Χαιρετω το forum...
Μεσα στο χρονο εχω αγορασει ενα ipod touch (5th generation) 32 gb.
To αγορασα απο internetiko store....
Αμεσως παρουσιασε προβλημα και εκλεινε χωρις να φορτιζει....
Το πηγα σχετικα αμεσα στο istorm στο the mall...
Η Apple αναγνωρισε το προβλημα και μου αντικατεστησαν το ipod με αλλο σε ζελατινα χωρις κουτι...
Μετα απο ενα η δυο μηνες το ipod αυτο το αντικατεστημενο, σταματησε να φορτιζει...
Ξαναπηγα στο istorm και ελανα μετα απο δυο μερες την απαντηση τους που τους την εδωσε η Apple.
Τα πινακια λεει στο charger port εχουνε στραβωσει ειναι δικια σας ευθυνη (κατι που μου φενεται πολυ περιεργο να χαλασει σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα και ειδικα με το lighting connector).... η Apple δεν το επισκευαζει και σας δινει κοστος
καινουργιου ipod γυρω στα 200 ευρω !!!!
Εστω οτι το χαλασαμε εμεις...ρωτησα στην αγορα εξω και αυτο το θεματακι, επισκευαζεται.
Η Apple ομως δεν δεχεται ουτε καν επισκευη !
Τι θα κανατε στη θεση μου ;
Ειναι αυτη θεση μιας σοβαρης εταιριας ;
Μπορω καπως να κανω επισημο παραπονο ;
Ευχαριστω,
Κανιδης Γιαννης
Τελευταία επεξεργασία από: YiannisKan, 26/05/2015 - 13:22