Καλησπέρα παιδιά προσπάθησα να κάνω top up με χρεωστική της eurobank μου ζητάει secure code της mastercard άλλα στο τέλος δεν την δέχεται έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα?
[ΟΔΗΓΟΣ] Revolut
#1381
Δημοσίευση 21/09/2016 - 14:14
Ad
#1382
Δημοσίευση 21/09/2016 - 14:25
Θα δούμε αν ειναι μόνιμο ή καποιο προσωρινό πρόβλημα .
#1383
Δημοσίευση 21/09/2016 - 15:55
Αν δεν περναει την διαδικαδια του secure code οφειλεται σε δικο σου λαθος. Ξαναπροσπαθησε με τον σωστο κωδικο η αλλαξε τον.Καλησπέρα παιδιά προσπάθησα να κάνω top up με χρεωστική της eurobank μου ζητάει secure code της mastercard άλλα στο τέλος δεν την δέχεται έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα?
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#1384
Δημοσίευση 21/09/2016 - 15:57
Αν θυμαμαι καλα δεν νομιζω οτι σου εστελναν πιν. Εσυ το οριζες και αν το εχεις ξεχασει επικοινωνησε με την υποστηριξη για το πως μπορεις να το αλλαξεις.καλησπέρα
έχω από πέρσι την φυσική κάρτα αλλά δεν την έχω ενεργοποιήσει με pin μήπως ξέρετε εάν έχει λήξει επειδή δεν ενδιαφέρθηκα να την χρησημοποιήσω με pin
Να προσθέσω ότι μου είχαν στείλει το pin δεν θυμάμαι με ποιον τρόπο και έλεγαν ότι σε συγκεκριμένο χρόνο έπρεπε να να πάω σε κάποιο atm για να την ενεργοποιήσω δεν το έκανα και πάει πέρασε
οποιαδήποτε βοήθεια στο θέμα είναι ευπρόσδεκτη
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#1385
Δημοσίευση 22/09/2016 - 00:01
Αν δεν περναει την διαδικαδια του secure code οφειλεται σε δικο σου λαθος. Ξαναπροσπαθησε με τον σωστο κωδικο η αλλαξε τον.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
Δοκίμασα και με πιστωτική και μου ειπε να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου! ο κωδικός είναι σίγουρα σωστος :/
#1386
Δημοσίευση 22/09/2016 - 07:49
Σου ξαναλεω η διαδικασια του secure code δεν εχει να κανει με την revolut αλλα με την εκδοτρια τραπεζα της καρτας που πας να χρησιμοποιησεις.Δοκίμασα και με πιστωτική και μου ειπε να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου! ο κωδικός είναι σίγουρα σωστος :/
Εαν λοιπον εχει μπλοκαρει η εχεις προβλημα επικοινωνεις με την τραπεζα για να το λυσετε μαζι.
Και σε εμενα για καποιο λογο δεν αναγνωριζε τον κωδικο που ειχα δημιουργησει. Μετα τις 3 αποτυχημενες προσπαθειες μπλοκαρε τελειως. Επικοινωνησα με την τραπεζα, απελευθερωσαν την καρτα δημιουργησα καινουργιο κωδικο και ολα καλα.
Ααααα επισης εχει να κανει με τον browser που χρησιμοποιεις. Εμπαινα με explorer και ειχα 1000 προβληματα χωρις να ξερω το γιατι. Εγκατεστησα τον mozilla και ολα καλα.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
#1387
Δημοσίευση 22/09/2016 - 12:48
Πριν απο λίγες μέρες ανέβαζα κανονικά λεφτά και τις ειχα κάνει και τις δυο verify.
#1388
Δημοσίευση 22/09/2016 - 14:50
Από εμβασμα
#1389
Δημοσίευση 22/09/2016 - 17:10
Καλησπέρα σε όλους.
Προσπάθησα σήμερα να φορτίσω την κάρτα μου με 5 Ευρώ δοκιμαστικά από την χρεωστική μου κάρτα της Εθνικής Τράπεζας και έφτασα στο σημείο που ήθελε το MasterSecureCode της Εθνικής. Παρατήρησα όμως ότι υπήρχε από τη Revolut μία χρέωση 1 Ευρώ. Γιατί υπήρχε η χρέωση αυτή? Η φόρτιση μέσω χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας δεν είναι δωρεάν? Δεν προχώρησα γιατί ήθελα πρώτα να δω το τι συμβαίνει.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Τελευταία επεξεργασία από: KarlBenz, 22/09/2016 - 17:10
#1390
Δημοσίευση 22/09/2016 - 17:12
Παιδιά πόσα λεφτά πληρώνεις για την μεταφορά?
Από εμβασμα
Μέσω εμβάσματος ελληνικής τράπεζας η χρέωση είναι 1 Ευρώ ανεξαρτήτου ποσού, το οποίο σε χρεώνει η ελληνική τράπεζα από την οποία στέλνεις το έμβασμα. Η Revolut δεν έχει καμία χρέωση στην περίπτωση αυτή.
#1391
Δημοσίευση 22/09/2016 - 17:16
#1392
Δημοσίευση 22/09/2016 - 17:29
Ο λογαριασμός στην revolut πρέπει να έχει ίδιο όνομα με αυτόν της τράπεζας? και στο winbank που βλέπω με ποιο όνομα είναι ο λογαριασμός! για να το γράψω ακριβώς !
Η κάρτα Revolut έχει τον περιορισμό ότι μπορείς να στείλεις σε αυτή χρήματα μέσω εμβάσματος από άλλο λογαριασμό ο οποίος όμως απαραίτητα ανήκει σε σένα. Δηλαδή είσαι το πρώτο όνομα ή μπορεί να είσαι και το δεύτερο αλλά ίσως στη περίπτωση αυτή να χρειαστεί να το αποδείξεις. Στη winbank το όνομα του κατόχου του λογαριασμού φαίνεται στο επάνω μέρος, όταν μπαίνεις στον λογαριασμό σου. Απλά στη συνέχεια κάνεις μεταφορά, δεν το γράφεις κάπου ξανά. Μην ξεχάσεις να γράψεις το Reference Number που σου έχει δώσει η Revolut, είναι σημαντικό.
#1393
Δημοσίευση 22/09/2016 - 18:00
επειδη αντιμετωπίζω ακριβώς το ιδιο προβλημα πριν λιγο μιλησα με το chat της revolut και η απαντηση τους ειναι οτι η τραπεζα μου(Εθνικη)μπλοκαρει τις συναλλαγες και θα ηταν καλυτερα να μιλησω με την ιδια την τραπεζα για το θεμα
θα τους καλεσω και ενημερώνω σε λιγο
Τελευταία επεξεργασία από: elninio13, 22/09/2016 - 18:00
#1394
Δημοσίευση 22/09/2016 - 18:19
επισημη απαντηση απο το τμημα εξυπηρετησης της εθνικης τραπεζας οτι η απορριψη που δεχομαι απο το συστημα εχει σαν αιτιολογια στην τραπεζα capital control οποτε με λιγα λογια παλι θα πρεπει να στελνουμε με εμβασμα χρηματα οπως και πριν
Για την ωρα τα 1000/μηνα για εμβασμα στο εξωτερικο με χρεωση 1 ευρω ανεξαρτήτως ποσου ειναι ακομα σαν επιλογη ενεργη και δεν την εχουν πειραξει
Αυτα τα λιγα μακαρι να ξεμπλοκαρουν και παλι την συναλλαγη
#1395
Δημοσίευση 22/09/2016 - 19:37
Είναι τέλος του μήνα... πιθανότατα όλες οι τράπεζες έφτασαν το όριό τους όσον αφορά τις συναλλαγές στο εξωτερικό ή το φτάσαμε σαν χώρα γενικά...
Κι εγώ είχα μια κάρτα Eurobank που έκανα κανονικά φορτίσεις αλλά δε μου γέμισε τις 2 τελευταίες φορές.. δε με πήγε καν για να βάλω το 3D Secure Code.
Την έσβησα και πήγα να την περάσω πάλι και έφαγα άκυρο...
Δοκιμάζουμε πάλι από 01/10 και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά...
Και για ένα φίλο που είπε ότι πέρασε την κάρτα του και τον χρέωσε 1€, αυτό είναι για την καταχώρηση της κάρτας στο σύστημα για να δουν ότι η κάρτα είναι ενεργή, στο αναφέρει με μικρά γραμματάκια όταν την εισάγεις...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες