Το makeitwork έχει κλείσει δυστυχώς, επιβεβαιωμένα.
Εμπειρια απο iRepair=Αισχος
#16
Δημοσίευση 23/11/2017 - 23:18
Ad
#17
Δημοσίευση 24/11/2017 - 11:20
Από τους καλύτερους τεχνικούς για Apple προιόντα! Πάρε τους ένα τηλέφωνο και δεν θα χάσεις!
#18
Δημοσίευση 24/11/2017 - 12:58
Μια καινούργια εταιρεία που λέγεται icare τη γνωρίζετε; Έχει κανείς εμπειρία;Είναι στη Θεσσαλονίκη..
#19
Δημοσίευση 07/12/2017 - 23:11
#20
Δημοσίευση 08/12/2017 - 12:49
Δυστυχως το makeitwork εχει κλεισει. Ημουν πολυ ικανοποιημενη Και εγω εχω θεμα με το macbookairπου εχω...(παλιομοντελο, oxs 10.7.5) και δε ξερω που να απευθυνθω πλεον...
Από τους καλύτερους τεχνικούς για Apple προιόντα! Πάρε τους ένα τηλέφωνο και δεν θα χάσεις!
#21
Δημοσίευση 21/12/2017 - 15:46
Σχετικά με την irepair, αλλαγή μπαταρίας σε iPhone 5, το επέστρεψα μέσα σε μια εβδομάδα γιατί δεν κράταγε πάνω από μια ημέρα. τώρα μετα από ένα μηνα περίπου κραταει 1 αμιση ημέρα. Κατέβασα ένα app για έλεγχο μπαταρίας (κατέβηκε αυτόματα και σε καινούργιο 7αρι), στο 5αρι μου ζητάει να αλλάξω την μπαταριά, ενώ στο 7αρι μου λέει ότι η μπαταρία είναι καινούργια!!!!!!
#22
Δημοσίευση 24/02/2018 - 18:35
Για να λέμε και τα καλά .
Κατάστημα Ρόδου .
Πριν δύο ημέρες πήρα τον iMac μου (ετοιμοθάνατο mid 2010) από σκληρό και να του βάλω έναν ssd να αναπτερωθεί και αφού συμφώνησα το κόστος και αφού το έψαξα σε όλο το νησί (Ρόδος) και όλοι οι τεχνικοί εδώ μόλις άκουγαν iMac έκαναν πέρα ή μου έλεγαν ότι δεν έχουν χρόνο και θέλουν δύο εβδομάδες αν είναι δυνατόν για την αλλαγή δίσκου και αφού δεν είχα που αλλού να ρωτήσω πριν μπω στην διαδικασία να τον στείλω Αθήνα πήγα εκεί και μου είπαν 3 ημέρες . Παρόλο που είχα ακούσει τα χειρότερα από το forum από άλλα καταστήματα τελικά είπα οκ και αφού συμφώνησα το κόστος τους τον άφησα.
Την επόμενη ημέρα με πήραν τηλέφωνο το πρωί να πάω να τον πάρω και ότι είναι έτοιμος .Δεν το πίστευα. Ο iMac που όλοι μου έλεγαν πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις σκληρό δίσκο σε μια μέρα έτοιμος ?
Οπότε είχα και άμεσο service και επίσης ότι είχα το ξανά πέρασαν στον ssd όπως μου είχε πει ο τεχνικός δεν έχασα τίποτα παρόλο που τα είχα πάρει εγώ σε εξωτερικό δίσκο καλού κακού με τόσα που είχα ακούσει και επίσης η οθόνη που είχαν μπει σκόνες εσωτερικά με τα χρόνια τον καθάρισαν και έγινε καινούριος και φυσικά τώρα ο iMac πετάει ;-).
Οπότε εγώ τουλάχιστον όταν ακούω για κάποιον που έχει πρόβλημα στο νησί δεν έχω λόγο να μην πω καλά λόγια γι αυτό το μαγαζί και τα παλικάρια ευγενέστατα .Από τις καλύτερες εμπειρίες που είχα με τεχνικούς σε υπολογιστές .
Οπότε συμπέρασμα επειδή υπάρχουν και καλοί τεχνικοί που ίσως δουλεύουν σε παρεξηγημένα μαγαζιά καλό είναι να μην τα τσουβαλιάζουμε όλα μαζί σαν να είναι ένα .
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#23
Δημοσίευση 24/02/2018 - 19:40
Κώστα μου θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά η συγκεκριμένη αλυσίδα δυστυχώς έχει αποδείξει ότι λειτουργεί σαν ένα κατάστημα.
Πολλοί είναι αυτοί που πήγαν τις συσκευές τους στην Κρήτη για παράδειγμα και ξαφνικά η συσκευή στάλθηκε στην Αθήνα για να ελεγχθεί και να επισκευαστεί.
Με δεδομένο λοιπόν αυτό, ακόμα και καλός να είναι ο τοπικός τεχνικός, δεν είσαι σίγουρος για το που μπορεί να καταλήξει η συσκευή σου.
Είναι τόσο πολλά τα κρούσματα ερασιτεχνισμών και κακής συμπεριφοράς προς τους πελάτες (για να μην αναφέρουμε την πάγια πολιτική περί αφαίρεσης εξαρτημάτων από συσκευές...) που η συγκεκριμένη αλυσίδα έχει μαυρίσει για πολύ καιρό...
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες