Σημαδι στην οθονη ipad 9,7 2017
#1
Δημοσίευση 18/05/2017 - 13:58
Ad
#3
Δημοσίευση 18/05/2017 - 14:13
με το screenshot τι ακριβως περιμενεις να σου πουμε?? βγαλε φωτογραφια με ενα κινητο την οθονη να το δουμε
#5
Δημοσίευση 18/05/2017 - 14:30
#6
Δημοσίευση 18/05/2017 - 15:12
Το κατάστημα απο όπου έγινε η αγορά προσφέρει DOA? Εαν ναι, το πας πίσω και πάιρνεις επιτόπου καινούργιο σφραγισμένο. Εαν πάλι όχι τότε το πας σε ένα εξουσιοδοτημένο service για ανακατασκευασμένη συσκευή.
#7
Δημοσίευση 18/05/2017 - 17:10
Το κατάστημα απο όπου έγινε η αγορά προσφέρει DOA? Εαν ναι, το πας πίσω και πάιρνεις επιτόπου καινούργιο σφραγισμένο. Εαν πάλι όχι τότε το πας σε ένα εξουσιοδοτημένο service για ανακατασκευασμένη συσκευή.
Τρέχα γύρευε το κατάστημα μου λέει ότι πρέπει να το πάω στην info quest και αν διαπιστωθεί πρόβλημα να γίνει αντικατάσταση της συΣκεύης το θέμα είναι ότι εγώ μένω Θεσσαλονίκη και δεν μπορώ παω ινφο
Οποτε βλεπω να πηγαινω istorm και οτι γινει πιθανον ανακατασκευασμενο
#8
Δημοσίευση 18/05/2017 - 17:17
Τι γνώμη έχετε τι προτείνετε να κάνω ;
Τελευταία επεξεργασία από: christoss78, 18/05/2017 - 17:19
#9
Δημοσίευση 18/05/2017 - 19:00
Εγώ στην θέση σου δεν θα το κρατούσα αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Μην ξεχνάς τα χρήματα που έδωσες.
#10
Δημοσίευση 18/05/2017 - 19:05
Εγώ σου ανέφερα πιο πάνω την άποψη μου. Καλύτερα θα είναι να μάθεις πρώτα αν το κατάστημα που το αγόρασες προσφέρει doa γιατί δεν το διασαφηνίζεις. Όταν μάθεις αυτό τότε μπορούμε να σου πούμε παραπάνω.
Εγώ στην θέση σου δεν θα το κρατούσα αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Μην ξεχνάς τα χρήματα που έδωσες.
Όταν ρώτησα για doa αυτό ακριβώς μου είπαν να το πάω εγώ ή να τους το στείλω για να το πάνε αυτή στην info quest και αν διαπιστωθεί πρόβλημα να το αντικαταστήσουν
#11
Δημοσίευση 18/05/2017 - 22:58
#12
Δημοσίευση 18/05/2017 - 23:10
Αυτό το "να σταλεί στην InfoQuest για πιστοποίηση του προβλήματος" είναι εφεύρεση των Skroutz-ομαγαζων.
Το καλό είναι πως ευτυχώς εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα και όντως αναφέρουν DOA στο Site τους δε θα έχεις πρόβλημα.
Συνεπώς μην το αφήσεις και να το στείλεις ASAP.
Αν πάλι δε γίνει τίποτα, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών απο την αγορά.
#13
Δημοσίευση 18/05/2017 - 23:42
Αυτό το "να σταλεί στην InfoQuest για πιστοποίηση του προβλήματος" είναι εφεύρεση των Skroutz-ομαγαζων.
Το καλό είναι πως ευτυχώς εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα και όντως αναφέρουν DOA στο Site τους δε θα έχεις πρόβλημα.
Συνεπώς μην το αφήσεις και να το στείλεις ASAP.
Αν πάλι δε γίνει τίποτα, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών απο την αγορά.
Το θεμα ειναι Νικο οτι ειμαι θεσσαλονικη και εχω μονο istorm,αν το παω εκει θα μου δωσουν ανακατασκευασμενο αν περασει στην εγγυηση,βασικα για ανακατασκευασμενα ipad τι γνωμη εχεις θα ειναι o.k,,αν τυχον καταληξω για istorm
#14
Δημοσίευση 18/05/2017 - 23:54
Αν υπάρχει DOA απο το κατάστημα, δε συμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο απο σφραγισμένο.
Για τα υπόλοιπα τώρα είναι το κατάστημα υπεύθυνο να στείλει τη συσκευή και όχι εσύ. Αλλά ναι μπορείς να το πας στη iStorm να αναφέρεις τι έχει γίνει.
Αλλιώς υπαναχώρηση και τα λεφτά σου πίσω.
#15
Δημοσίευση 19/05/2017 - 00:08
ή το παω istorm και παιρνω ανακατασκευασμενο
Βασικα το δευτερο με βολευει καλυτερα χωρις αγχος και πιο γρογορα για μενα,γι'αυτο ρωτησα πριν την γνωμη σου για τα ανακατασκευασμενα
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες