Οπότε απευθύνομαι στα εξουσιοδοτημένα για επισκευή. Γνωρίζεις που κυμαίνεται το κόστος;
Καλησπέρα, έχει προκύψει ακριβώς το ίδιο θέμα στο 5S της κοπέλας μου και προήλθε μετά από πρόχειρη δουλειά κατά την αλλαγή οθόνης και μπαταρίας σε μη εξουσιοδοτημένα, σε συνδυασμό με τη χρήση υλικών κακής ποιότητας. Το κινητό όπως και στην περίπτωσή σου ήταν και παραμένει απολύτως λειτουργικό.
Μετά από αρκετή έρευνα επί του θέματος, δεν σου προτείνω καταρχάς να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένα καθώς δεν αναλαμβάνουν την επισκευή του, ειδικά αν έχει προηγηθεί επισκευή σε μη εξουσιοδοτημένα (Document). Νομίζω πως στην περίπτωση σου, η συσκευή έχει «πειραχτεί» από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
Σε πρώτη φάση, αποκλείσαμε την πιθανότητα να έχει φουσκώσει η μπαταρία η να έχει στραβώσει το σασί. Δεν υπήρχε κάποιο πασιφανές θέμα.
Σε δεύτερη φάση, απευθύνθηκα σε κάποιον τεχνικό, ώστε να προσπαθήσει να κολλήσει την οθόνη. Παρότι ενέχει κινδύνους η διαδικασία το δοκιμάσαμε - μετά από 2-3 μέρες η οθόνη ξεκόλλησε ξανά.
Σε τρίτη φάση προχωρήσαμε σε αλλαγή οθόνης, αλλά τότε εντοπίσαμε και το πιο πιθανό αίτιο του προβλήματος. Η αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης μπαταρία είχε ελάχιστα μεγαλύτερο ύψος, και «πέταγε» τη μια πλευρά της οθόνης. Δεν μπορούσαμε καν να διακρίνουμε τα χαρακτηριστικά της για να δούμε τουλάχιστον χωρητικότητα. Η αλλαγή οθόνης και μπαταρίας με υλικά καλύτερης ποιότητας έλυσε το θέμα.
Συνεπώς νομίζω πως ο Νίκος έχει δίκιο, πιθανότατα η αλλαγή μπαταρίας να είναι η κίνηση που πρέπει να κάνεις πρώτα και σε δεύτερο χρόνο ενδεχομένως να χρειαστείς και αλλαγή οθόνης. Στείλε μου π.μ. αν χρειαστείς τα ονόματα των καταστημάτων με τα οποία ήρθα σε επαφή. Στη θέση σου αν το πρόβλημα δεν είναι πολύ ενοχλητικό, θα το αγνοούσα...