Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

Πρόβλημα με 6S Plus στην μπαταρία


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 07/02/2017 - 14:43

Καλησπέρα,

 

έχω το 6s plus το οποίο μου κλίνει από μπαταρία στο 25% ή 40% άλλες φορές, το έχω αγοράσει από Vodafone (Arvato)

το πήγα μου είπανε τα κλασικά δεν έχει εγγύηση βέβαια έχει τον άλλον 1 χρόνο βάση Ε.Ε. μίλησα με την iStorm,

μου είπε να μιλήσω με την infoquest η οποία μου είπε να τους το πάω, και αν αποδεχτεί η Apple τον δεύτερο χρόνο θα γίνει 

αντικατάσταση της μπαταρίας.

 

τι μου προτείνετε να κάνω γιατί παλιά μου είχανε κάνει αντικατάσταση συσκευής και αφού έληξε η εγγύηση χάλασε η μπαταρία οπότε το άνοιξα μόνος μου και η μπαταρία που είχε μέσα ήταν του εμπορίου :lol:  

 

τι λέτε να κάνω κάποιο έμπιστο service κάτι?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/02/2017 - 16:53

Καταρχάς ο 2ος χρόνος της εγγύησης ανήκει στο πωλητή. Η Voda λοιπόν λέει τις κλασικές τις μακακίες.

 

Να πας απο εκεί ξανά και αν σου το αρνηθούν πάλι θα το ζητήσεις γραπτώς μαζί με το όνομα του υπαλλήλου ή και του υπευθ. καταστήματος.

 

Θα μιλήσεις μετά με τον ΣτΚ. Αλλιώς πας με την απόδειξη αγοράς στην Info ή Document όπου και θα τρέξουν διαγνωστικά και αν φανεί το πρόβλημα θα στην αντ/στησουν.

 

Μη πας πουθενά αλλού εκτός εξουσιοδοτημένων γιατί θα χάσεις την εγγύηση που έχεις.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   gismo301278

gismo301278

    iPH Hero

  • 5.413 μηνύματα
  • Twitter:@Fstavrou
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:gismo301278

Δημοσίευση 07/02/2017 - 17:10

Οτι σου λεει ο νικος δεν ειναι σε ενα μαγαζι η εγγυηση αλλα για ολα μαλακια που σου ειπαν να πας infoquest απο την αρχη η ιδιοι επρεπε αφου ειναι εξουσιοδητινενο να κανεις την δουλεια σου αλλιος μπορεις να τους καταγγειλεις να το ξερουν δεν εχει σημασια το i μπροστα ας λεγονται και οπως θελουν πρεπει να σεβονται τους νομους της apple δεν βγαζουν αυτοι τηλεφωνα να κανουν αυτο που θελουν αυτοι
Rafael Nadal

#4   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 08/02/2017 - 23:42

Καταρχάς ο 2ος χρόνος της εγγύησης ανήκει στο πωλητή. Η Voda λοιπόν λέει τις κλασικές τις μακακίες.

 

Να πας απο εκεί ξανά και αν σου το αρνηθούν πάλι θα το ζητήσεις γραπτώς μαζί με το όνομα του υπαλλήλου ή και του υπευθ. καταστήματος.

 

Θα μιλήσεις μετά με τον ΣτΚ. Αλλιώς πας με την απόδειξη αγοράς στην Info ή Document όπου και θα τρέξουν διαγνωστικά και αν φανεί το πρόβλημα θα στην αντ/στησουν.

 

Μη πας πουθενά αλλού εκτός εξουσιοδοτημένων γιατί θα χάσεις την εγγύηση που έχεις.

Συμφωνώ με όσα λές ρώτησα το όνομα του τεχνικού αλλά δεν μου το είπανε, θα έστελνα e-mail στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στον Συνήγορος του Πολίτη

αλλά σκεύτηκα οτι θα μέινω χωρίς συσκευή αλλα και πάλι χωρίς συσκεύη είμαι δεν ξέρω κάποιο έμπιστο Service να το πάω...



#5   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 08/02/2017 - 23:45

Οτι σου λεει ο νικος δεν ειναι σε ενα μαγαζι η εγγυηση αλλα για ολα μαλακια που σου ειπαν να πας infoquest απο την αρχη η ιδιοι επρεπε αφου ειναι εξουσιοδητινενο να κανεις την δουλεια σου αλλιος μπορεις να τους καταγγειλεις να το ξερουν δεν εχει σημασια το i μπροστα ας λεγονται και οπως θελουν πρεπει να σεβονται τους νομους της apple δεν βγαζουν αυτοι τηλεφωνα να κανουν αυτο που θελουν αυτοι

Η iStorm μου έιπε οτι τα πάει εκέι h Vodafone τα πάει στην Arvato, τώρα είμαι με το 5s απλά θέλω η συσκευή να πάει σε σωστούς τεχνικούς εσύ τι θα έκανες στην θέση μου?



#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/02/2017 - 23:51

Συμφωνώ με όσα λές ρώτησα το όνομα του τεχνικού αλλά δεν μου το είπανε, θα έστελνα e-mail στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στον Συνήγορος του Πολίτη

αλλά σκεύτηκα οτι θα μέινω χωρίς συσκευή αλλα και πάλι χωρίς συσκεύη είμαι δεν ξέρω κάποιο έμπιστο Service να το πάω...

Είτε θα πας στη Voda, είτε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα (Document, InfoQuest) έχοντας μαζί το παραστατικό.

 

Mη πας πουθενά αλλού γιατί θα χαιρετήσεις μια και καλή την εγγύηση που έχεις.

 

Μη το αφήσεις αν συνεχίζουν τα δικά τους. Ο ΣτΚ θα σου λύσει το θέμα στο τέλος όπως και να 'χει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 08/02/2017 - 23:57

Είτε θα πας στη Voda, είτε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα (Document, InfoQuest) έχοντας μαζί το παραστατικό.

 

Mη πας πουθενά αλλού γιατί θα χαιρετήσεις μια και καλή την εγγύηση που έχεις.

 

Μη το αφήσεις αν συνεχίζουν τα δικά τους. Ο ΣτΚ θα σου λύσει το θέμα στο τέλος όπως και να 'χει.

Η Vodafone είπε δεν το καλύπτει απο εξυπηρέτηση άθλιοι... η iStorm μου έδωσε το τηλέφωνο της infoquest και μου είπαν οτι θα στείλουν στην Apple για το πρόβλημα και τα σχετικά και αν αποδεχτέι το θέμα η Apple θα γίνει αντικατάσταση μπαταρίας-συσκευής.σε μή εξουσιοδοτημένο δεν το πάω απλά πώς γίνεται με τον ΣτΚ ακριβώς μην βρώ και κανένα μπελά

 

Συν οτι έχω iOs 9.2 και δεν θέλω να γίνει αναβάθμιση ούτε αντικατάσταση συσκευής....


Τελευταία επεξεργασία από: LeMans, 08/02/2017 - 23:58


#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/02/2017 - 00:18

Αυτό που κάνει η InfoQuest είναι καθαρά τυπικό, θα περάσει στη 2ετία. Για να καταλάβεις.

 

http://www.apple.com...hone-greek.html

 

Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

Βέβαια εγώ θα επέμενα με τη Voda, μόνο και μόνο για το θράσος που συνεχίζουν και έχουν απέναντι σε αυτούς που τους τα σκάνε.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 09/02/2017 - 00:35

Αυτό που κάνει η InfoQuest είναι καθαρά τυπικό, θα περάσει στη 2ετία. Για να καταλάβεις.

 

http://www.apple.com...hone-greek.html

 

Βέβαια εγώ θα επέμενα με τη Voda, μόνο και μόνο για το θράσος που συνεχίζουν και έχουν απέναντι σε αυτούς που τους τα σκάνε.

Αυτό θέλω να κάνω και εγώ πας τα σκάς και σου βγαίνουν και απο πάνω,

βέβαια η Arvato δεν επισκευάζει ποτέ μόνο αντικατάσταση κάνει και όσα έχω μου έχουνε δώσει όλο προβλήματα έχω.....



#10   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/02/2017 - 00:39

Δυστυχώς κάνουν και επισκευές.

 

Έχεις επιλογές όμως. Αυτό το σπάσιμο με την Info δε θα το φας.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#11   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 09/02/2017 - 00:42

Δυστυχώς κάνουν και επισκευές.

 

Έχεις επιλογές όμως. Αυτό το σπάσιμο με την Info δε θα το φας.

σπάσιμο? οτι αν το δεχτεί η Apple και καλά?



#12   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/02/2017 - 01:39

Γενικά την όλη ταλαιπωρία με την άρνηση όπως στη Voda.

 

Τυπικά θα κάνουν αίτημα στην Apple, θα περάσει και θα σου αντ/στησουν μόνο τη μπαταρία.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#13   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 09/02/2017 - 19:34

Γενικά την όλη ταλαιπωρία με την άρνηση όπως στη Voda.

 

Τυπικά θα κάνουν αίτημα στην Apple, θα περάσει και θα σου αντ/στησουν μόνο τη μπαταρία.

Ωραία δευτέρα λογικά θα το πάω όταν έχω νεότερα θα σας πώ :) ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας



#14   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/02/2017 - 21:32

Τίποτα. Εύχομαι μόνο να ξεμπερδέψεις τελικά γρήγορα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#15   LeMans

LeMans

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 12/02/2017 - 15:50

Να είσαι καλά :)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες