Θα σου βγάλει ερώτηση στο ΑΤΜ ποιος να κάνει τη μετατροπή, η τράπεζα ή η Revolut. Διαλέγεις τη Revolut για καλύτερη ισοτιμία.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δημοσίευση 18/09/2016 - 17:51
Θα σου βγάλει ερώτηση στο ΑΤΜ ποιος να κάνει τη μετατροπή, η τράπεζα ή η Revolut. Διαλέγεις τη Revolut για καλύτερη ισοτιμία.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δημοσίευση 19/09/2016 - 14:34
καλησπέρα
έχω από πέρσι την φυσική κάρτα αλλά δεν την έχω ενεργοποιήσει με pin μήπως ξέρετε εάν έχει λήξει επειδή δεν ενδιαφέρθηκα να την χρησημοποιήσω με pin
Να προσθέσω ότι μου είχαν στείλει το pin δεν θυμάμαι με ποιον τρόπο και έλεγαν ότι σε συγκεκριμένο χρόνο έπρεπε να να πάω σε κάποιο atm για να την ενεργοποιήσω δεν το έκανα και πάει πέρασε
οποιαδήποτε βοήθεια στο θέμα είναι ευπρόσδεκτη
Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:14
Καλησπέρα παιδιά προσπάθησα να κάνω top up με χρεωστική της eurobank μου ζητάει secure code της mastercard άλλα στο τέλος δεν την δέχεται έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα?
Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:25
Δημοσίευση 21/09/2016 - 14:55
Αν δεν περναει την διαδικαδια του secure code οφειλεται σε δικο σου λαθος. Ξαναπροσπαθησε με τον σωστο κωδικο η αλλαξε τον.Καλησπέρα παιδιά προσπάθησα να κάνω top up με χρεωστική της eurobank μου ζητάει secure code της mastercard άλλα στο τέλος δεν την δέχεται έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα?
Δημοσίευση 21/09/2016 - 14:57
Αν θυμαμαι καλα δεν νομιζω οτι σου εστελναν πιν. Εσυ το οριζες και αν το εχεις ξεχασει επικοινωνησε με την υποστηριξη για το πως μπορεις να το αλλαξεις.καλησπέρα
έχω από πέρσι την φυσική κάρτα αλλά δεν την έχω ενεργοποιήσει με pin μήπως ξέρετε εάν έχει λήξει επειδή δεν ενδιαφέρθηκα να την χρησημοποιήσω με pin
Να προσθέσω ότι μου είχαν στείλει το pin δεν θυμάμαι με ποιον τρόπο και έλεγαν ότι σε συγκεκριμένο χρόνο έπρεπε να να πάω σε κάποιο atm για να την ενεργοποιήσω δεν το έκανα και πάει πέρασε
οποιαδήποτε βοήθεια στο θέμα είναι ευπρόσδεκτη
Δημοσίευση 21/09/2016 - 23:01
Αν δεν περναει την διαδικαδια του secure code οφειλεται σε δικο σου λαθος. Ξαναπροσπαθησε με τον σωστο κωδικο η αλλαξε τον.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
Δοκίμασα και με πιστωτική και μου ειπε να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου! ο κωδικός είναι σίγουρα σωστος :/
Δημοσίευση 22/09/2016 - 06:49
Σου ξαναλεω η διαδικασια του secure code δεν εχει να κανει με την revolut αλλα με την εκδοτρια τραπεζα της καρτας που πας να χρησιμοποιησεις.Δοκίμασα και με πιστωτική και μου ειπε να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου! ο κωδικός είναι σίγουρα σωστος :/
Δημοσίευση 22/09/2016 - 11:48
Δημοσίευση 22/09/2016 - 13:50
Δημοσίευση 22/09/2016 - 16:10
Καλησπέρα σε όλους.
Προσπάθησα σήμερα να φορτίσω την κάρτα μου με 5 Ευρώ δοκιμαστικά από την χρεωστική μου κάρτα της Εθνικής Τράπεζας και έφτασα στο σημείο που ήθελε το MasterSecureCode της Εθνικής. Παρατήρησα όμως ότι υπήρχε από τη Revolut μία χρέωση 1 Ευρώ. Γιατί υπήρχε η χρέωση αυτή? Η φόρτιση μέσω χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας δεν είναι δωρεάν? Δεν προχώρησα γιατί ήθελα πρώτα να δω το τι συμβαίνει.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Τελευταία επεξεργασία από: KarlBenz, 22/09/2016 - 16:10
Δημοσίευση 22/09/2016 - 16:12
Παιδιά πόσα λεφτά πληρώνεις για την μεταφορά?
Από εμβασμα
Μέσω εμβάσματος ελληνικής τράπεζας η χρέωση είναι 1 Ευρώ ανεξαρτήτου ποσού, το οποίο σε χρεώνει η ελληνική τράπεζα από την οποία στέλνεις το έμβασμα. Η Revolut δεν έχει καμία χρέωση στην περίπτωση αυτή.
Δημοσίευση 22/09/2016 - 16:16
Δημοσίευση 22/09/2016 - 16:29
Ο λογαριασμός στην revolut πρέπει να έχει ίδιο όνομα με αυτόν της τράπεζας? και στο winbank που βλέπω με ποιο όνομα είναι ο λογαριασμός! για να το γράψω ακριβώς !
Η κάρτα Revolut έχει τον περιορισμό ότι μπορείς να στείλεις σε αυτή χρήματα μέσω εμβάσματος από άλλο λογαριασμό ο οποίος όμως απαραίτητα ανήκει σε σένα. Δηλαδή είσαι το πρώτο όνομα ή μπορεί να είσαι και το δεύτερο αλλά ίσως στη περίπτωση αυτή να χρειαστεί να το αποδείξεις. Στη winbank το όνομα του κατόχου του λογαριασμού φαίνεται στο επάνω μέρος, όταν μπαίνεις στον λογαριασμό σου. Απλά στη συνέχεια κάνεις μεταφορά, δεν το γράφεις κάπου ξανά. Μην ξεχάσεις να γράψεις το Reference Number που σου έχει δώσει η Revolut, είναι σημαντικό.
Δημοσίευση 22/09/2016 - 17:00
επειδη αντιμετωπίζω ακριβώς το ιδιο προβλημα πριν λιγο μιλησα με το chat της revolut και η απαντηση τους ειναι οτι η τραπεζα μου(Εθνικη)μπλοκαρει τις συναλλαγες και θα ηταν καλυτερα να μιλησω με την ιδια την τραπεζα για το θεμα
θα τους καλεσω και ενημερώνω σε λιγο
Τελευταία επεξεργασία από: elninio13, 22/09/2016 - 17:00
0 μέλη, 18 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες