Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

6s Plus στην Inforquest - "Επισκευαστικό κέντρο της Apple"


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   aalex

aalex

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/06/2017 - 12:40

Καλησπέρα στους φίλους. 

 

Πήγαμε το τηλ. προχθές στην Infoquest με πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι μάλλον στο μικρόφωνο διότι δεν δούλευε η υπαγόρευση στα μηνύματα.

Εάν έβαζες τα ακουστικά και υπαγόρευες στο μικρόφωνο των ακουστικών δούλευε κανονικά.

 

Μετά από 2 μέρες (σήμερα δηλαδή) και μετά από τηλ επικοινωνία μας είπαν ότι το τηλ ελέγχθηκε από εκείνους και βρίσκεται πλέον στο "επισκευαστικό κέντρο της Apple". Θα χρειαστεί λένε 7 εργάσιμες για απάντηση, είτε για επισκευή, είτε για αντικατάσταση χωρίς να γνωρίζουν εάν έχει γίνει δεκτό το αίτημα διετίας. 

 

Το τηλ είναι αγορασμένο προ 1 1/2 έτος με τιμολόγιο στο οποίο κρατήθηκε φωτοτυπία στην Info. Ειπώθηκαν βέβαια τα σχετικά από εκείνους περί 1 έτους κτλ αλλά κρατήθηκε με το ερώτημα προς την Apple για τη 2ετία. Είναι στην έκδοση 10.3.1 και πριν πάει έγιναν τα σχετικά setup as new μήπως και ήταν θέμα software αλλά παρέμεινε το πρόβλημα.

 

Γνωρίζει κάποιος τι εννοούν από Inforquest όταν λένε "Το κινητό βρίσκεται στο επισκευαστικό κέντρο της Apple"?

Οποιαδήποτε παρατήρηση που θα βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτη.  

 

Ευχαριστώ.

 

 

    



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/06/2017 - 12:45

Τυπικά αναφέρονται και τα δύο. Επισκευαστικό και 2ετία.

 

Κατά 99% θα πάρεις ανακα/σμένο.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 15/06/2017 - 12:46

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 15/06/2017 - 12:47

Αν δεν κανω λαθος, το στελνουν Ολλανδια. Οποτε οι μερες ειναι λογικο να ειναι τοσες

#4   aalex

aalex

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/06/2017 - 12:49

Καλησπέρα Νίκο και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

 

Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσουν θέμα 2 ετίας με πρόσχημα το ότι είναι με Τιμολόγιο;



#5   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/06/2017 - 12:57

Ναι, είναι πολύ πιθανόν να σου πουν τη κλασική καραμέλα για το τιμολόγιο.

 

Όπως έχουμε πει όμως πολλές φορές ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση σε αυτό.

 

Συνεπώς μη φας το παραμύθι τους. Απλά θα μιλήσεις με ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ για καταγγελία.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#6   aalex

aalex

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/06/2017 - 13:02

Κατανοητό.

 

Θα συνιστούσες και άνοιγμα case στο Support center της Apple και αν ναι πότε θεωρείς ότι πρέπει να γίνει;



#7   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/06/2017 - 13:27

Καλησπέρα Νίκο και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

 

Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσουν θέμα 2 ετίας με πρόσχημα το ότι είναι με Τιμολόγιο;

Αν σου αρχίσουν τον παπά για το 1 έτος μην ψαρώσεις...

Πες τους οτί γνωρίζεις την πολιτική τους να παραπλανούν σκόπιμα τους καταναλωτές και οτί θα κοινοποιήσεις την παράνομη και αντιεπαγγελματική στάση τους τόσο στην Apple (με case), όσο και στους υπεύθυνους θεσμούς (ΣτΚ, Γραμματεία Καταναλωτή) καθώς και στην κοινή γνώμη (τεχνολογικά forums, social media, blogs) μέχρι να δικαιωθείς...

Αν δεις οτί δεν τσιμπάνε και σφυράνε αδιάφορα θα ζητήσεις να δεις τον προϊστάμενο στον οποίο θα πεις τα ίδια. Εφόσον δεν κάνει κίνηση για να εξυπηρτηθείς και συνεχίσει να στο παίζει βαρύ πεπόνι θα ζητήσεις χαρτί από τον ίδιο υπογεγραμμένο που να λέει τον λόγο που επικαλείται η Infoquest (ή η Apple αν σου λέει οτι δεν ευθύνεται η Infoquest αλλά είναι απόφαση της Apple και καλά) οτί δεν καλύπτεσαι από εγγύηση το οποίο θα επικαλεστείς οτί θα προσκομίσεις στον πωλητή (εφόσον δεν το πήρες από καταστήματα της Infoquest) που σε παρέπεμψε (υποτίθεται) στην Infoquest για την εγγύηση αλλά και στον δικηγόρο σου ωστέ να βρεθεί άκρη...



#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/06/2017 - 13:37

Κατανοητό.

 

Θα συνιστούσες και άνοιγμα case στο Support center της Apple και αν ναι πότε θεωρείς ότι πρέπει να γίνει;

Στο τέλος απο όλο αυτό πρόβλημα δε θα έχεις. Μην αγχώνεσαι.

 

Αν κολλήσουν στο τιμολόγιο, ναι μπορείς να ανοίξεις και Case για να είσαι καλυμμένος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   aalex

aalex

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/06/2017 - 13:56

Ευχαριστώ θερμά όλους και θα ενημερώσω για οτιδήποτε νεότερο.



#10   aalex

aalex

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 25/06/2017 - 12:11

Καλησπέρα στην παρέα.

 

Τα νεότερα της υπόθεσης είναι τα εξής.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία την προηγούμενη Τρίτη ή Τετάρτη με δική μας πρωτοβουλία η απάντηση ήταν ότι επισκευάσθηκε το τηλ από την Apple και θα ερχόταν στην infoquest Πέμπτη ή Παρασκευή από το εξωτερικό.

Στην ερώτηση τι ήταν το πρόβλημα η δεσποινίδα διάβασε στην εσωτερική τους επικοινωνία ότι υπήρχε πρόβλημα στο touch και στον ήχο και ότι επισκευάσθηκε. Είπε επίσης ότι μάλλον έγινε αλλαγή οθόνης διότι touch, ηχείο και μικρόφωνο είναι όλα πακέτο. Επίσης διαβεβαίωσε ότι καλύφθηκε η επισκευή στα πλαίσια της διετούς εγγύησης.  

Πράγματι την Παρασκευή ειδοποιηθήκαμε ότι είναι έτοιμο και να περάσουμε να το παραλάβουμε χωρίς κόστος και ότι αλλάχτηκε η οθόνη κατόπιν πλήρους ελέγχου από την aplle.

 

Οι ερωτήσεις προς την ομάδα είναι,

1) εάν ισχύουν πράγματι τα τεχνικά που ανέφεραν από την infoquest ως προς τη βλάβη και το τι αντικαστάθηκε, Ενδεχομένως κάποιος φίλος με τεχνικές γνώσεις να φωτίσει το ζήτημα. Έψαξα καποiα πράγματα στο youtube αλλά καλύτερα να μιλήσουν οι ειδικοί...  

2) εάν θα πρέπει να μας δωθεί τεχνικό report της βλάβης και κατ'επέκταση της επισκευής,

3) εάν και τι θα πρέπει εμείς να ελέγξουμε παραλαμβάνοντας το τηλ. πχ. στην υπογραφή στο έντυπο παραλαβής "με κάθε επιφύλαξη"

4) θα υπάρχει εγγύηση για τα αντικατασταθέντα ανταλλακτικά?  

Ευχαριστώ.



#11   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/06/2017 - 12:31

Τι είναι αυτό ακριβώς που σε απασχολεί?

 

Η εγγύηση σου συνεχίζει κανονικά βάσει της 2ετίας. Αν είσαι προς το τέλος, τότε παίρνεις επιπλέον 3 μήνες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#12   aalex

aalex

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 25/06/2017 - 12:38

Καλησπέρα Νίκο.
Βασικά το τεχνικό κομμάτι. Αν όντως με την αλλαγή αυτών που αντκατεστησαν θα έχει λυθεί το πρόβλημα καθώς κ το πως κ τι να ελεγξει ο φίλος κατά τη παραλαβή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#13   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/06/2017 - 13:11

Αναφέρεται η αλλαγή στο παραστατικό που θα πάρει.

 

Το ελέγχει τυπικά εκείνη τη στιγμή ότι όλα είναι εντάξει και τέλος.

 

Αν μελλοντικά το παρουσιάσει ξανά για τον 'Α ή 'Β λόγο, το πάει πίσω ξανά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#14   nellos

nellos

    iPH Addict

  • 625 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 05/07/2017 - 20:06

Καλησπέρα στην θεσσαλονικη που μπορώ να απευθυνθώ για σερβις εντός εγγύησης;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#15   christoss78

christoss78

    iPH Addict

  • 731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 05/07/2017 - 21:22

Καλησπέρα στην θεσσαλονικη που μπορώ να απευθυνθώ για σερβις εντός εγγύησης;
Sent from my iPhone using Tapatalk


Istorm τσιμισκη!!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες