Τελευταία επεξεργασία από: katharma30, 11/02/2017 - 06:14
iPhone 6 64gb 10.2.1 προβληματα
#1
Δημοσίευση 11/02/2017 - 06:13
Ad
#2
Δημοσίευση 11/02/2017 - 06:16
#3
Δημοσίευση 11/02/2017 - 08:02
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Δημοσίευση 11/02/2017 - 10:02
κανε παλι ενα ριστορ και σεταρε σαν νεο, ποσο καιρο το εχεις; απο κει και περα αμα δεις τα ιδια, με την αποδειξη πηγαινε το σε σερβις
3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 , AirPods 1,2
#5
Δημοσίευση 11/02/2017 - 19:05
#6
Δημοσίευση 13/02/2017 - 15:47
#7
Δημοσίευση 13/02/2017 - 20:39
Καταρχάς να πούμε ξανά πως ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι ευθύνη του πωλητή.
Υποθέτω πως έχεις μπλέξει με Voda για να αναφέρεις την "αγαπημένη" Aravto.
Nα πας λοιπόν στο κατάστημα να απαιτήσεις την επιδιόρθωση της συσκευής.
Επειδή όμως και εκεί θα σου αρχίσουν τα δικά τους για τη 2ετία, θα το ζητήσεις μετά γραπτώς μαζί με το όνομα του υπ. του καταστήματος και στον ΣτΚ.
Εναλλακτικά, με την αποδειξη αγοράς πας σε Document ή InfoQuest.
#8
Δημοσίευση 13/02/2017 - 21:01
#10
Δημοσίευση 14/02/2017 - 16:35
#12
Δημοσίευση 17/02/2017 - 14:39
#14
Δημοσίευση 17/02/2017 - 15:18
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες