I phone 6 plus - στραβό ( πηγα για μαλλί και βγηκα κουρεμένος)
#1
Δημοσίευση 11/01/2017 - 14:10
Όπως καταλαβαινετΕ έμεινα έκπληκτος και δεν με ενδιαφέρει πια το ενα σβήσιμο που μου εκανε ( δεν εχει ξαναεμφανιστεί κατι) αλλα το οτι ειναι στραβό. Ειχα ακουσει οτι Στράβωνουν ευκολα σχετικα και το πρόσεχα πολυ. Τι γινεται τωρα βρε παιδια;;;; εχω απογοητευτεί πολυ! Ειναι εντός εγγυησης για ακομα 20 μερες. Τι κινήσεις να κανω για το στραβωμα; ζήτησα εγω ενα τηλεφωνο της apple και μου έδωσαν ενα που αρχίζει απο 00800..... βοηθήστε γιατι δεν την παλευω! Είτε απο εδω είτε απο pm αν ξερει καποιος κατι να με κατευθύνει. Υπαρχει περίπτωση για αντικατάσταση;;;
Ad
#2
Δημοσίευση 11/01/2017 - 14:14
#3
Δημοσίευση 11/01/2017 - 14:20
ειναι στραβο??γιατι και σε εμενα τα ιδια ελεγαν οταν ειχα παει.βεβαια περασε στο service
#4
Δημοσίευση 11/01/2017 - 14:35
Καλησπερα. Σε αλλο post ειχα γράψει για ενα σβήσιμο που μου εκανε με 24% μπαταρια και με καθοδηγήςατε να παω infoquest. Πηγα λοιπόν σημερα για να το ελέγξουν μια και ειναι ακομα εντός εγγυησης. Πολυ καλοί και εξυπηρετικοί αλλα....... δεν μπορούν να το παραλάβουν γιατι ειναι ΣΤΡΑΒΟ.
Όπως καταλαβαινετΕ έμεινα έκπληκτος και δεν με ενδιαφέρει πια το ενα σβήσιμο που μου εκανε ( δεν εχει ξαναεμφανιστεί κατι) αλλα το οτι ειναι στραβό. Ειχα ακουσει οτι Στράβωνουν ευκολα σχετικα και το πρόσεχα πολυ. Τι γινεται τωρα βρε παιδια;;;; εχω απογοητευτεί πολυ! Ειναι εντός εγγυησης για ακομα 20 μερες. Τι κινήσεις να κανω για το στραβωμα; ζήτησα εγω ενα τηλεφωνο της apple και μου έδωσαν ενα που αρχίζει απο 00800..... βοηθήστε γιατι δεν την παλευω! Είτε απο εδω είτε απο pm αν ξερει καποιος κατι να με κατευθύνει. Υπαρχει περίπτωση για αντικατάσταση;;;
Ουσιαστικά πλέον η συσκευή σου δεν είναι εντός εγγύησης.
Με τα λυγισμένα ποτέ δεν υπήρξε ξεκάθαρη απάντηση/οδηγία στο τι γίνεται.
Αν ήταν Cosmetic πιθανόν να στο πέρναγαν, αλλά όπως καταλαβαίνω τελευταία έχουν γίνει πιεστικοί στο όλο θέμα.
#5
Δημοσίευση 11/01/2017 - 14:50
Τελευταία επεξεργασία από: evangelos37, 11/01/2017 - 14:52
#7
Δημοσίευση 11/01/2017 - 15:46
Επιςης η επίσημη αντιπροσωπεία, εισαγωγέας ποιος ειναι στην ελλαδα;
#9
Δημοσίευση 11/01/2017 - 16:24
Σωστή ερώτηση. Θελω να ξεκινησω διαδικασια για αντικατάσταση με νεα συσκευή. Αυτες οι κάποιες περιπτωσεις αντικατάστασης που ειπες πριν, ηταν ελλαδα; που να απευθυνθώ; η I square τι ειναι;Τι θες να κάνεις ακριβώς? Το ελληνικό Support της Apple είναι το παραπάνω.
Φυσική παρουσία η Apple στην Ελλάδα δεν έχει. Όλα ρυθμίζονται απο τα εξουσιοδοτημένα κέντρα όπως η InfoQuest που πήγες.
#11
Δημοσίευση 11/01/2017 - 16:40
Οπότε να μην ασχοληθώ καθολου με εξουσιοδοτημένα κέντρα για το θεμα του στραβωματος και να παρω στο support; καποιο e mail κατευθειαν να στειλω σε Apple η τζαμπα κόπος;Μπορείς να ζητήσεις να σου ανοίξουν Case στο Support εξηγώντας τι έχει συμβεί, αλλά μη περιμένεις να αλλάξει κάτι.
Ειδικά αν το άκυρο πέσει απο τα κεντρικά στην Ιρλανδία.
Στα apple point που εχω διαβασει πως υπάρχουν εξωτερικο σε διαφορες χωρες κανουν μάτι ή οχι;
#13
Δημοσίευση 11/01/2017 - 17:17
Οπότε να μην ασχοληθώ καθολου με εξουσιοδοτημένα κέντρα για το θεμα του στραβωματος και να παρω στο support; καποιο e mail κατευθειαν να στειλω σε Apple η τζαμπα κόπος;
Στα apple point που εχω διαβασει πως υπάρχουν εξωτερικο σε διαφορες χωρες κανουν μάτι ή οχι;
Τι ακριβώς θες να κανεις ? Να τους πεις οτι στράβωσε μόνο του ?
#14
Δημοσίευση 11/01/2017 - 17:32
#15
Δημοσίευση 11/01/2017 - 18:25
αμα ειναι στραβο τελος, εχεις ιδεα πως σου συνεβη;
3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 , AirPods 1,2
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες