Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Apple id


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Sofia88

Sofia88

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 29/08/2016 - 21:13

Καλησπέρα !! Εδώ και τέσσερις μέρες δεν μπορώ να κατεβάσω ούτε να ενημερώσω εφαρμογές από το App Store ! Βάζω τον σωστό κωδικό και λέει ότι "δεν είναι δυνατή η σύνδεση στο I tunes store " έχω iPhone 6, 9.3.4. Ξέρει κανείς γιατί γίνεται αυτό ;; Ευχαριστώ πολύ

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9.685 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/08/2016 - 21:46

δοκιμασε αυτα και ισως σταθεις τυχερη...τα βηματα ειναι ανεξαρτητα μεταξυ τους και τα κανεις με οποια σειρα θες

 

1.δοκιμασε ενα reboot με πατημενα μαζι home button+power button εως να εμφανιστει το μηλο οποτε αφηνεις και τα 2 κουμπια και περιμενεις....δες αν εφτιαξε

2.πηγαινε στις Ρυθμισεις->itunes και app store ->αποσυνδεσου απο το λογαριασμο->reboot->συνδεσου παλι.....δες αν εγινε κατι

3.Αλλαξε τη γλωσσα του τηλ->reboot->check αν δουλευει τωρα....(πιθανο να μην δουλευει)->παλι αλλαγη στην αρχικη γλωσσα δηλ αυτη που εχεις τωρα...παλι reboot-> τσεκαρεις

4.επαναφορα ρυθμισεων δικτυου

5.ξετσεκαρε την αυτοματη ωρα->reboot-> δες αν εγινε κατι

 

δεν μου ερχεται κατι αλλο...



#3   Sofia88

Sofia88

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 30/08/2016 - 09:58

Με reboot έφτιαξε !!!! Ευχαριστώ πολύ !!!😊😊




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες