Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα: Invited user δεν έχει απομακρυσμένη πρόσβαση


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   giostau

giostau

    iPH User

  • 173 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/12/2017 - 09:47

Καλημέρα,

 

έχω το εξής πρόβλημα: έχω ρυθμίσει όλες τις συσκευές μου κανονικά στο HomeApp, (άλλες native, άλλες μέσω homebridge) και όλα παίζουν σωστά για εμένα.

Κάνω λοιπόν invite την γυναίκα, μπαίνει και βλέπει/ελέγχει κανονικά τα πάντα, αλλά μόνο όταν είναι στο σπίτι (κοινώς στο δικό μας wifi)

Με το που φύγει, δεν έχει πρόσβαση! 

Το homeApp λέει δεν είναι προσβάσιμο....

 

Έχω ρυθμίσει το ATV4 ως συντονιστή, και σε εμένα λειτουργεί απροβλημάτιστα (είτε από το σπίτι, είτε εκτός)

 

Βάλαμε το iOS11.2.1 που υποτίθεται διορθώνει κάποιο πρόβλημα στο HomeKit, την έσβησα και την ξαναέκανα invite, restart τα πάντα, αλλά τίποτα...

 

Έχει κανείς καμιά ιδέα;

Ευχαριστώ!


#2   vrachamis

vrachamis

    iPH Master

  • 6.834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/12/2017 - 10:22

Καλημέρα!

Σε πρώτη φάση αφαίρεσε την σύζυγο από τo Home.

Μετά και οι δυο σας κάντε ένα logout από το iCloud, Hard reset τις συσκευές σας και μετά re login στο iCloud.

Δοκίμασε να επανα-προσθέσεις την σύζυγο πάλι.

 

Edit: Υποθέτω πως τον διακόπτη "Allow Remote Access" για την σύζυγο τον έχεις ήδη ανοιχτό και παρα ταύτα εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα


Τελευταία επεξεργασία από: vrachamis, 15/12/2017 - 10:35

Big things have small beginnings

#3   giostau

giostau

    iPH User

  • 173 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/12/2017 - 10:51

Καλημέρα!

Σε πρώτη φάση αφαίρεσε την σύζυγο από τo Home.

Μετά και οι δυο σας κάντε ένα logout από το iCloud, Hard reset τις συσκευές σας και μετά re login στο iCloud.

Δοκίμασε να επανα-προσθέσεις την σύζυγο πάλι.

 

Edit: Υποθέτω πως τον διακόπτη "Allow Remote Access" για την σύζυγο τον έχεις ήδη ανοιχτό και παρα ταύτα εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα

Το remote access εννοείται είναι ενεργοποιημένο.

Θα δοκιμάσω και τη διαδικασία που προτείνεις, αλλά σε γενικές γραμμές αυτά έκανα... (εκτός ίσως από logout/login στο iCloud)



#4   loukandr

loukandr

    iPH Member

  • 248 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 15/12/2017 - 13:51

Κάνε την εξής διαδικασία μόνο στο Apple TV (δεν χρειάζεται στα κινητά αρκεί να έχει αποδεχθεί ήδη την πρόσκλησή σου):

 

1) Update στο Apple TV στην 11.2.1 αν δεν το έχεις κάνει ήδη

2) Αποσύνδεση από το iCloud

3) Restart

4) Επανασύνδεση στο iCloud

5) Restart

6) Περίμενε λίγα λεπτά να γίνουν όλες οι ενημερώσεις στο background

7) Δοκίμασε πάλι






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες