Αν η οθόνη είναι μαύρη ή έχει "παγώσει" Πρώτα, δοκιμάστε να κάνετε υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας.
- Η υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας δεν θα διαγράψει το τρέχον περιεχόμενό της.
- Μπορείτε να κάνετε υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας ακόμα και αν η οθόνη είναι μαύρη ή τα κουμπιά δεν αποκρίνονται.
Αν η συσκευή εξακολουθεί να μην ενεργοποιείται ή να μην εκκινείται
Συνδέστε τη συσκευή σε παροχή ρεύματος και αφήστε τη να φορτίσει για τουλάχιστον 1 ώρα.
Ύστερα από λίγα λεπτά, θα πρέπει να εμφανιστεί η οθόνη φόρτισης.
Αν η οθόνη φόρτισης δεν εμφανιστεί εντός μίας ώρας ή αν εμφανίζεται η οθόνη σύνδεσης σε παροχή ρεύματος, ελέγξτε το βύσμα, το καλώδιο USB και το τροφοδοτικό. Βεβαιωθείτε ότι είναι όλα σταθερά συνδεδεμένα, χωρίς υπολείμματα και φθορές. Ίσως είναι καλό να δοκιμάσετε με διαφορετικό καλώδιο USB ή τροφοδοτικό.
Αν η συσκευή σας ενεργοποιείται, αλλά κολλάει στην εκκίνηση
Ενδέχεται να εμφανίζεται το λογότυπο της Apple ή μια κόκκινη ή μπλε οθόνη για αρκετό χρονικό διάστημα κατά την εκκίνηση. Δοκιμάστε αυτά τα βήματα:
- Συνδέστε τη συσκευή σε έναν υπολογιστή και ανοίξτε το iTunes.
- Με τη συσκευή συνδεδεμένη, κάντε υποχρεωτική επανεκκίνηση. Πατήστε παρατεταμένα τα κουμπιά ύπνου/αφύπνισης και Αφετηρίας ταυτόχρονα. Μην τα αφήσετε όταν εμφανιστεί το λογότυπο της Apple. Κρατήστε τα πατημένα μέχρι να εμφανιστεί η οθόνη λειτουργίας ανάκτησης.
- Όταν σας δοθεί η επιλογή επαναφοράς ή ενημέρωσης, επιλέξτε "Ενημέρωση". Το iTunes θα επιχειρήσει να επανεγκαταστήσει το iOS χωρίς να διαγράψει τα δεδομένα σας.
Επικοινωνήστε με το κατάστημα αγοράς της συσκευής για να προγραμματίσετε σέρβις, στην περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε από τα παρακάτω προβλήματα:
- Εξακολουθεί να εμφανίζεται μαύρη οθόνη μετά τη φόρτιση και την επαναφορά.
- Εμφανίζεται μαύρη οθόνη, αλλά μπορείτε να ακούσετε ειδοποιήσεις, ήχους και δονήσεις.
- Η οθόνη είναι ενεργοποιημένη, αλλά δεν αποκρίνεται στο πάτημα, την ολίσθηση ή άλλες κινήσεις.
- Δεν είναι δυνατή η υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας, επειδή το κουμπί Αφετηρίας ή το κουμπί ύπνου/αφύπνισης έχει χαλάσει ή κολλήσει.
- Η συσκευή έχει παραμείνει στο λογότυπο της Apple, εμφανίζει ενιαίο χρώμα στην οθόνη ή δεν αναγνωρίζεται από το iTunes.