Ούτε το ενα ειναι καλό ούτε τ αλλο .τ εννοώ αν εγω θελω να αγοράσω ενα προϊόν θα ζητήσω να μου το στείλει με έλεγχο να τ ελέγξω κατα την αγορά μην βγει κανένα τσουβάλι μ άμμο . Αν ειμαι εγω ο πωλητής ποσο εμπιστεύομαι τον άλλον οτι θα τ χειριστεί σωστά ;; Μπορεί να παίζει απλά οτι θα τ αγοράσει και εκεί που λειτουργούν όλα μια χαρά να επιστραφεί με χαλασμένο κάποιο button ( υποθέσεις κανουμε ε) ή σπασμένη οθόνη η γρατσονισμενο .ποιος απο την κούριερ μου εγγυάται οτι θα ειναι εκεί και θα προσέχει μην κάνει κάποια βλάβη την συσκευή ή ακόμα χειρότερα την αλλάξει με μια κινεζική , και που ξέρει ο κούριερ τωρα ποιο ειναι τ αληθινό , αρααα ;;; Κατ εμε συνάντηση και κάνε όσο έλεγχο θες μπροστά στον πωλητή για να έχετε τ κεφάλι σας ήσυχο αλλιώς αγοράζεις και πουλάς με ρίσκο .
Υ.γ πολλοί ζητάνε κατάθεση --- τι κατάθεση μωρε ;; Τόσα σ λείπουν ;; Έβλεπα αγγελίες --κατάθεση πρώτα και έπειτα αποστολή . Ωραία στείλε μου σε φωτογραφία την ταυτότητα σου το Αφμ σου και αν μου κανεις πουστια να πράξω αναλόγως , με μπλόκαρε και δεν ξανά επικοινωνήσαμε ,είδατε ;; Άρα ήταν απατεώνας,,,εμένα πως μου ζητάει να καταβάλλω ενα ποσό 700 ευρώ και τι αποδεικτικό έχω στα χέρια μου οτι θα παραλάβω αυτό π συμφωνήσαμε άρα προσοχή
Τελευταία επεξεργασία από: PanosK0, 06/06/2015 - 15:32