Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αγορά macbook


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Eftapsixos57

Eftapsixos57

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 25/05/2016 - 16:36

Καλησπέρα στην παρέα θα ήθελα να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες. Είμαι φοιτητής πληροφορικής και ενδιαφέρομαι να πάρω ένα macbook pro λόγο του retina display που μου  επιτρέπει να έχω πολλά  παράθυρα παράλληλα ανοικτά για programing όπως και virtual machine έχω κάνει ένα σχετικό google search άλλα έχω κάποιες ερωτήσεις

1. Σκέφτομαι για το macbook pro 13 8gbram 128gb ssd το έχω βρει σε σχετικά χαμηλή τιμή 1.305 σε ένα σκρουτζομαγαζo είναι έμπιστο να το αγοράσω από κει ή θα μου βγει φόλα;

2 .Αξίζει να δώσω 1500+ για να πάρω το 256gb και τα 8gb ram θα με καλύπτουν για την δουλειά που το θέλω;

3. Αξίζει να πάρω το 128 και να πάρω μετά ενόν nvme 480gb και να το αλλάξω μόνος μου?

macbook link : http://constantinest...2015-mf839.html



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3.100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 25/05/2016 - 18:19

Καλησπέρα στην παρέα θα ήθελα να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες. Είμαι φοιτητής πληροφορικής και ενδιαφέρομαι να πάρω ένα macbook pro λόγο του retina display που μου  επιτρέπει να έχω πολλά  παράθυρα παράλληλα ανοικτά για programing όπως και virtual machine έχω κάνει ένα σχετικό google search άλλα έχω κάποιες ερωτήσεις

1. Σκέφτομαι για το macbook pro 13 8gbram 128gb ssd το έχω βρει σε σχετικά χαμηλή τιμή 1.305 σε ένα σκρουτζομαγαζo είναι έμπιστο να το αγοράσω από κει ή θα μου βγει φόλα;

2 .Αξίζει να δώσω 1500+ για να πάρω το 256gb και τα 8gb ram θα με καλύπτουν για την δουλειά που το θέλω;