Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Προστασια κινητου "ασφαλεια"


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   grecophone

grecophone

    iPH Enthousiast

  • 352 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 16/02/2017 - 21:31

Καλησπερα
 
Εδω και καποιες μερες σκεφτομαι να αγορασω το 7 plus .
 
Δινοντας τοσα λεφτα σκεφτομαι να το "ασφαλισω" κι ολλας για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
 
Κοιτωντας την ασφαλεια του Κωτσοβουλου 
 
http://www.kotsovolo...ητού-για-1-έτος
Επισκευή ή αντικατάσταση για 1 έτος
 

Ξεγνοιάστε για 1 χρόνο με κάλυψη για θραύση και πτώση υγρών! 

  • Εξασφαλισμένη προστασία
  • Κάλυψη πτώσης υγρού
  • Κάλυψη θραύσης
  • Νέα συσκευή σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής
  • Δανειστική συσκευή για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή
  • Καμία επιπλέον χρέωση για μεταφορικά ή ανταλλακτικά

Kοστος : 91 ευρω
--------------------------------------------------------------------------------------------

iplus by istorm
 
Τι καλύπτει το iPlus;

  • Ζημιά από θραύση οθόνης
  • Καταστροφή ή βλάβη από φωτιά
  • Απώλεια λόγω κλοπής ή ληστείας

Tι παρέχει το iPlus;

  • Ασφάλεια για τις παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις καλύψεων,
    για ένα ολόκληρο χρόνο από την ημερομηνία αγοράς.
  • Δωρεάν αντικατάσταση του iPhone/iPad.
  • Παράδοση και αντικατάσταση της συσκευής σας, σε περίπτωση ζημιάς,
    από τα καταστήματα iStorm σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τι δεν καλύπτει το iPlus;

  • Τυχόν απώλεια δεδομένων στην περίπτωση βλαβών που καλύπτονται.
  • Αξεσουάρ της Apple και τρίτων κατασκευαστών που τυχόν συνδέονται
    με τη χρήση του iPhone/iPad σας.

Οδηγίες - Προϋποθέσεις

  • Είναι απαραίτητο η απόκτηση του iPlus να γίνει ταυτόχρονα με την αγορά του νέου σας iPhone/iPad. Η τιμή του iPlus ξεκινά από 39€ για το iPhone και το iPad και διαμορφώνεται στα 49€ για το iPhone Plus και το iPad Pro.
  • Το πιστοποιητικό ασφάλισης που θα λάβετε μετά την εγγραφή σας μέσω email, καθώς και η απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του iPhone/iPad & του iPlus, θα πρέπει να φυλάσσονται γιατί είναι απαραίτητα για πιθανό αίτημα αποζημίωσης.

http://www.istorm.gr/iplus

 

Κοστος 39 ευρω . Αλλα απαραιτητη αγορα απο εκει .

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Xirogiannopoulos- Generali

 

Καλυπτόμενοι κίνδυνοι
  • Τυχαία θραύση οθόνης / κρυστάλλων.
  • Κλοπή εκ διαρρήξεως.
  • Ληστεία με χρήση βίας.
  • Φωτιά.

Η κάλυψη είναι παγκόσμια και ισχύει για 12 μήνες.

 

Κοστος

15 ευρω για κινητα εως 400ευρω

19 ευρω για κινητα απο 401 εως 1400.

------------------------------------------------------------------------------------

 

Το ερωτημα μου ειναι.  

Γνωριζετε καποια αλλη προστασια? Παρακαλω να τ αναφερετε.

Εχει κανεις καποιο απο τα παραπανω και ετυχε να συμβει καποιο ατυχες γεγονος με αποτελεσμα να γινει χρηση της ασφαλειας?

Ποια θετικα και αρνητικα υπαρχουν στο καθενα???

Οι τιμες ειναι διαφορετικες μεταξυ τους και οπως παρατηρειται αξιζει του xirogianopoulou αλλα μηπως δινοντας λιγα λεφτα παραπανω πηγαινοντας σε καποιο απο τ αλλα θα ειχαμε περισσοτερο κερδος?? 

 

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 16/02/2017 - 21:53

Διάβασε ολους τους όρους πριν το αποκτήσεις.. Καπου ειχε παρει το ματι πως στα "ψιλά γράμματα" το δυσκολεύουν πολύ για αντικατάσταση κλπ

#3   TiMoRiS

TiMoRiS

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/02/2017 - 12:37

Επειδή είμαι ασφαλιστής και έχω πρόσβαση σε αυτά τα προγράμματα, το πρόβλημα είναι ότι άμα πέσει κάτω σπάσει η οθόνη(ΟΚ καλύπτεται) αλλά ταυτόχρονα χαλάσει κ η μητρική(δεν καλύπτεται) τι κάνουμε?



#4   grecophone

grecophone

    iPH Enthousiast

  • 352 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 17/02/2017 - 16:00

ποσο εφικτο ειναι να χαλαει η μητρικη μαζι με την πτωση?

 

δεν ξερω,....

 

παντως σε επικοινωνια με την ιστορμ για το iplus και την generali .

μου ανεφεραν οτι σε περιπτωση πτωσης και θραυσης δεν γινεται επισκευη αλλα αντικατασταση συσκευης .

αρα δινεις 15 ή 19 αντιστοιχα και σε πτωση ξερεις οτι θα παρεις καινουργιο :) οποτε σκεφτομαι να το ασφαλισω στο επερχομενο νεο μου κινητο !

 

τωρα αν εχει βλαβη εργοστασιακο προβλημα , γινεται επισκευη(αποφευγεται) ειτε αντικατασταση απο την infoquest (μιλαμε για apple συσκευες τωρα ε ) και η ασφαλεια συνεχιζει κανονικα για την νεα συσκευη δεν μετραει σαν ζημιογονο γεγονος.

 

αυτο που με προβληματιζει ειναι τα μεταφορικα , αποστολη , παραλαβη συσκευης εγγραφων οπου δεν πηρα απαντηση ουτε βρηκα κατι για το συγκεκριμενο ( σε τηλ επικοινωνια ξεχασα να το αναφερω και επειτα δεν απαντουσαν στις κλησεις, εστειλε εμαιλ και αναμενω)



#5   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 27/02/2017 - 21:51

Από αντίστοιχη εμπειρία σε Public που έχει παρόμοιο πρόγραμμα με του Κωτσόβολου. Αν πέσει το κινητό και σπάσει η οθόνη και χαλάσει και κάτι ακόμα πχ σασί, πλακέτα κλπ σου αντικαθιστούν την οθόνη δωρεάν και σε χρεώνουν για την υπόλοιπη ζημιά. Θεωρώ ότι για την istorm θα γίνεται κάτι παρόμοιο αφού πλέον τα εξουσιοδοτημένα της Apple στέλνουν το κινητό στην Ολλανδία για αλλαγή οθόνης. Οπότε η θα σου ζητάνε χρήματα για την υπόλοιπη ζημιά είτε θα στο βγάζουν εντός εγγύησης τους. Το μόνο διαφορετικό που έχει ο Κωτσόβολος είναι ότι καλύπτει και πτώση υγρού.



#6   SCORPHIE29

SCORPHIE29

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 04/06/2017 - 02:06

καλησπερα. σημερα μου επεσε το κινητο και εσπασε η οθονη.

λογο Σαββατου δεν εχω προλαβει να μιλησω με την ασφαλιστικη.

μηπως σε αυτο το χρονικο διαστιμα εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο και εχει κανει την διαδηκασια να βοηθησει?



#7   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.086 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 04/06/2017 - 23:35

καλησπερα. σημερα μου επεσε το κινητο και εσπασε η οθονη.
λογο Σαββατου δεν εχω προλαβει να μιλησω με την ασφαλιστικη.
μηπως σε αυτο το χρονικο διαστιμα εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο και εχει κανει την διαδηκασια να βοηθησει?

Τι ασφάλεια έχεις;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8   gousias

gousias

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 18/09/2017 - 16:19

Επειδή είμαι ασφαλιστής και έχω πρόσβαση σε αυτά τα προγράμματα, το πρόβλημα είναι ότι άμα πέσει κάτω σπάσει η οθόνη(ΟΚ καλύπτεται) αλλά ταυτόχρονα χαλάσει κ η μητρική(δεν καλύπτεται) τι κάνουμε?

Εύλογη και ταυτόσημη με την δική μου απορία, τι γίνεται άραγε σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει κάλυψη μόνο για οθόνη υποθέτω;

Ως ασφαλιστής τι προτείνεις ή εν πάσει περιπτώσει τι γνώμη έχεις για όλα τα προγράμματα αυτά, επιπρόσθετα και του public που δεν αναφέρθηκε;

Ομοίως θα εξυπηρετούσε οποιοσδήποτε με την άποψη του περί των ασφαλίσεων και κάποια πρόταση. Μιας κι έχω μία πίστωση στο public σκεφτόμουν την διαφορά να την καλύψω εκεί με την αγορά ενός iphone 7. Ή να πάω σε άλλο κατάστημα πχ Κωτσόβολο και να πάρω τη δική του ασφάλιση, αν και ακριβούτσικη; Από την άλλη είναι προτιμότερο ένα φθηνό skroutzoμάγαζο και ασφάλιση στην Generali; Όμως σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρω τι γίνεται με κάποιο πρόβλημα, πχ hissing, καλύπτεται από την εγγύηση Apple ή πληρώνω;



#9   gousias

gousias

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 18/09/2017 - 18:08

ποσο εφικτο ειναι να χαλαει η μητρικη μαζι με την πτωση?

 

δεν ξερω,....

 

παντως σε επικοινωνια με την ιστορμ για το iplus και την generali .

μου ανεφεραν οτι σε περιπτωση πτωσης και θραυσης δεν γινεται επισκευη αλλα αντικατασταση συσκευης .

αρα δινεις 15 ή 19 αντιστοιχα και σε πτωση ξερεις οτι θα παρεις καινουργιο :) οποτε σκεφτομαι να το ασφαλισω στο επερχομενο νεο μου κινητο !

 

τωρα αν εχει βλαβη εργοστασιακο προβλημα , γινεται επισκευη(αποφευγεται) ειτε αντικατασταση απο την infoquest (μιλαμε για apple συσκευες τωρα ε ) και η ασφαλεια συνεχιζει κανονικα για την νεα συσκευη δεν μετραει σαν ζημιογονο γεγονος.

 

αυτο που με προβληματιζει ειναι τα μεταφορικα , αποστολη , παραλαβη συσκευης εγγραφων οπου δεν πηρα απαντηση ουτε βρηκα κατι για το συγκεκριμενο ( σε τηλ επικοινωνια ξεχασα να το αναφερω και επειτα δεν απαντουσαν στις κλησεις, εστειλε εμαιλ και αναμενω)

Λογικά είναι εφικτό να χαλάσει και κάτι περισσότερο από την οθόνη. Τελικά επέλεξες κάποια ασφάλιση; Σκέφτομαι τι γίνεται σε περίπτωση κάποιου εργοστασιακού προβλήματος (όπως ο θόρυβος "hissing" ή κάποιο άλλο θέμα) τι συμφέρει καλύτερα, κάποια ασφάλιση ή δεν θα καλύπτει κάτι οπότε παει για επισκευή ή ανακατασκευασμένο;






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες