Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

[Solved] Iphone 6 plus συνεχείς επανεκκινήσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 16:59

Χαίρετε.

 

Είναι το 3ο iphone μου (3GS, 5, 6+) και μπορώ να πω πως δυστυχώς ή είμαι πάρα πολύ άτυχος ή η Apple δε μπορεί να κυκλοφορήσει ένα σταθερά αξιόπιστο μοντέλο.

 

Το καινούργιο μου λοιπόν 6 plus στα 128 GB, επανεκκινεί όποτε του καπνίσει, ή μάλλον για να γίνω πιο ακριβής, εμφανίζει το apple logo, μετά από πολύ λίγο ίσως να εμφανίσει τη lockscreen χωρίς να είναι δυνατή καμία ενέργεια, μετά η οθόνη μαυρίζει χωρίς να ανταποκρίνεται σε κανένα πάτημα κανενός κουμπιού -ούτε καν hard reset!- , και στο τέλος η συσκευή επανέρχεται μόνη της έπειτα από 3-4 λεπτά (εκτός αν μουλαρώσει, οπότε την αφήνω στην ησυχία της κανένα μισάωρο να ηρεμήσει).

 

Καταρχήν να ρωτήσω (καθώς ποτέ δεν κατάφερα να μεταβώ ομαλά από το ένα μοντέλο στο άλλο):

Ποιος είναι επιτέλους ο ιδανικός και ενδεδειγμένος τρόπος για να κάνεις αυτή τη μετάβαση, αν δε θέλεις να χάσεις τ.ί.π.ο.τ.ε;

Το setup as new; Γιατί όταν το κάνω αυτό και μετά συγχρονίζω με itunes ή με icloud, οι εφαρμογές ΔΕΝ παίρνουν τα data που υπήρχαν περασμένα σ'αυτές. Οπότε και αναγκάζομαι να περάσω ένα full backup ενός iphone 5 σε ένα μεθεπόμενο μοντέλο κινητού, (στο 6+ εν προκειμένω) με αποτέλεσμα -αν βέβαια είναι αυτή η αιτία, εκεί μάλλον έχω καταλήξει- η συσκευή να κρασάρει και να επανεκκινεί όποτε αυτή θέλει.

 

Στην αρχή νόμιζα ότι το πάθαινε -που όντως κολλούσε πολύ- λόγω του touch ID. Απενεργοποίηση.

Μετά λόγω των notification center widgets. Απενεργοποίηση.

Μετά διάβασα ότι μπορεί να ευθύνονται τα location services. Απενεργοποίηση.

Μετά φαίνεται να μην συμφωνεί με το ξεκλείδωμα και το γρήγορο scroll μεταξύ των οθονών. Ας το περιμένω.

Μετά με το γρήγορο άνοιγμα μιας εφαρμογής αμέσως μόλις ενεργοποιηθεί (ή απενεργοποιηθεί) το wifi. Ας περιμένω κι εδώ.

Τίποτε!

 

Τρώει το restore του, αναβάθμιση σε 8.3 (μήπως και..)

Τα ίδια και τα ίδια..

 

Κουράστηκα. Και πάλι. 

Δεν έχω το χρόνο ούτε να το ψάξω πια. 

Το μόνο που θέλω να ξέρω είναι αν κάποιος έχει το ίδιο πρόβλημα, αν έκανε κάτι με κάποιο service (σε άλλες χώρες διάβασα για αντικαταστήσεις συσκευών για το συγκεκριμένο πρόβλημα), αν είχε κάποιο αποτέλεσμα τέλος πάντων, αλλιώς να το πάρω απόφαση πως έτσι θα πάει για τα επόμενα 2-3 χρόνια ώσπου να αλλάξω το ρημάδι, πιθανότατα με κάποιο προβληματικό 7S plus..

 

Sorry για το μακροσκελές post αλλά προσπάθησα να προλάβω κάποιες ερωτήσεις.

 

Κάθε βοήθεια δεκτή.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 24/04/2015 - 17:50

Καλησπέρα, πότε αγοράστηκε η συσκευή;

 

Απο ότι είναι γνωστό , τα πρώτα τσιπ μνήμης 128GB για τα iPhone 6 είχαν θέματα τα οποία οδηγούσαν σε αυτές τις επανεκινήσεις.

 

Η καλύτερη λύση είναι να πας εκεί που το αγόρασες και να ζητήσεις αντικατάσταση ή να πας στην infoquest αν είσαι Αθήνα.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#3   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 17:59

Το αγόρασα από τη Vodafone με επιδότηση, το Φεβρουάριο (και αφού περίμενα τουλάχιστον ένα μήνα).

Μένω στη Θεσσαλονίκη (άρα πηγαίνω στα iStorm;).

Επίσης, δεν έχω κάποιο τιμολόγιο στα χέρια μου (εταιρικό πακέτο), λογικά η εγγύηση ισχύει καθώς το κινητό έχει λιγότερο από χρόνο που κυκλοφόρησε;

Έχεις κάποιο link για αυτή την πληροφορία για τα chip; Δεν την έχω ξανακούσει.



#4   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 24/04/2015 - 18:08

Το αγόρασα από τη Vodafone με επιδότηση, το Φεβρουάριο (και αφού περίμενα τουλάχιστον ένα μήνα).

Μένω στη Θεσσαλονίκη (άρα πηγαίνω στα iStorm;).

Επίσης, δεν έχω κάποιο τιμολόγιο στα χέρια μου (εταιρικό πακέτο), λογικά η εγγύηση ισχύει καθώς το κινητό έχει λιγότερο από χρόνο που κυκλοφόρησε;

Έχεις κάποιο link για αυτή την πληροφορία για τα chip; Δεν την έχω ξανακούσει.

Εδώ 

 

Φήμη μεν , αλλά αν πας και τους πεις οτι έχεις 4-5 restart την ημέρα και ότι σου crushάρουν οι εφαρμογές της Apple θα σου κάνουν αντικατάσταση.

 

Αυτό για το chip δεν θα το παραδεχθούν, οπότε δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν επιχείρημα δυστυχώς.

 

Έχουν εντολή αν κάποιος τους πει οτι έχει TLC αντί MLC να του πουν ότι απο τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο site της Apple , προφανώς και δεν ισχύει και είναι απλά φήμη.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#5   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 18:36

Το θέμα είναι ότι δε μπορώ να πω ότι υπάρχει κάποια Apple εφαρμογή που να κρασάρει κατά συρροή και κατ'εξακολούθηση, με κρασάρισμα που να μπορώ να κάνω replicate μπροστά τους. Μπορεί να μου πουν ένα αόριστο "αφήστε το να το ελέγξουμε"; (και τι άλλο να μου πουν βέβαια οι άνθρωποι, καθήστε εδώ και παίξτε με το κινητό σας ώσπου να κάνει επανεκκίνηση ξαφνικά από μόνο του για να σας το αλλάξουμε; lol). Και ποιος ξέρει πόοοοοσο καιρό θα χρειαστούν για να το κάνουν..

Επίσης: 

α) Μπορώ τελικά να πάω σ'ένα iStorm γι'αυτή τη δουλειά, έστω κι αν δεν το αγόρασα από εκεί;

β) Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με την Apple κάπως; Φαντάζομαι πως δεν είμαι ο πρώτος που το έχει αναρωτηθεί / προσπαθήσει αυτό..



#6   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 24/04/2015 - 18:45

Το θέμα είναι ότι δε μπορώ να πω ότι υπάρχει κάποια Apple εφαρμογή που να κρασάρει κατά συρροή και κατ'εξακολούθηση, με κρασάρισμα που να μπορώ να κάνω replicate μπροστά τους. Μπορεί να μου πουν ένα αόριστο "αφήστε το να το ελέγξουμε"; (και τι άλλο να μου πουν βέβαια οι άνθρωποι, καθήστε εδώ και παίξτε με το κινητό σας ώσπου να κάνει επανεκκίνηση ξαφνικά από μόνο του για να σας το αλλάξουμε; lol). Και ποιος ξέρει πόοοοοσο καιρό θα χρειαστούν για να το κάνουν..

Επίσης: 

α) Μπορώ τελικά να πάω σ'ένα iStorm γι'αυτή τη δουλειά, έστω κι αν δεν το αγόρασα από εκεί;

β) Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με την Apple κάπως; Φαντάζομαι πως δεν είμαι ο πρώτος που το έχει αναρωτηθεί / προσπαθήσει αυτό..

Δεν χρειάζεται να τους το αποδείξεις. 

 

Αυτοί θα ελέγξουν αυτό για το chip που σου είπα, και αν έχει το παλιό (που 99% αυτό ειναι το θέμα σου) θα προβούν σε αντικατάσταση.

 

Απλά ο τρόπος για να τους το πεις είναι αυτός. Οτι έχεις συνεχείς επανεκινήσεις και θέματα με εφαρμογές της Apple.

 

Τώρα για το που θα απευθυνθείς εγώ θα έλεγα να μιλήσεις τηλεφωνικά με infoquest και αυτοί θα σε παραπέμψουν ανάλογα.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#7   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 18:51

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες. 

Λόγω εταιρικού πακέτου ίσως δοκιμάσω να τηλεφωνήσω και στη Vodafone πρώτα.

Ελπίζω πάντως να ακούσω και την άποψη κάποιου που έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα



#8   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 19:07

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Λόγω εταιρικού πακέτου ίσως δοκιμάσω να τηλεφωνήσω και στη Vodafone πρώτα.
Ελπίζω πάντως να ακούσω και την άποψη κάποιου που έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα


Φίλε μη μπλέκεις με Vodafone. Πήγαινε καλύτερα I storm να τελειώνεις και γρήγορα και σίγουρα. Δεν χρειάζεται αποδειξη. Θα δουν ποτέ ενεργοποιήθηκε και θα σε καλύψουν έτσι κι αλλιώς.

#9   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 24/04/2015 - 19:15

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες. 

Λόγω εταιρικού πακέτου ίσως δοκιμάσω να τηλεφωνήσω και στη Vodafone πρώτα.

Ελπίζω πάντως να ακούσω και την άποψη κάποιου που έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα

Πας κατευθειαν iStorm, και πιο γρηγορα θα γινει η δουλεια σου, και δε χρειαζεσαι αποδειξη απο τη στιγμη που απο το imei εισαι εντος του 1ου ετους εγγυησης



#10   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 20:07

Ευχαριστώ!

Λόγω διαστροφής :P θα καλέσω όμως και στη Vodafone ή οποία με καθυστέρησε 2 μήνες μόνο και μόνο για να γίνει η παραγγελία μετά το πέρας του 2014 για -δικούς της- λογιστικούς λόγους. 



#11   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5.829 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 20:35

Ευχαριστώ!
Λόγω διαστροφής :P θα καλέσω όμως και στη Vodafone ή οποία με καθυστέρησε 2 μήνες μόνο και μόνο για να γίνει η παραγγελία μετά το πέρας του 2014 για -δικούς της- λογιστικούς λόγους.

μα αυτο που σου εξηγουν τα παιδια πιο πανω ειναι οτι δεν εχει καμια σχεση η βονταφον και τσαμπα θα φας τον χρονο σου!!!!!

#12   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 20:44

Το παιδί που κλαίει είναι το παιδί που τρώει λέει ο -όχι και τόσο τελικά- σοφός λαός μας.

Ή αλλιώς : ενίσχυση διαπραγματευτικής ισχύος.

"Μου καθυστερήσατε τη συσκευή 2 μήνες, στο τέλος μου στείλατε ελαττωματική συσκευή και τώρα μου λέτε να απευθυνθώ σε άλλη εταιρεία για την επισκευή της ενώ την έχω αγοράσει από εσάς;" κλπ κλπ



#13   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5.829 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 24/04/2015 - 20:52

Το παιδί που κλαίει είναι το παιδί που τρώει λέει ο -όχι και τόσο τελικά- σοφός λαός μας.
Ή αλλιώς : ενίσχυση διαπραγματευτικής ισχύος.
"Μου καθυστερήσατε τη συσκευή 2 μήνες, στο τέλος μου στείλατε ελαττωματική συσκευή και τώρα μου λέτε να απευθυνθώ σε άλλη εταιρεία για την επισκευή της ενώ την έχω αγοράσει από εσάς;" κλπ κλπ

δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα.εχεις μπερδευτει αλλα δεν πειραζει.οτι και να τους πεις ακομα και τον μεγαλυτερο δικηγορο στον κοσμο θα σου πουνε "ενταξει κυριε σας ζηταμε συγνωμη....θα το κοιταξουμε και θα σας πουμε"και θα πεις εσυ μετα "πωωωωωωω τι τους εκανα!!!" Και μετα αυτοι θα παρουν την συσκευη και θα την στειλουν στην αρβατο που συνεργαζεται με την βοντα (που δεν ειναι τοσο αξιοπιστη εταιρια) και θα σου δωσουν απαντηση!

Τα παιδια ομως σου λενε "παρτο και πηγαινε κατευθυαν στην document η istorm η infoquest για να γλυτωσει οοοοοολη αυτη την ταλαιπωρια και το σημαντικοτερο απο ολα να ξεμπερδεψεις πιο γρηγορα"!!!!!!

Τωρα εγινα πιο κατανοητος; :-)

Τελευταία επεξεργασία από: vdkour, 24/04/2015 - 20:54


#14   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 24/04/2015 - 23:23

Το παιδί που κλαίει είναι το παιδί που τρώει λέει ο -όχι και τόσο τελικά- σοφός λαός μας.

Ή αλλιώς : ενίσχυση διαπραγματευτικής ισχύος.

"Μου καθυστερήσατε τη συσκευή 2 μήνες, στο τέλος μου στείλατε ελαττωματική συσκευή και τώρα μου λέτε να απευθυνθώ σε άλλη εταιρεία για την επισκευή της ενώ την έχω αγοράσει από εσάς;" κλπ κλπ

Διαπραγματευτικη ισχυς σε τι ακριβως; Αν ευελπιστεις στο να παρεις καινουργια συσκευη ας πουμε, δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμυριο. Και αυτοι στο service θα στο στειλουν οπως οριζει ο νομος. Απλα με μεσαζοντα θα καθυστερησεις σιγουρα εξτρα μερες να παρεις πισω τη ανακατασκευασμενη συσκευη. Τωρα αν θες απλα να τους κανεις τη ζωη δυσκολη, αυτο ειναι αλλο καπελο.



#15   mozzergr

mozzergr

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 25/04/2015 - 02:12

Sorry, εγώ φταίω, δεν το εξήγησα σωστά και βγήκαμε κι εκτός θέματος. Σαφώς και πιθανότατα δεν θα γίνει τίποτε (για τώρα και για το συγκεκριμένο θέμα), αλλά πιστεύω πως αξίζει (και πως ΠΡΕΠΕΙ) να το αναφέρω στη Vodafone (ξέχασα να πω πως είμαι ο διαχειριστής του εταιρικού). Στο κάτω κάτω από αυτή το αγόρασα!. Όχι, δε με αφορά το "πω πω τι τους έκανα", με αφορά το σενάριο "ξέρετε πέρυσι μου κάνατε αυτό κι εκείνο, οπότε φέτος που λήγει το συμβόλαιο λέω να πάρω και μια προσφορά από την Cosmote". 

Και πάλι ευχαριστώ για τις συμβουλές βέβαια.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες