Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Ε.Μ κάτοχος της τηλεφωνικής σύνδεσης 211xxxxxx με ΑΦΜ 12xxxxxxx. Από το 2006 έως και πρόσφατα υπήρξα ευχαριστημένος πελάτης της Forthnet σε πακέτο 3play με πάγιο 29,90 το μήνα. Προχώρησα μετά από αλλεπάλληλες κρούσεις που δέχθηκα από το τμήμα προσφορών σας (13888) σε φορητότητα προς το δίκτυο του ΟΤΕ διότι θεώρησα το περιεχόμενο του ΟΤΕ TV ελκυστικότερο, και κυρίως, διότι επιθυμούσα γραμμή VDSL 50 που μόνο η εταιρεία σας μου προσέφερε. Ως εκ τούτου, στις 27/01/2015 και μετά από δεκάδες συνομιλίες που είχα με το τμήμα προσφορών σας με τον κύριο Θ.Κ., προχώρησα σε τηλεφωνική ηχογράφηση για σύνταξη συμβολαίου με την ακόλουθη προσφορά:
- Απεριόριστα σταθερά (αστικά υπεραστικά σε όλη την Ελλάδα)
- 30 λεπτά προς όλα τα Εθνικά κινητά
- VDSL έως 50 mbps
Όλα τα παραπάνω που συνιστούν πακέτο 2play vdsl προσφέρθηκαν με μηνιαίο πάγιο 35,90 € μηνιαίως με 24μηνη δέσμευση και δώρο η αναγνώριση κλήσεων.
Επίσης προσφέρθηκε δωρεάν με χρησιδάνειο όλος ο εξοπλισμός, συγκεκριμένα vdsl ασύρματο router.
Σαν προσθήκη στο παραπάνω πακέτο μου προσφέρθηκε το πακέτο OTE TV Full Pack μέσω δορυφόρου με 24μηνη δέσμευση προς 17,90 € μηνιαίως και δώρο ο σχετικός εξοπλισμός, συγκεκριμένα ο απλός δέκτης (χρησιδάνειο) και εντελώς δωρεάν για πάντα το κεραιοσύστημα και η εγκατάσταση του.
Οπότε το συνολικό πακέτο που μου προσφέρθηκε για όλα τα ανωτέρω ανέρχεται σε 35,90 + 17,90 = 53,80 € το μήνα με 24μηνη δέσμευση και ρήτρα διακοπής ή υποβάθμισης υπηρεσίας 125 ευρώ ανεξαρτήτως χρονικού σημείου.
Επίσης έγινε δέσμευση ότι σε περίπτωση μεταβίβασης πακέτου κινητής τηλεφωνίας Cosmote στο ίδιο ΑΦΜ μου, η σύνδεση κινητής θα επιδεχθεί 20% έκπτωση επί του ονομαστικού παγίου της.
Στις 27/01/15 λοιπόν, και αφού η προσφορά αυτή είχε συζητηθεί δεκάδες φορές επί 2 βδομάδες νωρίτερα με τον κύριο Θ.Κ. και είχε δεχθεί έγκριση από τους ανωτέρους τους, έγιναν τα συμβόλαιο με ηχογράφηση. Αξίζει να σημειωθεί πως η προσφορά αυτή δεν ισχύει πλέον στο επίσημο δίκτυο του ΟΤΕ (ίσχυε τα Χριστούγεννα) όμως ο κύριος Θ.Κ. με διαβεβαίωσε πως θα μου δοθεί κάτ. εξαίρεση και είχε πάρει έγκριση από τους προϊστάμενους του. Όλα τα παραπάνω υπάρχουν ηχογραφημένα σε όλες μας τις συνομιλίες.
Στις 29/01/15 έρχεται courier στον χώρο μου όπου και υπέγραψα τα έγγραφα – αιτήσεις φορητότητας από Forthnet και έδωσα τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Στις 05/02/15 έγινε ενεργοποίηση της τηλεφωνικής γραμμής και της adsl, η οποία όμως λειτούργησε με τον δικό μου εξοπλισμό σε adsl mode και με αστάθειες.
Στις 09/02/15 /ήρθε courier στον χώρο μου και μου παρέδωσε το vdsl router και την επόμενη μέρα η γραμμή κλείδωσε και επίσημα σε vdsl 50 mode. Μαζί με το router παραδόθηκε και το συμβόλαιο του 2play vdsl οπού εκεί προς έκπληξη μου η αίτηση σύμβαση για το OTE Double Play VDSL 50 απεριόριστα αναγράφει πως η τιμή του πακέτου για τους πρώτους 24 μήνες είναι 39,90 και μετά θα πάνε 46,80 + 5.5 ευρώ για isdn. Εμφανώς θορυβημένος που το πάγιο ήταν 39,90 αντί για 35,90 όπως συμφώνησα και έκανα και συμβόλαιο, κάλεσα την επόμενη ημέρα το 13888 στο τμήμα λογαριασμών.
Εκεί δέχθηκα το δεύτερο σοκ μιας και με ενημέρωσαν για ένα σύνολο 61,90 που ακόμη και τώρα δεν κατανοώ πως προκύπτει μιας και η προσφορά ήτα 35,90 + 17,90 = 53,80. Ακόμη αν υποθέσουμε πως στο συμβόλαιο λέει 39,90 και προσθέσουμε το 17,90 του ΟΤΕ TV, το σύνολο είναι 57,80. Τους εξήγησα πως έγινε λάθος και έκανα αμφισβήτηση λογαριασμού.
Εκ τοτε, κάθε μέρα χάνω αρκετές ώρες από τον χρόνο μου να μιλάω με άσχετους που με κάνουν μπαλάκι από τον έναν στον άλλον και να μου ζητάνε χρόνο για να ακούσουν την ηχογράφηση και θα με πάρουν πίσω. Φυσικά μίλησα και με τον κύριο Θ.Κ. που για μια ακόμη φορά, και ηχογραφημένα όλα, με διαβεβαίωσε πως κάνουν λάθος και πως η προσφορά ισχύει και θα φροντίσει να περαστεί σωστά στο σύστημα στην τιμολόγηση κτλ.
Να σημειώσω πως 13/02/15 ήρθε με courier στον χώρο μου ο δέκτης και σήμερα 16/02/15 έγινε η εγκατάσταση από το αρμόδιο συνεργείο. Ουσιαστικά ρύθμιση του δικού μου εξοπλισμού μιας και ζήτησα να μείνει το δικό μου πιάτο ως ποιοτικότερο και με διπλό LNB, και ζήτησα να μου δοθεί το πιάτο που δικαιούμαι αλλά αρνήθηκαν γιατί ήταν υποχρεωτική η εγκατάσταση του δικού τους.
Σήμερα 16/02/15 κάλεσα για μια ακόμη φορά τον ΟΤΕ. Οι επικοινωνίες με το ΟΤΕ καθημερινές και ιδιαίτερα κουραστικές να τονίσω, και για άλλα πρόβλημα όπως πρόβλημα τεχνικό με την ενεργοποίηση e-bill, παρακάλια να έρθει ο εξοπλισμός του OTE TV και φυσικά το απίστευτο μπλέξιμο με την προσφορά. Κάποιος προϊστάμενος του κύριου Θ.Μ. με κάλεσε από το τμήμα παραπόνων και με διαβεβαίωσε και αυτός για μια ακόμη φορά πως η προσφορά ισχύει και το έφτιαξαν το θέμα και να είμαι ήσυχος.
Και εδώ, ενώ θεώρησα πως όλα τελείωσαν, στις 5 το απόγευμα δέχομαι τηλεφώνημα βόμβα από τον κύριο Θ.Μ. πως έχουμε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, πως υπάρχει συστημικό πρόβλημα και το σύστημα τους δεν δέχεται την προσφορά, δεν μπορεί να την περάσει. Οι επιλογές μου είπε είναι:
- Να δεχτώ την νέα χρέωση με 61,90 το μήνα για το υφιστάμενο πακέτο
- Ή να κάνουμε την γραμμή 30 mbps vdsl ώστε να πάει το πάγιο 53,80 όπως κάναμε στο συμβόλαιο
- Ή να καταργήσω το vdsl και να το κάνω adsl 24 με πάγιο 42,30
- Ξέχασε όμως ο κύριος Θ.Μ. και την τέταρτη
επιλογή, την αυτονόητη, την νόμιμη, την ηθική, την επιβεβλημένη από το συμβόλαιο μας, να τηρήσει αυτός και ο όμιλος του ότι συμφωνήσαμε και επίσημο συμβόλαιο.
Άκουσα γελοία και υποτιμητικά σχόλια για την νοημοσύνη μου όπως τι 30 τι 50, σιγά την διαφορά, όσοι βάζουν 50αρα 35 πιάνουν μέγιστο, ή να βάλω 24αρα να πληρώνω και λιγότερα, σκέφτηκε ο άνθρωπος την τσέπη μου βλέπεις, και όταν βγει προσφορά καλύτερη του χρόνου να το κάνω vdsl, ή να κάνω υπαναχώρηση να γλυτώσει.
Κύριοι του ΟΤΕ, δεν θα σας κάνω την χάρη εννοείτε, θα μου δώσετε αυτό που συμφωνήσαμε. Έχω επικοινωνήσει με τον δικηγόρο μου. Αν μέχρι αύριο δεν κλείσει το θέμα και δεν εφαρμόσετε αυτό με το οποίο έχετε κάνει συμβόλαιο μαζί μου, θα καταθέσω αγωγή για ηθική βλάβη και οικονομική ζημία δια μέσου επιβολής μεγαλύτερης χρέωσης από αυτή που έχουμε κάνει συμβόλαιο. Αύριο πάω σε κατάστημα ΟΤΕ να αιτηθώ απομαγνητοφώνηση όλων των συνομιλιών μου ως τώρα, και φυσικά την ημέρα του συμβολαίου (που τα έχετε ήδη ακούσει και δεν τα αμφιβάλατε ποτέ). Παράλληλα η καταγγελία αυτή με τα ολοκληρωμένα στοιχεία θα κοινοποιηθεί στα social media, σε πολλαπλά forum, στο ΕΚΠΟΙΖΩ, στον Συνήγορο του Καταναλωτή και σε διάφορες αρχές προστασίας και όχι μόνο.
Ως εδώ η κοροϊδία, η απατεωνιά, ο εμπαιγμός και η ειρωνεία. Εάν εγώ μια μέρα είχα συστημικό πρόβλημα με την τσέπη μου και σας έδινα λιγότερα χρήματα, θα με τυλίγατε σε μια κόλλα χαρτί με τις αγωγές σας. Δεν θα σας χαριστώ. Με φέρατε από την Forthnet με μια προσφορά συγκεκριμένη, κάναμε συμβόλαιο, υπάρχουν αποδείξεις, είστε υπόλογοι στον νόμο και την ηθική. Είστε τηλεπικοινωνιακός γίγαντας όπως αποκαλείστε ή καφενείο τελικά; Σε καμία περίπτωση δεν θα έφευγα από την Forthnet για το συμβόλαιο αυτό από τα 29,90 στα 62 ευρώ. Δεν το σήκωνε η τσέπη μου. Ήδη το 53,80 ήταν μια υπέρβαση λόγω επιθυμίας του vdsl. Απαιτώ να σεβαστείτε το συμβόλαιο μας. Δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο. Εάν έκανε λάθος ο υπάλληλος σας, να επωμιστεί το λάθος και ο όμιλος σας να υλοποιήσει όσα δεσμεύτηκε με συμβόλαιο, και όχι να προσπαθείτε να με παραπλανήσετε σε νέο συμβόλαιο για να καθαρίσετε την φωλιά σας.
Με ρητή επιφύλαξη όλων μου των νόμιμων δικαιωμάτων.
Β.Μ.
Ένας πρόσφατα ενεργοποιημένος αλλά και συνάμα τραγικά απογοητευμένος συνδρομητής σας τον οποίο προσπαθείτε να εξαπατήσετε.