Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Solved] Μεγάλο Πρόβλημα με DOA και Αντικατάσταση συσκευής iPhone 8 Plus


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
89 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/12/2017 - 00:22

Θα το παραθέσω απλά και νομίζω κατανοητά.

Εγγύηση Προμηθευτή 1 έτη.
 
Εγγύηση Προμηθευτή 2 έτη.
 
Κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του. Ήρθαν στην Ελλάδα εταιρείες που πουλούσαν Κίνα και με το καλημέρα δίνουν 2 έτη εγγύηση, ήτοι Ελάχιστη.
Και εταιρείες που πουλάνε εδώ μέσα εκατομμύρια ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ δεν μπορούνε να βάλουν σε τάξη με την ΊΔΙΑ την θέση τους τα μαγαζιά που πουλάνε τα προιόντα τους.
Να με συγχωράτε, αλλά θα το ξαναπώ. Κάποιοι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Πόσο μάλλον αυτοί που πουλάνε στα μαγαζάκια τους να μιλάνε και για DOA...απλά...για γέλια.
Και τρεχάτε εσείς ώς καταναλωτές να αποδείξετε τα αυτονόητα για προιόντα 1100 και 1400 (θα μπορούσε και αυτό) ευρώ.
Νομικός δεν είμαι, αλλά ένα γ!@#$%^&* χαρτί εγγύησης θα μπορούσε με κάθε λεπτομέρεια να συνοδεύεται σε αυτή την χώρα με κάθε προιόν.
Να ξέρει ο πολίτης ΤΙ και ΠΩΣ αγοράζει. Και όχι να διαβάζουμε τόπικς εκατοντάδων σελίδων(καλά που είναι και αυτά πολλές φορές).

Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 18/12/2017 - 00:23


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 18/12/2017 - 00:31

Τι να πω ρε εσυ εμενα μια φορα δεν μου δεχτηκανε τη συσκευη και οφοιλα να την στειλω μονος μου. Αλλα και το ιδιο το service της info ανοιξε τη συσκευη μου την εκανε μες τα μαυρα τα χαλια οπως σας εδειξα και στις φωτο και μου τη στειλανε και με την οθονη αναμενη μολις ξεπακεταρα. Δηλ δεν υπηρχε ουτε ενα ατομο να πατησει το Power Button να απενεργοποιηθει η συσκευη?

Ελεος κλαιω τα λευτα μου πραγματικα γιατι το πηρα και με δανειοδοτηση και μου βγηκε 1100Ευρω. Ασε που εκανα βλακεια επρεπε να κρατουσα το iphone X που πρωτοπηρα αλλα επειδη μου φανηκε μικρη η οθονη το δωσα και πηρα 8+... Ατυχος αστα..

Δεν ήταν ούτε είναι δική σου δουλειά να στείλεις εσύ τη συσκευή στο όποιο Service :)

 

Ήταν υποχρέωση του Κωτσόβολου.

 

Όσο για την Info, το πήγες εσύ εκεί ή το έστειλες και παρέλαβες με Courier?

 

Γιατί αν πήγες απο εκεί να τη πάραλάβεις, θα έπρεπε όπως ήταν να τους τη γυρίσεις πίσω.

 

Θα επιμείνω, μίλησε με ΣτΚ, ή ακόμα καλύτερα αν έχεις δικό σου φίλο/γνωστό δικηγόρο, όπως επίσης και με το Support της Apple με Customer Relations, όπως σου έγραψα πιο πίσω.

 

Οπλίσου με υπομονή γιατί θα τη χρειαστείς.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#48   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 18/12/2017 - 00:33

 

Θα το παραθέσω απλά και νομίζω κατανοητά.

Εγγύηση Προμηθευτή 1 έτη.
 
Εγγύηση Προμηθευτή 2 έτη.
 
Κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του. Ήρθαν στην Ελλάδα εταιρείες που πουλούσαν Κίνα και με το καλημέρα δίνουν 2 έτη εγγύηση, ήτοι Ελάχιστη.
Και εταιρείες που πουλάνε εδώ μέσα εκατομμύρια ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ δεν μπορούνε να βάλουν σε τάξη με την ΊΔΙΑ την θέση τους τα μαγαζιά που πουλάνε τα προιόντα τους.
Να με συγχωράτε, αλλά θα το ξαναπώ. Κάποιοι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Πόσο μάλλον αυτοί που πουλάνε στα μαγαζάκια τους να μιλάνε και για DOA...απλά...για γέλια.
Και τρεχάτε εσείς ώς καταναλωτές να αποδείξετε τα αυτονόητα για προιόντα 1100 και 1400 (θα μπορούσε και αυτό) ευρώ.
Νομικός δεν είμαι, αλλά ένα γ!@#$%^&* χαρτί εγγύησης θα μπορούσε με κάθε λεπτομέρεια να συνοδεύεται σε αυτή την χώρα με κάθε προιόν.
Να ξέρει ο πολίτης ΤΙ και ΠΩΣ αγοράζει. Και όχι να διαβάζουμε τόπικς εκατοντάδων σελίδων(καλά που είναι και αυτά πολλές φορές).

