εάν κριθεί ότι θέλει αντικατάσταση θα το πάρεις επιτόπου.Ευχαριστω για τις απαντησεις! Το σκεφτομαι σοβαρά! Απο το να περιμένω παλι μια βδομαδα και να μην ξερω αν ερθει κινητο με προβλημα η οχι, λεω να το κανονήσω να παω!
Και εκει μιλας με τεχνικο ο οποιος κανει εκεινη την ωρα αντικατάσταση της συσκευης;;
[Solved] iPhone 7 επέστρεψε απο service με γρατζουνιά
#31
Δημοσίευση 29/01/2017 - 14:49
Ad
#32
Δημοσίευση 29/01/2017 - 18:33
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: ichbin, 29/01/2017 - 18:33
#33
Δημοσίευση 29/01/2017 - 19:28
Για μενα επρεπε να περιμενεις λιγο. Κιτρινιλες στην οθονη οταν το κινητο ειναι καινουριο υπαρχει η πιθανοτητα αυτη λογω κολλας. Οταν πηρα το δικο μου ειχα κιτρινιλες σε 2-3 σημεια και μετα απο 10 μερες χρησης(δε θυμαμαι ακριβως) εξαφανιστηκαν ολες. Ειχα σκοπο να το παω στο σερβις βεβαια αν αυτο εξακολουθουσε στο μηνα πανω. Το δικο μου καταστημα ειχε DOA 7 ημερων.
Ναι φιλε, ειναι και αυτο μια αποψη. Διαβασα παρα πολλα forum πριν παω και αλλοι ελεγαν για κολλα, αλλοι για κακες οθονες με ξεπλυμενα ασπρα, αλλοι οτι χρησημοποιουν 2 οθονες (το γιατι δε το καταλαβα ακομη) και πολλες ιστοριες που δε κατεληγαν πουθενα. Θεση δε πηρε η Apple. Οπως δε πηρε και με το Hiss. Τι καλυτερο λοιπον απο εναν ελεγχο στην ιδια την Apple. Δεν πιστευα οτι θα μου γυριζαν γρατζουνισμενο. Μπορουσα να το τραβγξω απο τα αυτιά μεχρι τελους, με τηλεφωνα στο customer, να ανοιξω case, αλλά... χρειάζομαι μια συσκευη να ειναι εντάξει και δε θα χω προβλημα. Αν δε γινει και αυτη τη φορά, τότε θα το φτάσω οπου χρειαστεί.
Εδω λεω να παω Ιταλια, να αφησω τη δουλειά (δε ξερω αν αξιζει)... Απ την αλλη σκεφτομαι να ξανα προσπαθησω στο iStorm και να ζητησω νεοτερης παρτιδας συσκευη, μιλωντας και με infoquest. Τι να πω, σιριαλ εγινε...
Αν τηλεφωνησω στην υποστιριξη που εχουμε εδω μπορουν να βοηθησουν;
Να ευχαριστησω οσους αφιερωσαν εστω λιγο χρονο για να πουν τη γνωμη τους
#34
Δημοσίευση 30/01/2017 - 11:23
Ευχαριστω για τις απαντησεις! Το σκεφτομαι σοβαρά! Απο το να περιμένω παλι μια βδομαδα και να μην ξερω αν ερθει κινητο με προβλημα η οχι, λεω να το κανονήσω να παω!
Και εκει μιλας με τεχνικο ο οποιος κανει εκεινη την ωρα αντικατάσταση της συσκευης;;
Μεσω internet πας στην κατηγορια που εχεις προβλημα.πας στο καταστημα λες οτι εχεις ραντεβου σε βρισκουν μεσω εφαρμογης και περιμενεις,έρχεται καποιος του λες το προβλημα σου και αν το κρινει πως πρεπει να γινει αντικατασταση γινεται επιτόπου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#35
Δημοσίευση 31/01/2017 - 11:15
#36
Δημοσίευση 31/01/2017 - 11:33
Ρε παίδες απο που μπορεί να αγοράσει κάποιος μια νεα συσκευή και να έχει πραγματικά το κεφάλι του ήσυχο πως οτι και να συμβεί θα του την αλλάξουν χωρις να τον τρελάνουν
Απο applestore και οταν εχει προβλημα να το πας σε applestore. Εαν δε, το κανεις στην Αμερικη αυτο δινω 0,001 πιθανοτητα να μη μεινεις ευχαριστημενος
#37
Δημοσίευση 31/01/2017 - 14:19
Από τη στιγμή που δεν έχουμε την Apple με επίσημη εκπροσώπηση στη χώρα μας, θα περίμενα το λιγότερο, καλύτερες παρεχόμενες υπηρεσίες από τις εταιρίες που την αντιπροσωπεύουν ( iStorm, Document, Infoquest ). Αν είχαν λίγο παραπάνω επιχειρηματικό μυαλό, θα μπορούσαν να κερδίσουν πολλά από την απουσία επίσημου Apple Store
#38
Δημοσίευση 01/02/2017 - 12:10
Από τη στιγμή που δεν έχουμε την Apple με επίσημη εκπροσώπηση στη χώρα μας, θα περίμενα το λιγότερο, καλύτερες παρεχόμενες υπηρεσίες από τις εταιρίες που την αντιπροσωπεύουν ( iStorm, Document, Infoquest ). Αν είχαν λίγο παραπάνω επιχειρηματικό μυαλό, θα μπορούσαν να κερδίσουν πολλά από την απουσία επίσημου Apple Store
Σωστό αυτό, αλλά δυστυχώς δεν εμπνέουν την εμπιστοσύνη που θα έπρεπε. Τουλάχιστον στη δίκη μ περίπτωση.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#39
Δημοσίευση 01/02/2017 - 19:34
Απο applestore και οταν εχει προβλημα να το πας σε applestore. Εαν δε, το κανεις στην Αμερικη αυτο δινω 0,001 πιθανοτητα να μη μεινεις ευχαριστημενος
εντο στο ελλαντα ?
#40
Δημοσίευση 04/02/2017 - 17:43
Update: Μετά απο ψάξιμο ανακαλυψα πως το κιν μου κανει το λιγότερο Hiss απο ολα οσα δοκιμασα και ακουσα. Και εκει που ημουν ετοιμος να ηρεμησω και να χαλαρωσω, ανακαλυψα κατι νεο που δε με πηγαινε καν το μυαλο.
Χρειαστηκε να βαλω το κιν αθόρυβο και το mute button οταν βρισκεται στη θεση mute, εχει μια ταλαντωση σαν δοντι που κουνιέται αλλα δε μετακεινειτε. Στη κανονικη θεση ειναι πιο σταθερο. Παρομοια εμπειρια απο 7αρι κανεις;
#41
Δημοσίευση 04/02/2017 - 18:13
Μια που ανοίχτηκε αυτό το θέμα, θέλω να ρωτήσω το εξής. Από ότι φαίνεται το πολυαγαπημένο μου 6S Plus πηγαίνει ντουγρού για αντικατάσταση μπαταρίας. Βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη και μοναδική λύση είναι να το πάω στην iStorm στην Τσιμισκή. Από κριτικές όμως που διάβασα τα παράπονα για το τμήμα σέρβις είναι πολλά και γενικότερα δεν υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση. Είχε κάποιος συναλλαγή με το συγκεκριμένο κατάστημα για θέματα επισκευής και αν ναι ποιά ήταν η εμπειρία σας? Αξίζει τον κόπο να το στείλω εκεί η καλύτερα να το στείλω πακέτο στην Αθήνα?
#42
Δημοσίευση 10/02/2017 - 03:41
Θα το δει αφού κλείσεις ραντεβού και πολύ πιθανόν να σου κάνουν αντ/σταση εκείνη τη στιγμή.
Μίλησα με ελληνικό support, άνοιξα case ειπα όλο το ιστορικό. Αυριο περιμένω τηλέφωνο έπειτα απο σχετικό αίτημα που κατατέθηκε. Με ενημέρωσε πως θα προχωρήσουμε σε νέα συσκευή. Το τηλεφώνημα θα ειναι στα Αγγλικά.
Ξερει κανεις Τι θα ρωτήσουνε; Νικο;
#44
Δημοσίευση 10/02/2017 - 13:27
Infoquest στείλτο αφού μιλήσεις πρώτα μαζί τους. Από τα εξουσιοδοτημένα είναι οι έμπιστοι θεωρώ.Μια που ανοίχτηκε αυτό το θέμα, θέλω να ρωτήσω το εξής. Από ότι φαίνεται το πολυαγαπημένο μου 6S Plus πηγαίνει ντουγρού για αντικατάσταση μπαταρίας. Βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη και μοναδική λύση είναι να το πάω στην iStorm στην Τσιμισκή. Από κριτικές όμως που διάβασα τα παράπονα για το τμήμα σέρβις είναι πολλά και γενικότερα δεν υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση. Είχε κάποιος συναλλαγή με το συγκεκριμένο κατάστημα για θέματα επισκευής και αν ναι ποιά ήταν η εμπειρία σας? Αξίζει τον κόπο να το στείλω εκεί η καλύτερα να το στείλω πακέτο στην Αθήνα?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#45
Δημοσίευση 10/02/2017 - 14:45
Απ' οτι καταλαβαίνω μάλλον θα μιλήσεις με το Customer Relations. Και πίστεψε με είσαι τυχερός αν όντως είναι αυτοί.
Τα τυπικά, μην αγχώνεσαι. Λογικά θα πάρεις άλλη συσκευή, ίσως και σφραγισμένη.
Μακάρι να εχω θετική εξέλιξη γιατι ταλαιπωρήθηκα και δν ειμαι ο μονος όπως είδα στο forum. Αν θέλουν τα τυπικά θα τα καταφέρω, απλα μήπως χρειαστεί να τους πείσω , η να εξηγήσω οοολο το ιστορικό εκει θα δυσκολευτω.
Αν και στο ελληνικό support τα έγραψαν ολα και ειναι στην έκθεση π έκανε για το case μου.
Ακομη περιμένω τηλ. ειναι λιγο αγχωτικό....
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες