Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* - - - - 1 ψήφοι

1+ μήνας για ενεργοποίηση VDSL Vodafone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   giostau

giostau

    iPH User

  • 173 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/04/2017 - 10:38

Καλησπέρα σας,

 

Ονομάζομαι XXXXXXXXXXXXXXX, και παρακάτω σας περιγράφω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω από τις 2/3 με την εταιρία Vodafone Greece, σχετικά με την αλλαγή της γραμμής internet.

Στις 2/3 έκανα αίτηση για αλλαγή του προγράμματός μου από ADSL2+ σε VDSL50 στην εταιρία Vodafone, αφού μου έκαναν συμφέρουσα οικονομική προσφορά, διακόπτοντας τη διαδικασία μεταφοράς της γραμμής μου σε άλλη εταιρία. Σύμφωνα με τον/την υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας, η αλλαγή του πακέτου δε θα έπαιρνε περισσότερο από 10 εργάσιμες ημέρες.

Αφού πέρασε αυτό το διάστημα, και μετά από αλλεπάλληλες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών εφόσον δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση από την εταιρία για την πορεία της αίτησής μου, στις 29/3 έλαβα στο κινητό μου μήνυμα ότι η αλλαγή πακέτου ολοκληρώθηκε. Να σημειώσω εδώ, ότι αυτό συνέβη αφού την προηγούμενη ημέρα, σε επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών, είχα απειλήσει με καταγγελία, εάν δεν υπάρξει πρόοδος σύντομα.

Ακόμη, μέχρι εκείνη τη στιγμή ΔΕΝ είχα λάβει τον εξοπλισμό VDSL, το οποίο σημαίνει ότι είχα αρχίσει να χρεώνομαι για μια υπηρεσία που δεν είχα!

Μετά από επίσης δική μου επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, λαμβάνω τον απαραίτητο εξοπλισμό στις 4/4, οπότε και τον συνδέω, περιμένοντας να λήξει η περιπέτεια.

Δυστυχώς, με τη σύνδεση του εξοπλισμού, συνειδητοποίησα ότι η αλλαγή της γραμμής μου έχει γίνει μόνο στα χαρτιά, καθότι το modem εμφανίζει τύπο σύνδεσης ADSL2+.

Συνεχίζοντας τις, σχεδόν καθημερινές, κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, το μόνο που άκουγα είναι ότι θα εξετάσουν το πρόβλημα και θα επικοινωνήσουν οι ίδιοι μαζί μου, κάτι το οποίο δεν συνέβη σε καμία περίπτωση.

Τέλος, να σημειώσω ότι η κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών είναι ΜΕ χρέωση, ειδικά αν γίνεται από κινητό τηλέφωνο άλλης εταιρίας (κάτι το οποίο συνέβαινε για κάποιες ημέρες).

 

Παρακαλώ ενημερώστε με ποιες κινήσεις μπορώ να κάνω, ώστε να αποζημιωθώ για όλη την ταλαιπωρία που έχω περάσει από τις 2/3 που ξεκίνησε αυτή η διαδικασία.

 

Ευχαριστώ πολύ,

XXXXXXXXXXXX

Τηλέφωνο επικοινωνίας: XXXXXXXX

 

ΥΓ> το παρόν κοινοποιείται σε Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στην Προστασία καταναλωτή, στον συνήγορο του πολίτη και στην εταιρία Vodafone Greece. Επίσης θα κοινοποιηθεί σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και forum



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   foccacia

foccacia

    iPH User

  • 125 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad mini 3 +4G

Δημοσίευση 11/04/2017 - 12:12

Δεν θυμάμαι ούτε έναν γνωστό μου που έχει Vodafon και δεν έχει προβλήματα.. επίσης όσα screenshot ανεβάζει ο κόσμος με προβλήματα αν παρατηρήσεις όταν έχει Vodafone παραπάνω απο 2 γραμμές σημα δεν έχω δει.. προσωπικά πληρώνω νταβατζιλίκι ΟΤΕ/cosmote 15 χρόνια.. αλλά ποτε μα ποτε δεν είχα τεχνικά θέματα


Sent from my iPhone using Tapatalk

#3   giostau

giostau

    iPH User

  • 173 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/04/2017 - 12:14

Απ' ότι φαίνεται τελικά αυτή είναι η λύση.

Η αλήθεια είναι ότι η Vodafone μου έκανε αρκετά συμφέρουσα προσφορά για το VDSL + 2 γραμμές κινητά, αλλά τελικά δεν αξίζει τον κόπο....



#4   gismo301278

gismo301278

    iPH Hero

  • 5.413 μηνύματα
  • Twitter:@Fstavrou
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:gismo301278

Δημοσίευση 11/04/2017 - 12:31

Σημερα με πήραν απο τον ΟΤΕ για vdsl

Μου έκαναν καλη προσφορά ομως δεν τους αμπιστευομαι στο θεμα ιντερνετ για το σπίτι

Και δεν εχω σκοπό να προχωρήσω σε κατι παραπάνω μαζι τους

Απλος όλες οι εταιρείες κοιτάνε το συνφερων τους και κοιτάνε απο καθε νέα σύνδεση που θα κανουν να κερδίσουν

Γενικά προσπαθω να πάρω οτι πιο συνφερων για εμενα και τους πιέζω για οσο το δυνατόν λιγότερα λέγοντας τους την προς πρόταση της άλλης εταιρείας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rafael Nadal

#5   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.088 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 11/04/2017 - 18:06

Προσωπικά, πολλά χρόνια στη Vodafone & HOL, δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και ό,τι προέκυψε μου το έλυσαν άμεσα!



#6   Jim010

Jim010

    iPH newbie

  • 0 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/05/2017 - 12:39

Καλησπέρα.

 

Εκανα κι εγω αιτηση αλλαγης απο ADSL σε VDSL στις 12/4 (Μ. Τριτη). Περιμενα τον εξοπλισμο μεσα στην Μ. βοδμαδα οπως με ειπε η υπαλληλος που μιλησαμε. Μ. Σαββατο πρωι επικοινωνω μαζι τους και η απαντηση που περνω ειναι εκαλε λαθος η συναδελφος και σας σημειωσε ADSL οχι VDSL θα το σημειωσω να επικοινωνησουν μαζι σας απο Τριτη. Ερχετε Τριτη τιποτα, εγω τηλεφωνω για να παρω απαντηση οτι θα επικοινωνησουν Τεταρτη γιατι ηταν αργα κι ειχε κλεισει το αρμοδιο τμημα. Τεταρτη τιποτα!!! Εγω ΠΑΛΙ τηλεφωνω για να παρω την ιδια απαντηση. Πεμπτη ευτυχως επεσα πανω σε μια εξυπηρετικη κυρια που το ανελαβε προσωπικα και εκανε τις διαδικασιες σωστα για να μου αποσταλει ο εξοπλισμος για 1η φαση και να περιμενω να εχω VDSL στις 28-29/4. Ο εξοπλισμος ηρθε οντως Δευτερα αλλα ... Παρασκευη επικοινωνει μαζι μου και μου λεει οτι λογω μεγαλης ζητησης θα γινει Δευτερα με Τριτη η αλλαγη. Ηταν τοσο ευγενικη κι εξυπηρετικη που λεω οκ να περιμενω. Εφτασε Τριτη και τιποτα. Επικοινωνια πριν λιγα λεπτα μαζι τους παλι και περνω την κραλσικη απαντηση (απο αλλους) οτι θα σημειωσουμε τοι επικοινωνησατε και θα επικοινωνησουν μαζι σας στις επομενες 5-7 μερες!!!!!! Εκει επεσε και η 1η απειλη οτι το συμβολαιο μου ελειγε 20/5 κι αν ηταν να φαω τετοια ταλαιπωρια καλυτερα ν αλλαζα σε COSMOTE που ξερω οτι ειναι και δικο της το δικτυο στην περιοχη μου. Οι επομενες 5-7 μερες εγιναν οσο πιο συντομα μπορουν.

 

Μετα απ ολο αυτο θελω να ρωτησω τι διαδικασιες εαν ξερετε υπαρχουν (εαν υπαρχουν) για να καταγγειλω την συμβαση ή τουλαχιχτων να τους τσιγκλισω λιγο γιατι απο 8-10 εργασιμες για την αλλαγη σε 3 μερες παω στον 1 μηνα κι εαν ημουν νεος συνδρομητης θα μου επερνε 20-25 μερες ταχα...

 

Ευχαριστω



#7   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2.254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 10/05/2017 - 09:22

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και διακοπή συμβολαίου λόγο αθέτησης όρων από πλευρά της εταιρείας.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8   gismo301278

gismo301278

    iPH Hero

  • 5.413 μηνύματα
  • Twitter:@Fstavrou
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:gismo301278

Δημοσίευση 10/05/2017 - 11:30

Το ίδιο θα σου έλεγα κι εγω φίλε μου ότι σου είπε κι ο avgoustisP

Για να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να παίζουν

Κι ηστερα να δεις πως θα τρέχουν για να σε εξυπερετησουν

Rafael Nadal

Τελευταία επεξεργασία από: gismo301278, 10/05/2017 - 11:30

Rafael Nadal

#9   Jim010

Jim010

    iPH newbie

  • 0 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/05/2017 - 16:26

Δεν εχει γραμμες να μου δωσει ειναι η τελευταια ενημερωση. Δεν τους παρεχει αλλες γραμμες ο COSMOTE και μπορει να περιμενω κι αλλο εναν μηνα. Το θεμα ειναι οτι δεν μου ανανεωσαν το συμβολαιο κατα την αιτηση για να ειμαι δεσμευμενος μεχρι τις 18/5/2018 και μου ζηταν 120Ε εαν θελω να διακοψω μαζι τους. Το συμβολαιο μου λεει θα ανανεωθει με το που μπει η VDSL. Καμια κινηση απο εδω και περα?



#10   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2.254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 10/05/2017 - 17:26

Τώρα με ποιο συμβόλαιο είσαι ; Ποτέ ξεκίναγε και ποτέ έληγε το παλιό


Sent from my iPhone using Tapatalk

#11   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 10/05/2017 - 20:13

 

Δεν εχει γραμμες να μου δωσει ειναι η τελευταια ενημερωση. Δεν τους παρεχει αλλες γραμμες ο COSMOTE και μπορει να περιμενω κι αλλο εναν μηνα. Το θεμα ειναι οτι δεν μου ανανεωσαν το συμβολαιο κατα την αιτηση για να ειμαι δεσμευμενος μεχρι τις 18/5/2018 και μου ζηταν 120Ε εαν θελω να διακοψω μαζι τους. Το συμβολαιο μου λεει θα ανανεωθει με το που μπει η VDSL. Καμια κινηση απο εδω και περα?

 

 

Καταγγελία σε IN.KA 



#12   Jim010

Jim010

    iPH newbie

  • 0 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 11/05/2017 - 20:26

Τώρα με ποιο συμβόλαιο είσαι ; Ποτέ ξεκίναγε και ποτέ έληγε το παλιό


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το παλιο ελειγε το 2018 αλλα υποτιθεται οτι 12/4 που μιλησαμε εκανα ανανεωση συμβολαιου ακυρωνοντας το Vodafone TV και βαζοντας VDSL . Πραγμα που δεν εγινε και μετα απο επικοινωνια μαζι τους με λεει οτι θα γινει με το που μπει η VDSL. Πληρωνω ακομα το Vodafone TV χωρις να το χρησιμοποιω....



#13   Jim010

Jim010

    iPH newbie

  • 0 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 11/05/2017 - 20:27

Καταγγελία σε IN.KA 

ΙΝ.ΚΑ ?



#14   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 11/05/2017 - 23:34

ΙΝ.ΚΑ= Ινστιτούτο Καταναλωτή.



#15   Jim010

Jim010

    iPH newbie

  • 0 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/05/2017 - 10:40

Ξεκινησα με ΕΕΤΤ αλλα μ ειπαν οτι θα μπορω να κανω κατι μετα απο 20 μερες απο την 1η γραπτη επικοινωνια μαζι τους. Το θεμα ειναι οτι μαλλον δεν γλυτωνω το να πληρωσω τα 120Ε για να φυγω απο τη Vodafone ... :( 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες