Καλησπερα, θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας το προβλημα που παρουσιαστηκε με την συσκευη μου και να μου δωσετε καποιες ιδεες σαν βοηθεια για το τι θα πρεπει να κανω απο δω και περα.
Το iphone 6 το αγορασα απο καταστημα της cosmote τον περασμενο Μαρτιο λογω επιδοτησης απο ανανεωση της συνδεσης μου.Ολα ηταν μια χαρα, δεν υπηρχε το παραμικρο προβλημα οσον αφορα την συσκευη, μεχρι πριν απο μια βδομαδα οπου και εμφανιστηκαν τα παρακατω προβληματα:
α) Δεν λειτουργουσε η πισω καμερα.Μπαινοντας στην εφαρμογη της καμερας, υπηρχε μια μονιμα μαυρη οθονη (και σε λειτουργια βιντεο),εαν το γυριζες σε εμπροσθια λειτουργουσε, εαν το ξαναγυριζες σε πισω κολλουσε ολη η εφαρμογη.Αυτο ισχυει και για ολες τις υπολοιπες εφαρμογες που χρησιμοποιουν την καμερα.
β) Χωρις να χρησιμοποιω καθολου το κινητο δηλαδη ακομα και σε λειτουργια αναμονης, το πανω δεξιο μερος του iphone (μπροστινη οψη) ηταν συνεχως παρα πολυ ζεστο,ενω ολο το υπολοιπο κινητο ηταν κρυο.
γ) Ταχεια εκφορτιση της μπαταριας.Δηλαδη μεσα σε 3 ωρες, χωρις να γινεται καμια λειτουργια του κινητου, η μπαταρια απο 100% κατεβαινε κατω απο 30% ισως και χαμηλοτερα.
Την ημερα οπου και παρατηρησα αυτα τα προβληματα, πραγματοποιησα και το τελευταιο update στην ios 8.4, συνεπως αρχικα θεωρησα οτι εγινε καποιο λαθος κατα το update, καποιο bug η οτιδηποτε σχετικο με το λειτουργικο και γιαυτο προχωρησα σε restore της συσκευης και στην εφαρμογη εκ νεου του ios 8.4,με τα προβληματα να παραμενουν.Ξαναεκανα restore της συσκευης, αυτη τη φορα ομως σε recovery mode, και παλι τα ιδια, τα προβληματα παρεμεναν.
Τελικα αποφασισα να στειλω τη συσκευη στην Αθηνα και την Info Quest,η οποια θεωρειται το εξουσιοδοτημενο service της Αpple στην Ελλαδα, και να μου πουνε τι φταιει τελικα για ολα αυτα τα προβληματα.Πηρα ως απαντηση σε μορφη e-mail μετα απο 3 περιπου μερες οτι η συσκευη ελεγχθηκε και διαπιστωθηκε οτι το προβλημα ηταν οτι εχει στραβωμενο σασι/bent device.Επισης μου στειλανε και μια προσφορα για την επισκευη του κινητου, οπου ανερχεται στα 370 περιπου ευρω.Μου ειπαν οτι το προβλημα δεν καλυπτεται απο την εγγυηση που δινει η Apple και οτι θα πρεπει να πληρωσω το συγκεκριμενο ποσο για να προχωρησει η ολη διαδικασια του service.Μαζι με την συσκευη τους εστειλα και την αποδειξη αγορας η οποια λειτουργει ως εγγυηση.Αυτα που θελω να ρωτησω ειναι τα εξης:
1)Πως γινεται να βρισκουν προβλημα στο σασι,απο την στιγμη που το κινητο δεν εχει υποστει καμια πτωση ή οποιαδηποτε αλλης μορφης κακομεταχειριση.Εξωτερικα δεν φερει καμιας μορφης υπονοια για πτωση, δεν εχει ουτε γρατζουνια.
2)Η εγγυηση που δινει η Apple εαν δεν εφαρμοζεται σε τετοιου ειδους περιπτωσεις, που εφαρμοζεται;
3)Υπαρχει καμια αλλη εναλλακτικη οδος που πρεπει να ακολουθησω απο δω και στο εξης;
Συμπερασμα: Μεσα σε 4 μηνες απο την στιγμη αγορας μιας τετοια ακριβης συσκευης, ζητανε τα μισα λεφτα της αξιας της ως λυση στο προβλημα μου,και η εγγυηση για ποιο λογο υπαρχει;