Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Προβλημα με Apple και Ipod Touch !


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   YiannisKan

YiannisKan

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 26/05/2015 - 13:21

Χαιρετω το forum...

 

Μεσα στο χρονο εχω αγορασει ενα ipod touch (5th generation) 32 gb.

 

To αγορασα απο internetiko store....

 

Αμεσως παρουσιασε προβλημα και εκλεινε χωρις να φορτιζει....

Το πηγα σχετικα αμεσα στο istorm στο the mall...

Η Apple αναγνωρισε το προβλημα και μου αντικατεστησαν το ipod με αλλο σε ζελατινα χωρις κουτι...

 

Μετα απο ενα η δυο μηνες το ipod αυτο το αντικατεστημενο, σταματησε να φορτιζει...

Ξαναπηγα στο istorm και ελανα μετα απο δυο μερες την απαντηση τους που τους την εδωσε η Apple.

 

Τα πινακια λεει στο charger port εχουνε στραβωσει ειναι δικια σας ευθυνη (κατι που μου φενεται πολυ περιεργο να χαλασει σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα και ειδικα με το lighting connector).... η Apple δεν το επισκευαζει και σας δινει κοστος

καινουργιου ipod γυρω στα 200 ευρω !!!!

 

Εστω οτι το χαλασαμε εμεις...ρωτησα στην αγορα εξω και αυτο το θεματακι, επισκευαζεται.

Η Apple ομως δεν δεχεται ουτε καν επισκευη !

 

Τι θα κανατε στη θεση μου ;

Ειναι αυτη θεση μιας σοβαρης εταιριας ;

Μπορω καπως να κανω επισημο παραπονο ;

 

Ευχαριστω,

Κανιδης Γιαννης


Τελευταία επεξεργασία από: YiannisKan, 26/05/2015 - 13:22


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2015 - 15:14

Τα εξουσιοδοτημένα δε κάνουν επισκευές. Πόσω μάλλον επι πληρωμή. Η πολιτική είναι ανακατασκευασμένα.

 

Υπάρχουν βέβαια εξαιρέσεις σε συσκευές εντός εγγύησης όπου γίνονται διορθώσεις.

 

Στο δια ταύτα.. Μπορείς να μιλήσεις με το Support εδώ και να ανοίξεις Case εφόσον θεωρείς πως δεν είναι δική σου υπαιτιότητα.

 

00800 4414 5417


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   YiannisKan

YiannisKan

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 27/05/2015 - 11:22

Η πολιτικη ειναι ανακατασκευασμενα στην τιμη του καινουργιου;;;; για ενα μικρο προβληματακι που οι υπολοιποι διορθωνουν;

Και εσεις συμφωνειτε σαν καταναλωτες με αυτη την πολιτικη;

 

Για τις εξαιρεσεις που μιλας τι εννοεις ; τι μπορω να κανω; γιατι εμενα ειναι μεσα στην εγγυηση...

 

Ευχαριστω,

Γιαννης



#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/05/2015 - 11:36

Aπο τη στιγμή που μιλάμε για δική σου υπαιτιότητα, προφανώς και χάνεις την εγγύηση.

 

 Για τη δική σου περίπτωση, όχι. Είναι λίγο κοροιδία τόσα λεφτά σίγουρα.

 

Η πολιτική των ανακατασκευασμένων αφορά και συσκευές που είναι εντός εγγύησης. Εκεί χρέωση δεν υπάρχει.

 

Δεν επισκευάζουν, δίνουν καινούρια συσκευή ουσιαστικά με νέα οθόνη, μπαταρία και Housing.

 

Το τι μπορείς να κάνεις, σου είπα και πιο πάνω. Case αφού μιλήσεις με το Support και θεωρείς πως εσύ δεν έκανες κάτι, δεν είναι δικό σου λάθος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες