Αρκετά Off βγήκαμε στο άλλο Topic.
Aπο PC όχι δε μπορείς. Κάνε ένα Reboot στο τηλ, τρέξε και iCleaner.
Δημοσίευση 12/10/2016 - 19:39
Αρκετά Off βγήκαμε στο άλλο Topic.
Aπο PC όχι δε μπορείς. Κάνε ένα Reboot στο τηλ, τρέξε και iCleaner.
Δημοσίευση 13/10/2016 - 13:09
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 13/10/2016 - 13:09
Δημοσίευση 13/10/2016 - 14:48
Δημοσίευση 13/10/2016 - 14:48
Δημοσίευση 13/10/2016 - 18:45
Δημοσίευση 14/10/2016 - 12:30
Πάντως στο email που σου έστειλαν λέει ξεκάθαρα ποιό είναι το πρόβλημα. Ότι φαίνεται ότι η σύνδεση (ή ίσως η συσκευή) από την οποία προσπαθείς να κάνεις τη συναλλαγή "χτυπάει" στο σύστημά τους ως μη ασφαλής.
Αν έχεις jb, βρήκες το πρόβλημα ενδεχομένως.
Δημοσίευση 14/10/2016 - 13:02
Πάντως στο email που σου έστειλαν λέει ξεκάθαρα ποιό είναι το πρόβλημα. Ότι φαίνεται ότι η σύνδεση (ή ίσως η συσκευή) από την οποία προσπαθείς να κάνεις τη συναλλαγή "χτυπάει" στο σύστημά τους ως μη ασφαλής.
Αν έχεις jb, βρήκες το πρόβλημα ενδεχομένως.
Ναι ok και πως θα κανω αγορες απο το cydia? Δε νομιζω οτι ειναι αυτο. Ετσι θα χτυπαγε σε ολους και δε θα μπορουσε να αγορασει κανεις απο το cydia.
Μηπως φταιει που ειναι "preapproved payments"?
Δημοσίευση 14/10/2016 - 13:15
Δε φταίει οτι έχεις JB.
Δοκίμασε να τρέξεις iCleaner πρώτα όπως σου 'πα πιο πάνω.
το χω κανει
Δημοσίευση 14/10/2016 - 13:18
Δημοσίευση 14/10/2016 - 13:23
Μεχρι χθες ειχα ενα λογιστικο υπολοιπο στην prepaid πειραιως που ειχε προκυψει μαλλον απο αυτες τις αγορες τις οποιες δε μου τις εδειχνε στο "ολες" αλλα στο "εγκρισεις". Σημερα μπαινω και τις βλεπω κανονικα στο "ολες" και το διαθεσιμο υπολοιπο ειναι ιδιο με το λογιστικο.
Δημοσίευση 14/10/2016 - 13:25
Ωραια επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη. Μπορω να ΚΛΕΙΣΩ το paypal μου και να ανοιξω παλι ενα με τα ιδια στοιχεια?
ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ οτι το το jb εκανε τη @@@@. Μαλλον ειχαν δικιο με τον χαμο που εγινε τοτε
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 14/10/2016 - 13:28
Δημοσίευση 14/10/2016 - 13:28
You do not need to close the account and re-open, this will not resolve your issue.
I am sorry for the difficulty you experienced with this payment, so I will kindly suggest you try your transaction again with an alternate method of payment such as your balance or add a different card.
It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.
Yours sincerely,
William
PayPal
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες