Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Solved] Μπαταρια και εγγυηση


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
178 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:10

Εχοντας προβληματικη συμπεριφορα απο την μπαταρια του 6 μου, καλεσα σημερα την document να ρωτησω ποια ειναι η διαδιαδικασια ενδεχομενης αλλαγης.
Αφου εγινε επιβεβαιωση της συσκευης μου μεσω του ΙΜΕΙ , με εκπληξη ακουσα πως η συσκευη μου αγορασμενη 15-11-2014 ειναι out of waranty λογω του οτι η αγορα εγινε με τιμολογιο και οχι αποδειξη. Ετσι στην περιπτωση που επιθυμω την αλλαγη μπαταριας θα επιβαρυνθω με 95€.
Της ανεφερα βεβαιως περι των 2 ετων εγγυησης και ηταν κατηγορηματικη στην διακριση μεταξυ πελατων με αποδειξη και αυτων με τιμολογιο. Κατεληξε να μου πει οτι αυτοι καλυπτουν προιοντα εντος του ενος ετους εγγυησης της apple και οτι αν θελω να κανω χρηση της εγγυησης θα πρεπει να απευθυνθω σε κοσμοτε - Γερμανο απο οπου και αγοραστηκε η συσκευη.
Αληθευει αυτο ;
Ολη αυτη η ιστορια περι διετους εγγυησης δεν εχει λυθει ;
Τελικα τι κανω τωρα ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:13

Η αγορα της συσκευης απο που εγινε; Αυτο νομικα δε στεκει πουθενα και μπορεις ανετα να διεκδικησεις τον 2ο χρονο εγγυησης

#3   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.760 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:14

Εχοντας προβληματικη συμπεριφορα απο την μπαταρια του 6 μου, καλεσα σημερα την document να ρωτησω ποια ειναι η διαδιαδικασια ενδεχομενης αλλαγης.
Αφου εγινε επιβεβαιωση της συσκευης μου μεσω του ΙΜΕΙ , με εκπληξη ακουσα πως η συσκευη μου αγορασμενη 15-11-2014 ειναι out of waranty λογω του οτι η αγορα εγινε με τιμολογιο και οχι αποδειξη. Ετσι στην περιπτωση που επιθυμω την αλλαγη μπαταριας θα επιβαρυνθω με 95€.
Της ανεφερα βεβαιως περι των 2 ετων εγγυησης και ηταν κατηγορηματικη στην διακριση μεταξυ πελατων με αποδειξη και αυτων με τιμολογιο. Κατεληξε να μου πει οτι αυτοι καλυπτουν προιοντα εντος του ενος ετους εγγυησης της apple και οτι αν θελω να κανω χρηση της εγγυησης θα πρεπει να απευθυνθω σε κοσμοτε - Γερμανο απο οπου και αγοραστηκε η συσκευη.
Αληθευει αυτο ;
Ολη αυτη η ιστορια περι διετους εγγυησης δεν εχει λυθει ;
Τελικα τι κανω τωρα ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

τηλ στη γραμμή υποστήριξης της Apple και ζήτησε του να επικοινωνήσουν αυτοί με document
00 800 44145417
Απο σταθερό κάλεσε

#4   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:19

τηλ στη γραμμή υποστήριξης της Apple και ζήτησε του να επικοινωνήσουν αυτοί με document
00 800 44145417
Απο σταθερό κάλεσε

Καλεσα, αυτη την στιγμη προφανως λογω ωρας ειναι κλειστα.
Θα καλεσω το πρωι.
Αλλα τι να τους πω ; Σας παρακαλω εξυπηρετηστε με ;
Εχει δικιο η document ; Προκυπτει απο πουθενα διακριση μεταξυ αγορας με αποδειξη η τιμολογιο ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#5   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.760 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:22

Καλεσα, αυτη την στιγμη προφανως λογω ωρας ειναι κλειστα.
Θα καλεσω το πρωι.
Αλλα τι να τους πω ; Σας παρακαλω εξυπηρετηστε με ;
Εχει δικιο η document ; Προκυπτει απο πουθενα διακριση μεταξυ αγορας με αποδειξη η τιμολογιο ;


Sent from my iPad Air using Tapatalk

επειδη δεν προκύπτει απο πουθενα αυτο γιαυτο θα μιλήσεις με apple support

#6   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:27

επειδη δεν προκύπτει απο πουθενα αυτο γιαυτο θα μιλήσεις με apple support

Και ειναι τρελοι ;
Διακινδυνευουν ετσι την θεση τους ;
Αν θυμαμαι καλα και εδω καλα λογια εχουν γραφτει για αυτους.

Τελος παντων σε ευχαριστω για την βοηθεια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#7   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:29

Η Document έχει δίκιο δυστυχώς.

 

Όχι στο γεγονός της εγγύησης και τη διάκριση τιμολογίου και απόδειξης, αλλά στο θέμα του ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής.

 

Μπορεί να διεκδικούμε και να μας καλύπτει με το 2ο χρόνο η infoquest - document με επίδειξη απόδειξης, αλλά πραγματικός υπεύθυνος για την κάλυψη του 2ου έτους είναι ο πωλητής και όχι το επίσημο service της Apple.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#8   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.760 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:33

Η Document έχει δίκιο δυστυχώς.

Όχι στο γεγονός της εγγύησης και τη διάκριση τιμολογίου και απόδειξης, αλλά στο θέμα του ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής.

Μπορεί να διεκδικούμε και να μας καλύπτει με το 2ο χρόνο η infoquest - document με επίδειξη απόδειξης, αλλά πραγματικός υπεύθυνος για την κάλυψη του 2ου έτους είναι ο πωλητής και όχι το επίσημο service της Apple.

Πανο γιαυτο είπα να μιλήσει με apple support γιατι θα του το εγκρίνουν και θα επικοινωνήσουν αυτοί με το service

#9   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:37

Πανο γιαυτο είπα να μιλήσει με apple support γιατι θα του το εγκρίνουν και θα επικοινωνήσουν αυτοί με το service

Αυτό ναι , εννοείται!

 

Απλά αυτό που λέει η document είναι ακριβές, επειδή απόρησε ο φίλος.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#10   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.760 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:39

Αυτό ναι , εννοείται!

Απλά αυτό που λέει η document είναι ακριβές, επειδή απόρησε ο φίλος.

παντως φιλε εγω εχω αλλάξει 5αρι στο δεύτερο έτος στο iStorm Θεσσαλονίκη αγορασμένο με invoice απο Γαλλία χωρίς να με παραπέμψουν άλλου.

#11   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:41

παντως φιλε εγω εχω αλλάξει 5αρι στο δεύτερο έτος στο iStorm Θεσσαλονίκη αγορασμένο με invoice απο Γαλλία χωρίς να με παραπέμψουν άλλου.

Μήπως ήταν στο πρόγραμμα αντικατάστασης;

 

Και εγώ έχω περάσει συσκευή κανονικά στο 2ο χρόνο, αλλά όπως είπες με απόδειξη.

 

Αυτοί πατάνε σε αυτή την καραμέλα με το τιμολόγιο και σου λένε : "πήγαινε στον πωλητή". (που όπως είπε έχουν δίκιο στο ότι είναι κανονικά υπεύθυνος ο πωλητής)


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#12   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.760 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:43

Μήπως ήταν στο πρόγραμμα αντικατάστασης;

Και εγώ έχω περάσει συσκευή κανονικά στο 2ο χρόνο, αλλά όπως είπες με απόδειξη.

Αυτοί πατάνε σε αυτή την καραμέλα με το τιμολόγιο και σου λένε : "πήγαινε στον πωλητή". (που όπως είπε έχουν δίκιο στο ότι είναι κανονικά υπεύθυνος ο πωλητής)

οχι σε προγραμμα αντικατάστασης...θεμα με την οθόνη είχε δεν κούμπωνε καλα.

#13   karless

karless

    iPH Hero

  • 5.021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 04/02/2016 - 20:47

Και στην τηλεφωνικη υποστήριξη 1 χρόνο θα ισχυριστουν πως έχει εγγυηση η συσκευή.μιλα με info-quest που δεχεται τον 2ο χρονο με αποδειξη.Οταν είχα ρωτησει και εγω στην document τα ιδια μου ελεγε..να απευθυνθω στον πωλητή.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

#14   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 04/02/2016 - 21:49

ΔΙΕΤΙΑ με τιμολόγιο



#15   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 04/02/2016 - 22:24

ΔΙΕΤΙΑ με τιμολόγιο

Ευχαριστω πολυ.
Απο αυριο θα ξεκινησει ο Γολγοθας μου απο τον Αννα στον Καιαφα για να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.

Και να σκεφτεις οτι νομιζα πως ολο μου το προβλημα θα ηταν σε σχεση με τον χρονο καθως θα ηθελα να γινει αμεσα η ανταλλαγη με ανακατασκευασμενο.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες