Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iphone 6 - Σχετικά με οθόνη...


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
130 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/03/2015 - 19:55

    Υποτίθεται οτι το έστειλα εντός DOA, στον επίσημο αντιπρόσωπο.

Aπο τη στιγμή που το κατάστημα δίνει DOA όπως υποστηρίζει, κακώς δέχθηκες να σταλεί η συσκευή στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο.

 

Το κατάστημα είναι υπεύθυνο να κάνει την αντικατάσταση εκείνη τη στιγμή με σφραγισμένο.

 

Απο τη στιγμή που έγιναν επίσημα εξουσιοδοτημένα, έχουμε και τη καινούρια καραμέλα των Skroutz-ομάγαζων. "Να σταλεί για έλεγχο". Να γελάς.

 

Το παραπάνω μήνυμα της Info πάντως υπάρχει μια πιθανότητα να μη σου κάνουν όντως τίποτα εκεί και να σε στείλουν στο κατάστημα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 11/03/2015 - 20:00

Κάτσε ρε συ nikosgnr, πανε εκει ( infoquest) για το τυπικό της υπόθεσης και μετα δίνουν ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ οπως έγινε και στην περίπτωση του dennis97. Μην εισαι τοσο απόλυτος .

#18   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/03/2015 - 20:14

Ξαναλέω. Υπάρχει όντως πιθανότητα να κάνουν απλά έλεγχο.

 

Τυπικό της υπόθεσης είναι να σου κάνουν αντικατάσταση εκείνη τη στιγμή, όπως γίνεται σε όλα τα σοβαρά καταστήματα.

 

Τα υπόλοιπα κουβέντα να γίνεται.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#19   ChrisGrcck

ChrisGrcck

    iPH User

  • 108 μηνύματα
  • Twitter:@chriskaramitso
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 11/03/2015 - 20:17

Aπο τη στιγμή που το κατάστημα δίνει DOA όπως υποστηρίζει, κακώς δέχθηκες να σταλεί η συσκευή στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο.

 

Το κατάστημα είναι υπεύθυνο να κάνει την αντικατάσταση εκείνη τη στιγμή με σφραγισμένο.

 

Απο τη στιγμή που έγιναν επίσημα εξουσιοδοτημένα, έχουμε και τη καινούρια καραμέλα των Skroutz-ομάγαζων. "Να σταλεί για έλεγχο". Να γελάς.

 

Το παραπάνω μήνυμα της Info πάντως υπάρχει μια πιθανότητα να μη σου κάνουν όντως τίποτα εκεί και να σε στείλουν στο κατάστημα.

 

    Επειδή στην αρχή δε θέλαν καν να το παραλάβουν για να το στείλουν αυτοί, μίλησα με γενική γραμματεία καταναλωτή. Απο κεί, αφού μου είπαν ενα κατεβατό νούμερα και άρθρα του αστικού δικαίου, επιβεβαίωσαν οτι το κατάστημα αν δεν είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της οποιασδήποτε φίρμας, έχει το δικαίωμα να στείλει το προιόν για έλεγχο και επιβεβαίωση βλάβης ακόμα και για το DOA. Και λογικό μου ακούγεται. Θέλουν κι αυτοί να πάρουν τα λεφτά τους πίσω.

    Αυτό που άλλαξε και τελικά το πήραν-ανέλαβαν αυτοί, ήταν οτι τους είπα οτι θα κάνω καταγγελία, γιατί βάσει του ίδιου νόμου, οταν είσαι εντός DOA που σου δίνει το όποιο κατάστημα, είναι στην υποχρέωσή του να αναλάβει τον έλεγχο με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Ε με το οπου ακούσαν καταγγελία και νομικά τμήματα, το παραλάβαν σε 5 λεπτά.



#20   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 11/03/2015 - 20:20

Ναι, αλλα μπαίνεις στο τρυπάκι του να κρίνει ο υπάλληλος του seven τι ειναι defect και τι οχι. Δεν ειναι και τοσο χάλια τα πράγματα αν παει σε infoquest, μην ακούσει δηλαδή ο x, y, που βλέπει το Iph, οτι παει Infoquest και νομίζει οτι δεν θα εχει σωστό doa .

#21   ChrisGrcck

ChrisGrcck

    iPH User

  • 108 μηνύματα
  • Twitter:@chriskaramitso
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 11/03/2015 - 20:22

Ξαναλέω. Υπάρχει όντως πιθανότητα να κάνουν απλά έλεγχο.

 

Τυπικό της υπόθεσης είναι να σου κάνουν αντικατάσταση εκείνη τη στιγμή, όπως γίνεται σε όλα τα σοβαρά καταστήματα.

 

Τα υπόλοιπα κουβέντα να γίνεται.

  Ε κουβέντα κάνουμε... :P

  Όπως και να χει, το σπαστικό στην Ελλαδάρα μας, είναι οτι δουλεύουν οι περισσότεροι "μπακαλίστικα". Γιατί δλδ θα πρέπει ο καθένας να έχει γνώσεις δικηγόρου και να απειλεί για να απολάβει τα αυτονόητα? Ου μπλέξεις ένα πράμα.



#22   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/03/2015 - 20:33

    Επειδή στην αρχή δε θέλαν καν να το παραλάβουν για να το στείλουν αυτοί, μίλησα με γενική γραμματεία καταναλωτή. Απο κεί, αφού μου είπαν ενα κατεβατό νούμερα και άρθρα του αστικού δικαίου, επιβεβαίωσαν οτι το κατάστημα αν δεν είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της οποιασδήποτε φίρμας, έχει το δικαίωμα να στείλει το προιόν για έλεγχο και επιβεβαίωση βλάβης ακόμα και για το DOA. Και λογικό μου ακούγεται. Θέλουν κι αυτοί να πάρουν τα λεφτά τους πίσω.

    Αυτό που άλλαξε και τελικά το πήραν-ανέλαβαν αυτοί, ήταν οτι τους είπα οτι θα κάνω καταγγελία, γιατί βάσει του ίδιου νόμου, οταν είσαι εντός DOA που σου δίνει το όποιο κατάστημα, είναι στην υποχρέωσή του να αναλάβει τον έλεγχο με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Ε με το οπου ακούσαν καταγγελία και νομικά τμήματα, το παραλάβαν σε 5 λεπτά.

 

Υπεύθυνος για την εγγύηση, το DOA και ο,τι άλλο σχετικό με την αγορά που κάνεις είναι το κατάστημα. Ο πωλητής.

 

Δεν ήταν και δεν είναι δική σου αρμοδιότητα αυτό.

 

Για το DOA τώρα.. Είναι υπηρεσία του καταστήματος και δική του ευθύνη. Γι' αυτό ακριβώς δεν είναι και υποχρεωτικό. Διαφορετικά ας μη το διαφήμιζε ή έδινε.

 

Εύχομαι απλά να πάρεις όντως αυτο το οποίο δικαιούσαι.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 11/03/2015 - 20:33

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#23   ChrisGrcck

ChrisGrcck

    iPH User

  • 108 μηνύματα
  • Twitter:@chriskaramitso
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 12/03/2015 - 19:57

    Λοιπόν..... τηλεφωνικά δεν είχα κάποιο νεότερο. Απλά σήμερα στην αναζήτηση του site της infoquest, μου αναφέρει οτι δεν υπάρχουν εγγραφές με το serial μου. Μετά το έβαλα και στο support της apple και μου γράφει πλέον το εξής:

 

Check Your Service and Support Coverage
Review your Apple warranty status and eligibility for support and extended coverage.
Enter your hardware serial number: 
 Continue
We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us.

Finding your serial number is easy. See how.

    Οπότε το διέγραψε το ριμάδι η μαμά apple...... πάντως αν ήταν να στείλουν ανακατασκευασμένο, λογικά θα με ρωτούσαν-ενημέρωναν.... θέλω να πιστεύω δλδ......

Προφανώς αύριο θα πέσει τηλέφωνο από τα seven! Άι να διούμε... :P



#24   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:08

Περίμενε να δεις τι θα σου πουν απο τα seven :)

#25   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:19

Να ρωτήσω και εγώ κάτι που το έχω απορία.

 

Στην δική μου περίπτωση μου το αντικατέστησαν με σφραγισμένο(πήγε infoquest κλπ).

 

Πώς γίνετε στο site της apple να μου εμφανίζει την εγγύηση με βάση την αρχική ημερομηνία αγοράς (δηλαδή της προβληματικής συσκευής);

 

Το λέω αυτό γιατί υποτίθεται τα σκρουτζομάγαζα δεν έχουν άμεση επικοινωνία με την apple ώστε να ρυθμίζουν τέτοια θέματα.



#26   ChrisGrcck

ChrisGrcck

    iPH User

  • 108 μηνύματα
  • Twitter:@chriskaramitso
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:22

Περίμενε να δεις τι θα σου πουν απο τα seven :)

Έτσι!!!



#27   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:24

Να ρωτήσω και εγώ κάτι που το έχω απορία.
 
Στην δική μου περίπτωση μου το αντικατέστησαν με σφραγισμένο(πήγε infoquest κλπ).
 
Πώς γίνετε στο site της apple να μου εμφανίζει την εγγύηση με βάση την αρχική ημερομηνία αγοράς (δηλαδή της προβληματικής συσκευής);
 
Το λέω αυτό γιατί υποτίθεται τα σκρουτζομάγαζα δεν έχουν άμεση επικοινωνία με την apple ώστε να ρυθμίζουν τέτοια θέματα.


Αν κατάλαβα τι λες, η εγγύηση συνεχίζεται απο την "προβληματική" συσκευή εκτός αν έχεις < 3 μηνών οποτε παίρνεις 3 μήνες εγγύηση.

#28   ChrisGrcck

ChrisGrcck

    iPH User

  • 108 μηνύματα
  • Twitter:@chriskaramitso
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:26

Να ρωτήσω και εγώ κάτι που το έχω απορία.

 

Στην δική μου περίπτωση μου το αντικατέστησαν με σφραγισμένο(πήγε infoquest κλπ).

 

Πώς γίνετε στο site της apple να μου εμφανίζει την εγγύηση με βάση την αρχική ημερομηνία αγοράς (δηλαδή της προβληματικής συσκευής);

 

Το λέω αυτό γιατί υποτίθεται τα σκρουτζομάγαζα δεν έχουν άμεση επικοινωνία με την apple ώστε να ρυθμίζουν τέτοια θέματα.

Λογικά η ίδια η info δηλώνει με πιο serial θα αντικατασταθεί το προβληματικό. Τουλάχιστον στην εταιρία που δουλεύω (αντιπροσωπεία plc-αυτοματισμών), έτσι κάνουμε με τις αντικαταστάσεις εντός 90 ημερών. Μετά το πέρας δίνουμε εκ νέου ένα έτος.



#29   dennis97

dennis97

    iPH Contributor

  • 1.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:40

Αν κατάλαβα τι λες, η εγγύηση συνεχίζεται απο την "προβληματική" συσκευή εκτός αν έχεις < 3 μηνών οποτε παίρνεις 3 μήνες εγγύηση.

Αυτό ακριβώς λέω.Απλά δεν καταλαβαίνω πως γίνεται η infoquest να κάνει κάτι τέτοιο από την στιγμή που για την αντικατάσταση είναι υπεύθυνο το κατάστημα.

 

Εαν ήταν ανακατασκευασμένο,τότε μου ακούγεται λογικό αλλά κανονικά δε θα έπρεπε να ισχύει η εγγύηση από την ημερομηνία πρώτης ενεργοποιήσης.



#30   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 12/03/2015 - 20:46

Αυτό ακριβώς λέω.Απλά δεν καταλαβαίνω πως γίνεται η infoquest να κάνει κάτι τέτοιο από την στιγμή που για την αντικατάσταση είναι υπεύθυνο το κατάστημα.
 
Εαν ήταν ανακατασκευασμένο,τότε μου ακούγεται λογικό αλλά κανονικά δε θα έπρεπε να ισχύει η εγγύηση από την ημερομηνία πρώτης ενεργοποιήσης.


Όντως.. Τι να σου πω, δεν ξέρω :/

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες