Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iPad Pro 9.7" ή iPad Pro 10.5 ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   DLS

DLS

    iPH Addict

  • 890 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 1st gen

Δημοσίευση 18/07/2017 - 17:51

Παιδιά καλησπέρα! Είμαι έτοιμος για αγορά ανάμεσα σε iPad Pro 9.7" και σε iPad Pro 10.5.
Προφανώς ο μόνος ο λόγος που σκέφτομαι να πάρω το 9,7 είναι ο οικονομικός. Πιστεύετε ότι αξίζει να δώσω περίπου 150€ - 200€ περισσότερα για να πάρω το 10,5; ποιες είναι οι βασικότερες διάφορες που θα δω;
Η χρήση που θα κάνω θα είναι κυρίως για το σχολείο (είμαι καθηγητής), δλδ iBooks, pages κλπ, φυσικά θα χρησιμοποιώ το Apple Pencil όπου διάβασα μεγάλη διαφορα στην απόκριση ανάμεσα στις δυο συσκευές. Σερφάρισμα. Κανα παιχνιδάκι. Και τις βασικές εφαρμογές που έχει πάνω το ipad.
Ακούω γνώμες από την εμπορία σας!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   alabis

alabis

    iPH Contributor

  • 1.100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 1st gen

Δημοσίευση 18/07/2017 - 18:14

Παιδιά καλησπέρα! Είμαι έτοιμος για αγορά ανάμεσα σε iPad Pro 9.7" και σε iPad Pro 10.5.
Προφανώς ο μόνος ο λόγος που σκέφτομαι να πάρω το 9,7 είναι ο οικονομικός. Πιστεύετε ότι αξίζει να δώσω περίπου 150€ - 200€ περισσότερα για να πάρω το 10,5; ποιες είναι οι βασικότερες διάφορες που θα δω;
Η χρήση που θα κάνω θα είναι κυρίως για το σχολείο (είμαι καθηγητής), δλδ iBooks, pages κλπ, φυσικά θα χρησιμοποιώ το Apple Pencil όπου διάβασα μεγάλη διαφορα στην απόκριση ανάμεσα στις δυο συσκευές. Σερφάρισμα. Κανα παιχνιδάκι. Και τις βασικές εφαρμογές που έχει πάνω το ipad.
Ακούω γνώμες από την εμπορία σας!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...