Καλησπέρα παιδιά,
παρήγγειλα από skroutzομαγαζο ένα iphone 7 και μου ήρθε με πρόβλημα στη μπαταρια. Σήμερα ήταν η πρωτη ημερα που το λειτούργησα και αναγκάστηκα να το φορτίσω 2 φορές. ενώ το 6αρι μου κρατούσε μια-μιάμιση ημερα με την ιδια χρήση. Βρήκα λοιπόν το άρθρο περί εγγύησης στο site της επιχείρησης από οπου το προμηθεύτηκα και είδα ότι προσφέρουν doa. Όταν όμως πηρα να τους πω ότι θέλω να μου το αντικαταστήσουν μου είπαν να το στείλω στην infoquest για επισκευή. Τους εξήγησα ότι το doa δεν σημαίνει αυτό και τους διάβασα την παράγραφο από το δικό τους site που έλεγε ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προιοντος η εταιρία οφείλει να αντικαταστήσει το προιον με νέο η να κάνει επιστροφή χρημάτων. Το ένα τμήμα με συνέδεε με άλλο και δεν έβγαλα ακρη. Δεν το δέχονται με τίποτα. Αύριο θα τηλεφωνησω ξανά... Παρακαλώ οποιος είχε παρόμοια εμπειρία ή γνωριζει κάτι να βοηθήσει γιατί σήμερα πραγματικά μου χαλασαν τη διάθεση και δεν ξέρω πως να το χειριστώ...