 

Πραγματικα και αν δει το σημειο π λεει για DOA λενε οτι τα iphone ειναι εκτος! Αλλα αφου ειναι εκτος δεν βρεθηκε ενας υπαλληλος ή νομικος να γραψει την πολιτικη βαζοντας αστερισκο????

Δεν ξερουν να διαχειριζονται την πολιτικη και τους ιδιους τους πελατες τους γενικα.... Τι να πω ελεος σε εμας μοναχα που αγοραζουμε αλλα αν δεν παθουμε δεν μαθαινουμε.



#49   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 18/12/2017 - 00:35

Δεν ήταν ούτε είναι δική σου δουλειά να στείλεις εσύ τη συσκευή στο όποιο Service :)

 

Ήταν υποχρέωση του Κωτσόβολου.

 

Όσο για την Info, το πήγες εσύ εκεί ή το έστειλες και παρέλαβες με Courier?

 

Γιατί αν πήγες απο εκεί να τη πάραλάβεις, θα έπρεπε όπως ήταν να τους τη γυρίσεις πίσω.

 

Θα επιμείνω, μίλησε με ΣτΚ, ή ακόμα καλύτερα αν έχεις δικό σου φίλο/γνωστό δικηγόρο, όπως επίσης και με το Support της Apple με Customer Relations, όπως σου έγραψα πιο πίσω.

 

Οπλίσου με υπομονή γιατί θα τη χρειαστείς.

Το στειλα εγω με Courier απο Ξανθη. Κι ετσι παλι το παρελαβα αλλα μολις το ανοιξα επαθα το σοκ της ζωης μου οπως εγραψα παραπανω. Τελος παντων ο Κωτσ.. δεν εχει απαντησει ακομα στο email θα αναμενω απαντησει κ αντιστοιχα θα κινηθω στο ΣτΚ αλλα και σε ολα τα υπολοιπα.



#50   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 18/12/2017 - 01:19

Αν έχω καταλάβει καλά, παρέλαβες ενα κινητό με ελαττώματα. Αυτοί  ισχυρίζονται πλέον  πως το κινητό σου είναι πλέον εκτός εγγύησης .

Στο μέιλ που έστειλες στον Κωτσόβολο , κακώς ζητάς να σου δοθεί ανακατασκευασμένη κλπ , ζητάς απλά να σου δοθεί λειτουργική συσκευή και τους ενημερώνεις οτι θα προσφύγεις νομικά στον ΣτΚ κλπ.. Δεν τους κάνουμε χάρη. Μη τους "φοβάσαι".

Λοιπόν. 

Απευθύνσου άμεσα στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Άμεσα. 

Παράλληλα μόλις το κάνεις, παρε τηλέφωνο και στείλε μέιλ ξανά στο κατάστημα. Αν μπορείς , βάλε δικηγόρο φίλο σου να το κάνει.Ο δικηγόρος θα πει εξτρά πράγματα που δεν τα γνωρίζεις , τα οποία και να γνώριζες και να έλεγες εσύ δε θα είχαν την ίδια βαρύτητα από εσένα.



#51   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 18/12/2017 - 03:33

Αν έχω καταλάβει καλά, παρέλαβες ενα κινητό με ελαττώματα. Αυτοί  ισχυρίζονται πλέον  πως το κινητό σου είναι πλέον εκτός εγγύησης .

Στο μέιλ που έστειλες στον Κωτσόβολο , κακώς ζητάς να σου δοθεί ανακατασκευασμένη κλπ , ζητάς απλά να σου δοθεί λειτουργική συσκευή και τους ενημερώνεις οτι θα προσφύγεις νομικά στον ΣτΚ κλπ.. Δεν τους κάνουμε χάρη. Μη τους "φοβάσαι".

Λοιπόν. 

Απευθύνσου άμεσα στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Άμεσα. 

Παράλληλα μόλις το κάνεις, παρε τηλέφωνο και στείλε μέιλ ξανά στο κατάστημα. Αν μπορείς , βάλε δικηγόρο φίλο σου να το κάνει.Ο δικηγόρος θα πει εξτρά πράγματα που δεν τα γνωρίζεις , τα οποία και να γνώριζες και να έλεγες εσύ δε θα είχαν την ίδια βαρύτητα από εσένα.

Απλα τους ζητησα ανακατασκευασμενη διοτι λειτουργικη η info εβγαλε και τη δικη μου οταν κατεβηκε Αθηνα για service. Οποτε εγω θελω αμεσα μια συσκευη να κανω τη δουλεια μου και να μην εχει και τα σημαδια που αυτοι απλα τα θεωρουν cosmetics. Με τη σκονη στη καμερα αυτο π μ ειπαν ηταν οτι η συσκευη ειναι λειτουργικη οποτε στην επιστρεφουμε. Αλλα κατω στην info αν δει τις φωτο στη πρωτη σελιδα φαινεται οτι μου εχουν οχι απλα ανοιξει τη συσκευη αλλα οτι δεν την εχουν κλεισει και καταλληλα.Εγω πληρωνω σχεδον αδιαβροχο για ΙΡ67, αυτοι με αυτα τα χαλια που μου ηρθε η συσκευη πως το εγγυουνται αυτο? Και περα αυτου δινω κ 1100ευρω για συσκευη γι αυτο απαιτω και να ειναι χωρις τις παραμικρες αμιχες αλλιως θα επερνα καποια αλλη με 500-600 και θα ξεπερδευα.

Αλλα εσυ τ λες να περιμενω νεοτερα σε email ή να κανω αυτες τις μερες οσο πιο αμεσα καταγγελια στο ΣτΚ?


Τελευταία επεξεργασία από: mrdjgiorgis, 18/12/2017 - 03:35


#52   SkyNet

SkyNet

    iPH Member

  • 224 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/12/2017 - 04:44

Όλοι σου λένε να πας άμεσα στον ΣτΚ. Έχεις ήδη αργήσει


Sent from my iPhone using Tapatalk

#53   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 18/12/2017 - 15:57

Απλα τους ζητησα ανακατασκευασμενη διοτι λειτουργικη η info εβγαλε και τη δικη μου οταν κατεβηκε Αθηνα για service. Οποτε εγω θελω αμεσα μια συσκευη να κανω τη δουλεια μου και να μην εχει και τα σημαδια που αυτοι απλα τα θεωρουν cosmetics. Με τη σκονη στη καμερα αυτο π μ ειπαν ηταν οτι η συσκευη ειναι λειτουργικη οποτε στην επιστρεφουμε. Αλλα κατω στην info αν δει τις φωτο στη πρωτη σελιδα φαινεται οτι μου εχουν οχι απλα ανοιξει τη συσκευη αλλα οτι δεν την εχουν κλεισει και καταλληλα.Εγω πληρωνω σχεδον αδιαβροχο για ΙΡ67, αυτοι με αυτα τα χαλια που μου ηρθε η συσκευη πως το εγγυουνται αυτο? Και περα αυτου δινω κ 1100ευρω για συσκευη γι αυτο απαιτω και να ειναι χωρις τις παραμικρες αμιχες αλλιως θα επερνα καποια αλλη με 500-600 και θα ξεπερδευα.

Αλλα εσυ τ λες να περιμενω νεοτερα σε email ή να κανω αυτες τις μερες οσο πιο αμεσα καταγγελια στο ΣτΚ?

Άμεσα στον ΣτΚ.



#54   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 18/12/2017 - 21:34

Άμεσα στον ΣτΚ.

Απλα περιμενω την τελικη τους απαντηση απο Κωτ να δουμε... Αλλα δε γλητωνουνε την καταγγελια



#55   MaouMiou

MaouMiou

    iPH newbie

  • 45 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 19/12/2017 - 17:12

Πάλι δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις ήδη αργήσει... Ασε την καταγγελία να τρέξει.. Αν ωστόσο σου έχουν δώσει θετική απάντηση από τον Κωτσο την αποσυρεις... Εκτός και αν ευθύνεσαι και εσυ σε κάτι που δε μας λες και γιαυτό διστάζεις να τρέξεις και την καταγγελία ταυτόχρονα... Στο λένε 10 άνθρωποι εδω μέσα....

#56   dgeorge4

dgeorge4

    iPH Enthousiast

  • 489 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 19/12/2017 - 21:29

Πάλι δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις ήδη αργήσει... Ασε την καταγγελία να τρέξει.. Αν ωστόσο σου έχουν δώσει θετική απάντηση από τον Κωτσο την αποσυρεις... Εκτός και αν ευθύνεσαι και εσυ σε κάτι που δε μας λες και γιαυτό διστάζεις να τρέξεις και την καταγγελία ταυτόχρονα... Στο λένε 10 άνθρωποι εδω μέσα....

Τον πόνο του θέλει να πει απλά. Καλή έκβαση να έχεις στην υπόθεση σου. After sales υποστήριξη και non-original ανταλλακτικά στο εμπόριο, με έκαναν να πω bye bye στην Apple. Είπα και γω τον δικό μου πόνο :)

Τελευταία επεξεργασία από: dgeorge4, 19/12/2017 - 21:30


#57   homodigital

homodigital

    iPH Member

  • 291 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/12/2017 - 22:18

Ένα off topic σχόλιο, το γράφω κι ας πέσει χάμω

Πριν στείλουμε επιστολή προς επισήμους φορείς ή σε εταιρείες διεκδικώντας το δίκιο μας, είναι πολύ σημαντικό αυτό το οποίο αποστέλλουμε, και μας εκπροσωπεί, να εχει μια δομή και να είναι προσεγμένο σε όλα τα σημεία του. Προγράμματα τύπου word με ορθογραφικό έλεγχο έχουμε όλοι μας, ας είμαστε προσεκτικοί επίσης στη μορφή του εγγράφου μας. Το έγγραφο είμαστε εμείς και πρέπει να εχει άψογη εικόνα και όχι να προκαλεί στον άλλο μειδίαμα.
Όλα μετράνε παιδιά εχετε το υπόψη σας.

Τελευταία επεξεργασία από: homodigital, 19/12/2017 - 22:20


#58   AlexandrosQV

AlexandrosQV

    iPH User

  • 108 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 19/12/2017 - 23:31

Έχω να κάνω μία ερώτηση. Αν κάποιος διαπιστώσει πρόβλημα στο τηλέφωνο, κατα την αγορά του (απευθείας στο κατάστημα) και απαιτήσει αλλαγή με καινούρια συσκευή... υποτίθεται οτι πρέπει να αλλαχθεί αμέσως...; Η θα πρέπει να σταλεί στο service για να επιβεβαώσει το πρόβλημα πρώτα;



#59   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 19/12/2017 - 23:45

Πάλι δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις ήδη αργήσει... Ασε την καταγγελία να τρέξει.. Αν ωστόσο σου έχουν δώσει θετική απάντηση από τον Κωτσο την αποσυρεις... Εκτός και αν ευθύνεσαι και εσυ σε κάτι που δε μας λες και γιαυτό διστάζεις να τρέξεις και την καταγγελία ταυτόχρονα... Στο λένε 10 άνθρωποι εδω μέσα....

Εγω να εχω φταιξει σε κατι αδερφε δε νομιζω? Απλα περιμενω να περασει και η Τριτη οπου ουσιαστηκα περασε και δεν ελαβα απαντηση για να μπορω να εχω κι αλλο λογο να γραψω μεσα στη καταγγελια. Αυριο εχω τηλεφωνικο ραντεβου με Apple παλι, και στελνω αμεσα την καταγγελια.



#60   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 19/12/2017 - 23:48

Ένα off topic σχόλιο, το γράφω κι ας πέσει χάμω

Πριν στείλουμε επιστολή προς επισήμους φορείς ή σε εταιρείες διεκδικώντας το δίκιο μας, είναι πολύ σημαντικό αυτό το οποίο αποστέλλουμε, και μας εκπροσωπεί, να εχει μια δομή και να είναι προσεγμένο σε όλα τα σημεία του. Προγράμματα τύπου word με ορθογραφικό έλεγχο έχουμε όλοι μας, ας είμαστε προσεκτικοί επίσης στη μορφή του εγγράφου μας. Το έγγραφο είμαστε εμείς και πρέπει να εχει άψογη εικόνα και όχι να προκαλεί στον άλλο μειδίαμα.
Όλα μετράνε παιδιά εχετε το υπόψη σας.

Πολυ σωστα τα λες, εχεις ενα μεγαλο δικιο πανω σε ολο αυτο! Αυριο θα διαθεσω λιγο απο το χρονο μου να γραψω αυτο το κειμενο για να το στειλω ΣτΚ.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες