Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Solved] Μεγάλο Πρόβλημα με DOA και Αντικατάσταση συσκευής iPhone 8 Plus


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
89 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/12/2017 - 21:59

Το συγκεκριμένο άρθρο που λες προήλθε στην ουσία από το άρθρο που συντάχθηκε και ανέβηκε πρώτη φορά εδώ: http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά

 

Και στο οποίο τα εξηγεί πολύ αναλυτικά ο Lellos.

 

Τώρα εγώ ένα πράγμα θέλω να σε ρωτήσω. Η αγορά έγινε μέσω ίντερνετ?

 

Δεν ρωτάω από που πήρες το τηλέφωνο αλλά από που έγινε η κύρια αγορά? Δηλαδή έκανες αγορά από το ίντερνετ με παραλαβή από το κατάστημα ας πούμε?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:09

Το συγκεκριμένο άρθρο που λες προήλθε στην ουσία από το άρθρο που συντάχθηκε και ανέβηκε πρώτη φορά εδώ: http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά

 

Και στο οποίο τα εξηγεί πολύ αναλυτικά ο Lellos.

 

Τώρα εγώ ένα πράγμα θέλω να σε ρωτήσω. Η αγορά έγινε μέσω ίντερνετ?

 

Δεν ρωτάω από που πήρες το τηλέφωνο αλλά από που έγινε η κύρια αγορά? Δηλαδή έκανες αγορά από το ίντερνετ με παραλαβή από το κατάστημα ας πούμε?

Βασικα επειδη εγω το πειρα με Δανειοδωτηση για 2 χρονια, το κυριο καταστημα ηταν Φρανσαιζ απ οτι μου ειπαν στη Περιοχη Βοιοτιας (απ οπου ειχαν γινει και τα χαρτια για τη δανειοδοτηση) αλλα εγω επειδη βρισκομουν Θρακη το παρελαβα απο εδω απο αντιστοιχο καταστημα της ιδιας αλυσιδας. Πηγα σπιτι το ανοιξα μεν αργα ημερα Τεταρτη και τεσπα τους το πηγα Πεμπτη πρωι να τους δειξω αυτα που σχεδον ειδατε στις φωτο.

 

 

Απλα στην ιστοσελιδα της συγκεκριμενης εταιριας αναφερει εκει που λεει για DOA 7 με 14 μερες και σαν υποσημειωση στο τελος οριζει μεσα σ αυτα και το φυσικο καταστημα. Αν καταλαβες για πια εταιρια μιλαω κανε εναν κωπο και δες χωρις πολλα πολλα. (να μην τους θυγουμε και δημοσιως με ονομασιες).



#18   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:23

Κατάλαβα ναι.

 

Θράκη που είσαι?

 

Κάνε έναν κόπο και συμπλήρωσε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ αυτήν την φόρμα εδώ: https://ec.europa.eu...ome.show&lng=EL



#19   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:24

Κατάλαβα ναι.

 

Θράκη που είσαι?

 

Κάνε έναν κόπο και συμπλήρωσε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ αυτήν την φόρμα εδώ: https://ec.europa.eu...ome.show&lng=EL

Ξανθη βρισκομαι αυτη τη στιγμη, αυτη η φορμα τι ακριβως ειναι?



#20   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:33

Η συγκεκριμένη φόρμα είναι αυτό ακριβώς που γράφει στην ουσία είναι μία σελίδα όπου ανεβάζεις το παράπονό σου προς το έμπορο και τη διαφωνία που έχετε και αυτή πηγαίνει αυτόματα τον Συνήγορο του Καταναλωτή της χώρας σου αλλά μπαίνει και η ΕΕ στη μέση και είναι κάπως πιο επίσημο γιατί αλλιώς με τον Συνήγορο σκέτο θα πρέπει να στείλεις mail και άντε παρακολούθα την πορεία μετά.



#21   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:36

Η συγκεκριμένη φόρμα είναι αυτό ακριβώς που γράφει στην ουσία είναι μία σελίδα όπου ανεβάζεις το παράπονό σου προς το έμπορο και τη διαφωνία που έχετε και αυτή πηγαίνει αυτόματα τον Συνήγορο του Καταναλωτή της χώρας σου αλλά μπαίνει και η ΕΕ στη μέση και είναι κάπως πιο επίσημο γιατί αλλιώς με τον Συνήγορο σκέτο θα πρέπει να στείλεις mail και άντε παρακολούθα την πορεία μετά.

Οποτε κανω αρχικα αυτο που μου προτοινες Νικο και θα δουμε. Απο χρονο ποσο περιπου θα με παρει η ολη διαδικασια? ξερεις καθολου?



#22   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:41

Δεν έχω ιδέα, από τη μέρα που βγήκε η φόρμα δεν έτυχε να την χρειαστώ.



#23   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:44

Δεν έχω ιδέα, από τη μέρα που βγήκε η φόρμα δεν έτυχε να την χρειαστώ.

Ααα καταλαβα θα προσπαθισω να κανω οτι ειναι προς την ορθη κατευθυνση και θα ενημερωνω παραλληλα και ολους εσας εδω.



#24   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:45

Καλό θα είναι στη συγκεκριμένη φόρμα να είσαι ΠΟΛΥ αναλυτικός, ακόμα περισσότερο και από το ποστ σου εδώ.



#25   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 13/12/2017 - 22:47

Καλό θα είναι στη συγκεκριμένη φόρμα να είσαι ΠΟΛΥ αναλυτικός, ακόμα περισσότερο και από το ποστ σου εδώ.

Ναι εννοειτε θα προσπαθισω να γραψω μια φορμα στο word με προσοχη και θα την επισηναψω. 



#26   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 13/12/2017 - 23:19

Καλησπέρα σας, αντιμετοπίζω το τελευταίο διάστημα μεγάλο θεμα με την αλυσιδα καταστημάτων Κωτ.. (ελπίζω να καταλαβατε χωρίς να θυγουμε δημοσίως εταιρείες).

 

Ειχα αγορασει αρχικα ενα iPhone 8 Plus στης 22/11 και την αλλη μερα στης 23/11 το πηγα πισω στο καταστημα απ οπου το παρελαβα και τους παραπονεθηκα για προβληματα που αφορουν καποια εσωτερικα περιφερειακα σημαδια καθως και σκονη στο εσωτερικο της πισω διπλης καμερας, κι επισης παρατηρησα και προβλημα στο ακουστηκο με εναν περιεργο ηχο που ακουγονταν οταν εκανα κλησεις κυριος μεσω wifi ή 4G.

Οι υπαλιλοι του καταστηματος δεν δεχονται να παρουν τη συσκευη για την οποια ισχυει η DOA και αναγκαζομαι να τηλεφωνισω στα κεντρικα στην Αθηνα για να βγαλω καποια ακρη.

Τα κεντρικα μου ζητουν να μιλησω αρχικα με την Apple και διφορετικα με το επισημο service την infoquest οπου μου δινουν και τηλεφωνα. Επισης απ τα κεντρικα της συγγεκριμενης εταιριας μου ειπαν αν θελω μετα απο χιλια ζορια να το αφησω στο καταστημα απ οπου το αγορασα αλλα και παλι δεν θα υπηρχε καποιο οφελος γιατι θα το στελναν και οι ιδιοι στην infoquest. 

Τελος παντων επειδη εφυγα για εξωτερικο στης 24 δεν προλαβα να κανω κατι απ αυτα εφοσον και παλι το φυσικο καταστημα δεν δεχοτανε τη συσκευη μου κι ετσι το στελνω 6/12 στην infoquest. Η infoquest δεχετε την συσκευη μου κανει ολους τους ελεγχους (ακομη διαπιστωνει οτι υπηρχαν καποια συμαδια στη συσκευη κατα την εισοδο στο service, ειναι τα σημαδια απ το εργοστασιο που διαπιστωσα κατα το unboxing) και μου στελνει την ιδια τη συσκευη πισω με ακομα περισσοτερα σημαδια.

Αγανακτησμενος μιλαω με την αρχικη εταιρια που με παρεπεμψε στην infoquest δηλ την Κωτ.. και δεν αναγνωριζουν με τιποτα το οτιδηποτε, κι εγω αυτη τη στιγμη εχω στα χερια μου μια συσκευη με κολλες και περισσοτερα χτυπηματα απο την infoquest που θεωρειτε το επισημο service της apple αυτη τη στιγμη. Ακομα το καταστημα Κωτ.. αρνηται να δωσει DOA ενω στην σελιδα του μιλαει για DOA σε κινητα τηλεφωνα.

Να επισημανω ακομη οτι τη συσκευη την εχω αγορασει με δανειοδοτηση για δυο χρονια και μου βγαινει περιπου στην τιμη 1100Ευρω κι εχω δωσει μπροστα σχεδον τα μισα και πληρωσα και τη δωση κατι μερες πριν εκδοθει.

 

Πειτε μου αν ειναι δυνατον τι μπορω να κανω, βοηθιστε με αν ξερει κανεις κατι γιατι ειμαι τελειως απειρος επι του θεματος και δεν ξερω αν θα βγαλω με ολη αυτη την ψυχικη φθορα ακρη. Και ειναι εδω και τοσο καιρο το ζητημα μου στον αερα....?

 

 

Επισης ερηξα μια ματια και στο συγγεκριμενο:

http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά/

Καταρχάς να πούμε πως επίσημα Service, με τη πραγματική έννοια του όρου, όλους αυτούς εδώ δε τους λες.

 

"Μεσολαβητές" για την Apple είναι. Κοινώς, εξουσιοδοτημένα κέντρα.

 

Στα του DOA, πάει αυτό πλέον. Ξέχασε το. Έπρεπε να το κυνηγήσεις τότε όπως είχαμε πει στο άλλο Topic που είχες ανοίξει.

 

Εκτός τώρα του ΣτΚ που αναφέρθηκε, καλό θα ήταν να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.

 

Εγώ στη θέση σου θα μίλαγα και με το Support της Apple για να ανοίξεις Case απο τη στιγμή που η Info στο επέστρεψε με επιπλέον σημάδια.

 

Στο Support, αν θες να το προχωρήσες περισσότερο, μιας και όπως λες η συσκευή ήταν εξ' αρχής με σημάδια, μπορείς να ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations.

 

Εκεί να είσαι καταρχάς προετοιμασμένος γιατί μιλάνε αγγλικά, να τους αναφέρεις ο,τι έχει γίνει επ ακριβώς.

 

Όμως το κακό εδώ είναι πως τελευταία δεν το κάνουν εύκολα πλέον.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 13/12/2017 - 23:20

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#27   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 14/12/2017 - 01:11

Aπευθύνσου στον συνήγορο του καταναλωτή όπως ειπώθηκε παραπάνω. 



#28   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4.323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:33

Φιλε για τα σημάδια από την στιγμή που δεν το άνοιξες στο κατάστημα αυτοί θα ισχυριστούν ότι τα έκανες εσυ. Και μιας και είναι μικρά δε θα βγάλεις άκρη. Εγώ προτείνω να εστιάσεις στο πρόβλημα του ακουστικού και της σκόνης στην κάμερα. Αν και όπως είπαν ποιο πάνω το πουλάκι του DOA πέταξε, τώρα κυνηγάς αντικατάσταση


Sent from my iPad using Tapatalk

#29   ikaros13

ikaros13

    iPH Contributor

  • 1.409 μηνύματα

Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:45

Το θέμα είναι όταν αγοράζεις κάτι να το ανοίγεις μπροστά τους για να διαπιστώνεις τυχών «ανωμαλίες». Τώρα ποιος το κάνει αυτό άλλο ζήτημα.. Μετά μπλέκεις όχι έτσι ήταν, όχι εσυ το έκανες κάπως


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

#30   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 15/12/2017 - 00:02

Καταρχάς να πούμε πως επίσημα Service, με τη πραγματική έννοια του όρου, όλους αυτούς εδώ δε τους λες.

 

"Μεσολαβητές" για την Apple είναι. Κοινώς, εξουσιοδοτημένα κέντρα.

 

Στα του DOA, πάει αυτό πλέον. Ξέχασε το. Έπρεπε να το κυνηγήσεις τότε όπως είχαμε πει στο άλλο Topic που είχες ανοίξει.

 

Εκτός τώρα του ΣτΚ που αναφέρθηκε, καλό θα ήταν να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.

 

Εγώ στη θέση σου θα μίλαγα και με το Support της Apple για να ανοίξεις Case απο τη στιγμή που η Info στο επέστρεψε με επιπλέον σημάδια.

 

Στο Support, αν θες να το προχωρήσες περισσότερο, μιας και όπως λες η συσκευή ήταν εξ' αρχής με σημάδια, μπορείς να ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations.

 

Εκεί να είσαι καταρχάς προετοιμασμένος γιατί μιλάνε αγγλικά, να τους αναφέρεις ο,τι έχει γίνει επ ακριβώς.

 

Όμως το κακό εδώ είναι πως τελευταία δεν το κάνουν εύκολα πλέον.

Καλησπερα σας οπως εχει υποθει διοτι δεν εβγαλα ακρη ουτε με info αλλα ουτε τον Κωτ.. αυριο θα προσπαθισω να στειλω για διερευνισει το θεμα αρχικα στο ΣτΚ και στη συνεχεια να υποβαλω τη φορμα που μου εστειλε ο @nsxbass. Τα δυο αυτα οργανα απ οσο διαβασα συνεργαζονται αμεσα αολα για τη στηριξη μου ως καταναλωτης θα πρεπει αρχικα να το αναφερω στο ΣτΚ. Για οτιδηποτε θα σας κραταω ενημερους.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες