Αγόρασα ένα IPHONE 6 PLUS 16GB SILVER. Η παραγγελία καταχωρήθηκε μέσω του site ote.gr και εξοφλήθηκε με πιστωτική κάρτα. Το πόσο ήταν 687 ευρώ εφάπαξ. Μου δόθηκε με μήνυμα μέσω του site ένας κωδικός παραγγελίας και ένα email το οποίο απλά ενημέρωνε ότι χρεώθηκα 687 ευρώ και τίποτα άλλο. Χωρίς κάποια περαιτέρω πληροφορία!
Την επόμενη μέρα έλαβα κλήση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ (1388) όπου μου ζητήθηκε να επιβεβαιώσω την παραγγελία και ενημερώθηκα ότι θα παραλάβω στις 24/7/2015 μέσω της υπηρεσίας των ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ 16:00 μμ-19:00. Συγκεκριμένα η υπάλληλος στο τηλέφωνο με ρώτησε αν θα βρίσκομαι σπίτι να το παραλάβω η ίδια, την διαβεβαίωσα και έληξε η συνομιλία μας.
Χωρίς περαιτέρω ενημέρωση και ενώ περίμενα μάταια το δέμα την Παρασκευή, τηλεφώνησα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ μετά τις 19:00 μμ. της ίδιας ημέρας θέλοντας να ενημερωθώ για το που βρίσκεται η παραγγελία μου. Η υπάλληλος που απάντησε με ρώτησε το Α.Φ.Μ. και μου είπε ότι δεν βλέπει καμιά παραγγελία καταχωρημένη. Όταν ενοχλημένη της απάντησα ότι η παραγγελία έχει ήδη εξοφληθεί μέσα της πιστωτικής μου κάρτας, εισπράττοντας το ποσό των 687 ευρώ η απάντησή της ήταν ότι δεν φαίνεται στο δικό τους σύστημα και να απευθυνθώ στο site είτε στην υπηρεσία call me back είτε στο chat online.
Συνομιλώ με 2 διαφορετικά άτομα τα οποία φυσικά και δεν με ενημέρωσαν για το που βρίσκεται η παραγγελία μου παρά μόνο ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου για έλεγχο. Από τις 24/7/2015 μέχρι και τις 28/7/2015 η εταιρία ΟΤΕ δεν μπορεί να μου απαντήσει στην πιο απλή ερώτηση που βρίσκεται το προϊόν το οποίο έχω πληρώσει και πότε (και ΑΝ)θα το παραλάβω.
Στις 28/7/2015 ενημέρωσα υπάλληλο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών ότι θα κινηθώ νομικά αν δεν με καλούσαν μέσα σε 1 ώρα να μου απαντήσουν για το τι γίνεται με την παραγγελία μου, τηλεφώνημα που δεν έλαβα ποτέ