χρεώσει την όποια αναβάθμιση. Επιθυμεί να πληρώνεται από όλους τους χρήστες, παλιούς και νέους για τις δυνατότητες που προσθέτει. Μπορεί αυτό το μοντέλο να μην το συναντάμε στα iPhone Apps, έχει όμως κάθε δικαίωμα να διαφοροποιηθεί και δε χρειάζεται να το αιτιολογήσει. Εξάλλου οι παλιές εφαρμογές δεν σταμάτησαν να δουλεύουν.

Για να επανέλθω στα του οίκου μου: έχω δηλώσει ότι οι χρήστες της δικής μου εφαρμογής δεν χρεώνονται τα updates. Διατηρώ όμως το δικαίωμα να ανεβάσω την τιμή της για τους νέους χρήστες όταν προστίθενται νέες δυνατότητες.
Σε άλλες εφαρμογές βέβαια μπορεί να δοκιμάσω άλλο μοντέλο πώλησης.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Νίκος

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες