Εξουσιοδοτημένο service apple
#1
Δημοσίευση 03/01/2017 - 23:59
Ad
#2
Δημοσίευση 04/01/2017 - 00:11
Καλησπέρα.χρονια πολλά καλη χρόνια με υγεία και ότι επιθυμείτε.Εχω ένα 6s με πρόβλημα εντός εγγύησης,μένω στο γαλατσι,υπάρχει κάποιο service να το πάω που να μην με ταλαιπωρήσουν πολύ;ευχαριστω πολύ.
Μπορείς να πας να το αφήσεις στο κατάστημα του Golden Hall αν θες κάτι κοντά σου. Απλά θα πάρει μια ημέρα παραπάνω ώστε να το αποστείλουν αυτοί στην infoquest.
#3
Δημοσίευση 04/01/2017 - 00:33
σε ευχαριστω πολύ.μιλησα με info και μου είπαν κάτι κουλά για 10 μέρες+ γιατί λέει έχουν πολύ δουλειά!Μπορείς να πας να το αφήσεις στο κατάστημα του Golden Hall αν θες κάτι κοντά σου. Απλά θα πάρει μια ημέρα παραπάνω ώστε να το αποστείλουν αυτοί στην infoquest.
#4
Δημοσίευση 04/01/2017 - 08:48
σε ευχαριστω πολύ.μιλησα με info και μου είπαν κάτι κουλά για 10 μέρες+ γιατί λέει έχουν πολύ δουλειά!
Αυτό δυστυχώς είναι άλλο κομμάτι. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Όλα εκεί πάνε.
#5
Δημοσίευση 04/01/2017 - 11:29
σε ευχαριστω πολύ.μιλησα με info και μου είπαν κάτι κουλά για 10 μέρες+ γιατί λέει έχουν πολύ δουλειά!
Εχω αφήσει εκει iPhone απο 20/12 και δεν εχω λάβει κάποια ενημέρωση ακομα
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#6
Δημοσίευση 04/01/2017 - 11:44
δωστο και υπομονη
3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 , AirPods 1,2
#7
Δημοσίευση 04/01/2017 - 13:52
#8
Δημοσίευση 04/01/2017 - 14:14
το θεμα ειναι οτι θα παρετε καινουργια σφραγισμενη συσκευη στις περισσοτερες φορες... αυτο κ μονο αξιζει η αναμονη !!!
#9
Δημοσίευση 26/02/2017 - 13:07
Να ρωτήσω κάτι; Όλα τα τηλέφωνα πάνε από τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα (istorm, isystem, κλπ) μόνο στην infoquest? Μπορώ να το πάω κατευθείαν για να γλιτώσω αναμονή;
Επίσης, το τηλ ειναι ενα 7αρι που αγοράστηκε πριν 3 μηνες από skroutz. Χρειάζονται απόδειξη;
Τέλος, η συσκευη ειχε μια πτώση και μετά από λιγες μέρες άρχισε να τρεμοπαίζει η οθόνη, το έκανα επανεκίνηση και δεν ξανάνοιξε ποτε. Δεν ειμαι σιγουρος οτι οφειλεται στην πτώση το πρόβλημα.. Να το αναφέρω ή όχι; θα το καταλάβουν ότι ειναι από πτώση, αν ειναι τελικά από αυτή;
Ευχαριστώ
#10
Δημοσίευση 26/02/2017 - 14:13
Δε πάνε αποκλειστικά στην InfoQuest οι συσκευές. Η iStorm p.x. είναι του ομίλου Quest.
Μπορείς να πας εσύ απευθείας είτε στην InfoQuest, είτε στη Document να κερδίσεις χρόνο.
Το πρόβλημα όμως προφανώς και προκλήθηκε απο τη πτώση.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες