1 φεβρουαριου παρεγγειλα
3 το ειχα μεχρι το μεσημερι
εβαλα Εξπρεσσ παραδοση +6ε
μεχρι στιγμης ολα οκ με τα καλωδια πηρα και το σετ με τα 2 mini usb1,8m πολυ ευχαριστιμενοι μειναμε....
Δημοσίευση 07/02/2017 - 14:36
1 φεβρουαριου παρεγγειλα
3 το ειχα μεχρι το μεσημερι
εβαλα Εξπρεσσ παραδοση +6ε
μεχρι στιγμης ολα οκ με τα καλωδια πηρα και το σετ με τα 2 mini usb1,8m πολυ ευχαριστιμενοι μειναμε....
Δημοσίευση 07/02/2017 - 14:54
μιλησα με anker μου έστειλαν ήδηαπο αμαζον εχω παρει anker και syncwire, ολα κομπλε. Απο ελλαδα εχω παρει μονο belkin.
Γενικα φιλε που δεν συγχρονιζει το anker, δοκιμασες στον ιδιο υπολογιστη με αλλο καλωδιο; Αν ναι, και δουλευει, πιστευω δεν θα εχεις κανενα θεμα με support. Αν εχεις μιλα με αμαζον. το support τους ειναι ετη φωτος μπροστα.
RF forever
Δημοσίευση 05/04/2021 - 21:58
Δημοσίευση 05/04/2021 - 23:27
Δημοσίευση 06/04/2021 - 10:44
Δημοσίευση 06/04/2021 - 14:54
Δημοσίευση 06/04/2021 - 20:16
Εγώ έστειλα μέσω της Amazon το αίτημα επιστροφής λόγω προβληματικού προϊόντος, και μου απάντησε απευθείας η Anker ότι προχώρησε στην αντικατάσταση του.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 06/04/2021 - 20:45
Σε εμένα , πάντως, από το αγγλικό Amazon μου το αντικατέστησαν στα δυο χρόνια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Παρομοίως μέσω του amazon έχω αλλάξει 2 αλλά το τελευταίο ήταν το 2019, για να είμαι ειλικρινης.
Δημοσίευση 06/04/2021 - 21:12
Από τη σελίδα της Amazon έστειλα και εγώ μήνυμα στον πωλητή και μου λέει ότι έγινε αλλαγή στην πολιτική της εταιρίας και επιμένουν ότι λόγω της Amazon, επειδή δεν έχουν δικά τους logistics, πως δεν γίνεται.
Μίλησε απευθείας με το Support στο Site τους ή στο Support Mail.
Υπάρχουν όλα στη συσκευασία.
Δημοσίευση 06/04/2021 - 21:28
Δημοσίευση 07/04/2021 - 10:02
Νίκο τις συσκευασίες από τα καλώδια δεν τις έχω κρατήσει. Δε θυμάμαι και όλας αν είχε κανονικό κουτί συσκευασίας να σου πω την αλήθεια. Την αγορά την είχα κάνει το 08/2019 οπότε δε θυμάμαι τι είχε γίνει.
Όπως είπα δε μου δέχτηκαν εμένα την εγγύηση λέγοντάς μου εμμέσως πλην σαφώς πως η αγορά έγινε από Ελλάδα σε άλλη χώρα (amazon.co.uk), και γενικά πως το θέμα είναι ότι η Amazon δε δέχεται να κάνει shipping (επειδή αυτή διαχειρίζεται τα logistics και τις αποστολές) σε προϊόντα αντικατάστασης. Εκτός από την αποζημίωση του 50%, μου προτείναν να κάνω κανονική αγορά, και να μου επιστρέψουν τα χρήματα πίσω, και αυτό να μου το κάνουν κατ'εξαίρεση.
Δε μπήκα τελικά σε αυτή τη διαδικασία διότι θα έπρεπε να κάτσω να πληρώνω και shipping fees, όπου δεν είχα καμία όρεξη μετά από τη συμπεριφορά τους.
Δημοσίευση 07/04/2021 - 10:27
Μήπως είχες αγοράσει απο 3ο πωλητή στο Amazon?
Το Mail πάντως είναι αυτό support@anker.com.
Εναλλακτικά υπάρχει και η λύση της Rampow με εγγύηση πάλι εφ' όρου ζωής.
2 φορές τους έχω χρειαστεί, στη 2η μου επέστρεψαν το ποσό με εκπτωτικό στο Amazon.
Δημοσίευση 07/04/2021 - 10:41
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες