Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:11

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


 
Στις 04/01/2017 είχα στην κατοχή μου ένα τηλεφωνο iphone 6 plus , το οποίο ξαφνικά έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη αφής, η οποία κολλούσε, και στο πάνω μέρος της οθόνης εμφάνιζε άσπρες γραμμές που κατέβαιναν μέχρι το μέσο της οθόνης. Το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό παγκοσμίως με την ονομασία touch disease, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεια Apple το αναγνώρισε ως Multi Touch. Για το συγκεκριμένο αποδεδειγμένα κατασκευαστικό πρόβλημα της συγκεκριμένης συσκευής η εταιρεία δημιούργησε ένα πρόγραμμα αντικατάστασης στο οποίο ο πελάτης καταβάλει το ποσό των 180 ευρώ, και του αντικαθίσταται η συσκευή. https://www.apple.co...lus-multitouch/

Έτσι και εγώ μή όντας στην εγγύηση το κινητό προτίμησα να καταβάλλω το ανωτέρω ποσό και να πάρω μια καινούρια λειτουργική συσκευή που δεν θα αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
  Τον Δεκέμβριο του 2017 όμως, έντεκα μήνες σχεδόν μετά, η νεα συσκευή που πήρα,  εμφάνισε ακριβως το ίδιο πρόβλημα, κολλούσε η οθόνη, και εμφανίζονταν άσπρες γραμμές στο πάνω μέρος, γεγονός που το το έκανε μη λειτουργικό. Ο μοναδικός τρόπος για να ξεκολλήσει η συσκευή απο τα συμπτώματα αυτά ήταν με χτύπημα στο πίσω μέρος ή με ελαφρά στρέβλωση του πάνω μέρους του κινητού.
  Έτσι λοιπόν το πήγα πίσω στο κατάστημα αγοράς, και τους έδειξα το πρόβλημα του κινητού. Έλεγξαν το τηλέφωνο, και μου απάντησαν οτι το κινητό, όντως έχει αυτο το πρόβλημα, αλλά είναι εκτός εγγύησης. Παρότι νέα συσκευή, πακεταρισμένη, με νεο serial number κτλ., είχε εγγύηση διάρκειας μόνο 3 μήνων απο την ημερομηνία παραλαβής.

 Έτσι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ξαναπάρουν το τηλεφωνο πίσω, να τους ξαναπληρώσω 180 ευρώ και να μου ξαναδώσουν ίδιο τηλέφωνο. Τους τόνισα οτι ο νόμος ορίζει οτι νεα συσκευη έχει δύο έτη εγγύησης και όχι 3 μήνες ( http://www.georgasne...katanaloti.html) Αυτή την πολιτική ακολουθεί η εταιρεία μου απαντησαν, και οπως είναι φυσικό δεν παρέδωσα την συσκευή μου και έφυγα.
 Επικοινώνησα αμέσως με την τηλεφωνική υποστήριξη της Apple στο τηλ 00800 4414 5417 τους ανέφερα το πρόβλημα και μου άνοιξαν φάκελλο με Αριθμό Υπόθεσης Apple. Μου είπαν οτι θα επικοινωνήσουν αυτοί με την iStorm Tsimiski, και μου  ζήτησαν να παραδώσω την επομένη το τηλέφωνο στο μαγαζι, για να διαπιστωθεί το πρόβλημα απο τεχνικό, και να δούνε τι μπορούν να κάνουν.

  Το πηγαίνω λοιπόν την επομένη στο σέρβις, το παίρνει στα χέρια του ο υπάλληλος να το κοιτάξει, κολλάει πάλι η οθόνη, κατεβάζει τις άσπρες γραμμές, προσπαθεί να το ξεκολλήσει, δεν ξέρει τον τρόπο, του το ζητάω, το παίρνω στα χέρια μου στρέφω λίγο το πάνω μέρος της συσκευής, ξεκολλάει.
 Το βλέπει αυτό ο υπάλληλος, βάζει το τηλέφωνο στο γραφείο, μου λέει το τηλέφωνο είναι στραβό, και το στράβωμα μπορεί να προκαλέσει αυτό το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ στράβωμα το τηλέφωνο δεν είχε τίποτα, όπως βλέπετε στις φωτογραφίες που τράβηξα πριν το παραδώσω. Του λέω που το βλέπεις το στράβωμα; Εγώ γιατί δεν το βλέπω στραβο; και αν είναι χιλιοστά θα οφείλετε στην κίνηση που το κάνω για να ξεκολλήσει, εδώ και μια βδομαδα που εμφάνισε το πρόβλημα. Μηπως είναι στραβο το γραφείο; το γραφείο είναι ειδικό για αυτο το πραγμα μου είπε. Κατάλαβα οτι έπεσα σε περίπτωση και θα έχουμε γολγοθά. Φώναξε και αλλον να το δεί του λεω, φωνάζει κάποιον ερχεται το κοιταζει, μια-δυο με το μάτι, και απαντά και αυτός αφού κατάλαβε τι γίνεται, οτι είναι στραβό. Εγώ δεν συμφωνούσα για το στραβό τηλέφωνο, και τότε ο υπάλληλος μου είπε οτι αν θέλω μπορώ να πάρω το τηλέφωνο και να φύγω.
 Ακολουθώντας όμως την συννενόηση που έκανα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που μου ζήτησε να διαπιστώσει το πρόβλημα τεχνικός, και θεωρώντας οτι το τηλέφωνο θα αποσταλεί σε τεχνικό στην Αθήνα, τελικά το παρέδωσα, στέλνωντας αμέσως όμως email στην υποστήριξη της Apple, για να προλάβω καταστάσεις, όπου τόνισα την περίεργα ύπουλη προδιάθεση του υπαλλήλου, να καταγράψει πρόβλημα που δεν υπήρχε. Επίσης ζήτησα απο το σέρβις συσκευή αντικατάστασης, για την περίοδο των γιορτών που πλησίαζαν, και μου είπαν ξερά ότι δεν έχουν.
 Στην ουσία για άλλο πρόβλημα πήγα το κινητό έγω στο σέρβις, και άλλο ανακάλυψαν οι κύριοι. Με το ΜΑΤΙ και μόνο κατάλαβαν τι είχε το κινητο. Πρώτα σημείωσαν το στράβωμα και μετά το πρόβλημα για το οποίο το πήγα, απο το οποίο δεν έγραψαν και το δεύτερο βασικό σύμπτωμα το οποίο πρόσθεσαν με στυλό μετά απο αίτημα μου.  Να σημειωθεί πάλι οτι το υποτιθέμενο στράβωμα δεν το διαπίστωσαν την πρώτη φορά που το πήγα και το έλεγξαν, αλλά μόνο την δεύτερη φορά μετά που μίλησαν με την τηλεφωνική υποστήριξη.
 Μένω λοιπόν απο τις 18/12 και όλες τις γιορτές χωρίς τηλεφωνο. Στις δε προσπάθειές μου να επικοινωνήσω με στο τηλ 2310 231 020 για να ρωτήσω αν υπήρχε συσκευή αντικατάστασης, δεν απαντούσε ποτέ κανεις.
 Στις 21/12/2017 μιλάω στο τηλέφωνο με την υποστήριξη της Apple και μου λένε οτι θα σταλεί το τηλέφωνο στο εξωτερικό για να μας απαντήσουν σχετικά οι εκεί τεχνικοί.
 Περνάνε οι γιορτές λοιπόν, και στις 9/01/2018 στέλνω μαιλ στην υποστήριξη, μου τηλεφωνούν και μου απαντούν οτι τελικά δεν μπορούν να κάνουν τιποτα, γιατι το τηλέφωνο είναι στραβό. Μα εγώ δεν σας έδωσα το τηλεφωνο για το υποτιθέμενο στράβωμα αλλά για το πρόβλημα της οθόνης. Για αυτό μου λεεί πρέπει να γίνει ότι και πριν, να πληρώσετε 180 ευρώ. Μα το εκανα αυτο και μου δώσατε πάλι τηλέφωνο με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, ποιός ο λόγος να το ξανακάνω;
 Επικοινωνώ με το iStorm Tsimiski, μου λένε και εκείνοι το ίδιο, οτι το τηλεφωνο επειδή είναι στραβό βγαίνει εκτός εγγύησης, και πρέπει να πληρώσετε 180 ευρώ να σας δώσουμε άλλο.
 Μα ποιά εγγύηση αφου εσείς μου είπατε οτι δεν ήταν σε εγγύηση γιατι πέρασαν οι 3 μήνες που δίνατε.
  Όταν τους ρώτησα, αν ο ξενος τεχνικός που έλεγξε το τηλέφωνο, αποφάνθηκε οτι είναι όντως στραβό, μου απαντησαν οτι δεν πήγε σε κανένα εξωτερικό το τηλέφωνο και ότι μόνο αυτοί το κοίταξαν. Άρα εγώ απο ποιο εξωτερικό περίμενα να έρθει το τηλέφωνο;  
  Όταν τους ρώτησα με τί όργανο μέτρησαν το τηλέφωνο, πόσο στράβωμα έχει, και σε ποιά μεριά είναι; μου απαντήσανε οτι δεν υπάρχει όργανο, με το μάτι φαίνεται. Όμως απο κοντά και στις φώτος το μάτι το δικό μου το βλέπει ίσιο.
 Όταν τους είπα οτι δεν με ενδιαφέρει το αόρατο στράβωμα που ανακάλυψαν αυτοί, αλλά το κατασκευαστικό πρόβλημα που εμφάνισε και καθιστά άχρηστη την συσκευή, και πρέπει να γίνει αντικατάσταση αφού είναι μέσα στην εγγύηση, μου απάντησαν οτι το στράβωμα που βρήκαν θέτει εκτός εγγύησης την συσκευή, άρα δεν μπορούν να προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
 Όμως δέχονται, αφού πάρουν τα λεφτά, να αναγνωρίσουν το πρόβλημα της οθόνης (touch disease) και να μου δώσουν άλλη συσκευή, εφαρμόζοντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εκεί το στράβωμα δεν παίζει ρόλο.
 
Αρα εχουμε συνοπτικά:
•      Στην πρώτη επίσκεψη διαπιστώθηκε το πρόβλημα της οθόνης, δεν ανακάλυψαν στραβώμα, αλλά επειδή πέρασαν οι τρεις μήνες της εγγύησης, έπρεπε να καταβάλω πάλι 180 ευρώ για να μου δώσουν παλί ίδιο κινητο.
•      Στην δευτερη επίσκεψη, μετά την παρέμβαση της τεχνικής υποστήριξης, ανακαλύπτεται αμέσως αόρατο στράβωμα της συσκευής, μή δίνοντας σημασία στο πραγματικό πρόβλημα.
•      Η τεχνική υποστήριξη δεν έστειλε ποτέ το τηλέφωνο στο εξωτερικό για έλεγχο.
•      Στην αρχή το τηλέφωνο έχει 3 μήνες εγγύηση, αλλά μετά 11 μήνες το αόρατο στράβωμα βγάζει εκτός εγγύησης το κινητό, και έτσι δεν μπορεί να εφαρμοστεί η εγγύηση για να γίνει αντικατάσταση λόγω του touch disease.
•      Το αόρατο στράβωμα προκάλεσε το πρόβλημα της οθόνης, άρα δεν φταίει το touch disease αλλά το στράβωμα που την προκάλεσε.
•      Γιατι να στραβώσει ένα τηλέφωνο χωρίς χτύπημα, μόνο με απλή χρήση; Τι είναι τα τηλέφωνα πλαστελίνες για να στραβώνουν στις τσέπες; Αρα και αυτό αποτελεί ελάττωμα της συσκευης και πρέπει να αντικατασταθεί. Έιχε επίσης δημιουργηθεί θέμα παγκοσμίως για αυτο το ελάττωμα.
•      Eξάρχής το τηλέφωνο που αγόρασα με το πρόγραμμα δεν ήταν καινούριο, ήταν επανακατασκευής (refurbished), ελαττωματικό, προδιαγεγραμμένο να εμφανίσει το πρόβλημα, όπως τα περισσότερα της σειράς. Και το σοβαρότερο, που τώρα μου ήρθε στο μυαλό, ήταν και στραβό εξ’αρχής γίατι πάντα θυμάμαι το screen protector που έβαζα δεν εφάρμοζε σωστά πάνω αριστερά. Αλλά δεν το έδωσα σημασία γιατι δεν είναι αξιοσημείωτο, και το σπουδαιότερα αν το πήγαινα πίσω για αυτό το στράβωμα θα μου απαντούσαν οτι το τηλέφωνο δεν έχει τίποτα είναι ίσιο.
 
 
Συμπέρασμα: Φταίμε εμείς οι ΑΘΛΙΟΙ κακομεταχειριστές των υπέροχων τηλεφώνων κόσμημα που απο την τόσο ζεστή μας αγάπη μας τα λυγίζουμε στην τσέπη μας και αυτό με την σειρά του “κολλάει” την οθόνη για πάρτι μας.
 
 
 
•         Σύνδεσμος που επεξηγεί το πρόβλημα της οθόνης : https://ifixit.org/b...er-touch-death/
 
•         Σύνδεσμοι για το στράβωμα :
http://www.businessi...unusable-2016-8
http://www.businessi...ne-issue-2015-8 https://www.macrumors.com/2015/08/10/iphone-6s-addresses-bendgate-video/
Σύνδεσμος περί της νομοθεσίας : http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά/

Συνημμένα αρχεία

  • Συνημμένο αρχείο  2.png   490,92KB   125 λήψεις

Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/01/2018 - 00:39
Διόρθωση Font


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   KostasRodos29

KostasRodos29

    iPH Intergalactic Leader

  • 19.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:21

Συγνώμη και τελικά μετά από τόσο αγώνα δεν κατάφερες να βγάλεις άκρη? Με ΙΝΚΑ μίλησες η με κάποιο δικηγόρο σου?

                                                                                                                ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!


#3   panosss23

panosss23

    iPH Enthousiast

  • 498 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:23

αυριο θα σου στειλω φωτο το δικο μου να δεις τι θα πει στράβωμα και να λειτουργει μια χαρα. +  τις μπουνιες που τρωει οταν χανω στο μπιλιαρδο και το χιλιοανηγμα που του εχω κανει.

to lg flex μπροστα στο δικο μου δεν ειναι τιποτα. οποτε ολες αυτες η μπουρδες που σου λενε ειναι ΠΙΠΕΣ



#4   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:28

Η συσκευή με τα απεριόριστα προβλήματα. Μίλα με idocument. Ενημέρωσε με πλήρες ιστορικό συν τις φωτογραφίες, και ζήτα 6s plus που δεν έχει κατασκευαστικό πρόβλημα ως αποζημίωση πριν μιλήσεις με ινκα.



#5   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:36

Αυτά παθαίνουμε στο Ελλάντα όταν δεν έχουμε απευθείας υποστήριξη της εταιρείας που της χρυσοπληρώνουμε τις συσκευές της...γούτσου γούτσου στην αρχή...και μετά ξύλο.

Τί να πούμε στο παιδί τώρα; Τα γνωστά; Την ψυχολογική φθορά ποιός θα μας την επισκευάσει κανείς δεν λέει...

Γενικά φίλε μου...ότι είπε ο Billy.

Καλή υπομονή και σου εύχομαι σύντομα να ξεμπερδέψεις.

 

ΥΓ: Όταν ένα μοντέλο σου, έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα (αναγνωρισμένο επίσημα) το επισκευάζεις εφόρου ζωής...και όχι με 180εύρα.

Άν ήταν να αγοράζει ο κοσμάκης την ίδια συσκευή 20 φορές...φέξε μου και γλίστρησα.

Touch Disease και Bendgate και άστα βράστα...


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 12/01/2018 - 00:39


#6   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:39

Αυτά παθαίνουμε στο Ελλάντα όταν δεν έχουμε απευθείας υποστήριξη της εταιρείας που της χρυσοπληρώνουμε τις συσκευές της...γούτσου γούτσου στην αρχή...και μετά ξύλο.

Τί να πούμε στο παιδί τώρα; Τα γνωστά; Την ψυχολογική φθορά ποιός θα μας την επισκευάσει κανείς δεν λέει...

Γενικά φίλε μου...ότι είπε ο Billy.

Καλή υπομονή και σου εύχομαι σύντομα να ξεμπερδέψεις.

 

ΥΓ: Όταν ένα μοντέλο σου έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα (αναγνωρισμένο επίσημα) την επισκευάζεις εφόρου ζωής...και όχι με 180εύρα.

Άν ήταν να αγοράζει ο κοσμάκης την ίδια συσκευή 20 φορές...φέξε μου και γλίστρησα.

Οι κάτοχοι του 6 plus αναμένεται να αγιοποιηθούν φέτος. Το 6αρη για μυστηριώδη αιτία δεν έβγαλε τόσα προβλήματα! Ας αναφέρει πως θα μιλήσει και με δικηγόρο για την ταλαιπωρία που έπαθε καθώς και πως τον επηρέασε και επαγγελματικά με αποτέλεσμα να μην είναι συνεπής.


Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 12/01/2018 - 00:42


#7   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:40

Οι κάτοχοι του 6 plus αναμένεται να αγιοποιηθούν φέτος. Το 6αρη για μυστηριώδη αιτία δεν έβγαλε τόσα προβλήματα!

Ίσως επειδή ήταν ΚΟΝΤΟ... :D  μεγαλύτερη ακαμψία κτλ...

Φαντάσου πού και να μην παραδεχόταν το touch disease και το bendgate...


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 12/01/2018 - 00:41


#8   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:53

Ας τα πάρουμε με τη σειρά:

 

- Το όλο θέμα με το Touch Disease δεν επισκευάστηκε ποτέ από την Apple. Τα τηλέφωνα δηλαδή που δίνει με τα €180 είναι ακριβώς τα ίδια με τα αρχικά. Δεν έχουν κάποια βελτίωση ώστε να μην παρουσιάσουν το Touch Disease. Άρα με δεδομένο όλο αυτό είναι απόλυτα λογικό το ότι στο ξαναεμφάνισε.

 

- Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θεωρείται πρόγραμμα αντικατάστασης (άσχετα από την πρωτοτυπία όπου πληρώνεις κιόλας). Δεν αγοράζεις δηλαδή καινούριο τηλέφωνο, στην ουσία σου αντικαθιστούν το παλιό. Άρα είναι απόλυτα λογικό και νόμιμο το να μην έχεις καινούρια διετή εγγύηση όπως δεν ανανεώνεται η διετία αν αλλάξει το τηλέφωνό σου λόγω βλάβης. Σου έδωσαν 3 μήνες που δίνουν σε όλες τις συσκευές αντικατάστασης εάν η αρχική είχε λιγότερο από 3 μήνες υπόλοιπο εγγύησης.

 

- Τέλος τα περί στραβώματος κλπ ήταν προφανέστατες δικαιολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για να σε ξεφορτωθούν γιατί δεν ήξεραν να σου πουν γιατί έχεις άδικο. Σε είδαν να πιέζεις το σασί του τηλεφώνου (προφανώς κάποια τέτοια κίνηση έκανες για να κάνει επαφή η πλακέτα) και είπαν εδώ είμαστε θα τον βγάλουμε εκτός λόγω στραβώματος και τέλος. Αυτό όμως δεν αλλάζει ότι η συσκευή αυτή εφόσον είχε παρέλθει το τρίμηνο ήταν εκτός της όποιας εγγύησης. Απλά επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά τον κατήφορο που έχει πάρει τελευταία το iStorm.



#9   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:56

Οι κάτοχοι του 6 plus αναμένεται να αγιοποιηθούν φέτος. Το 6αρη για μυστηριώδη αιτία δεν έβγαλε τόσα προβλήματα! Ας αναφέρει πως θα μιλήσει και με δικηγόρο για την ταλαιπωρία που έπαθε καθώς και πως τον επηρέασε και επαγγελματικά με αποτέλεσμα να μην είναι συνεπής.

 Exω στείλει ηδη τα χαρτιά σε δικηγόρο. Γουστάρω να τα φάει τρελά ο δικηγόρος παρά να κοροιδεύουν τον κόσμο αυτοι.



#10   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:57

Ας τα πάρουμε με τη σειρά:

 

- Το όλο θέμα με το Touch Disease δεν επισκευάστηκε ποτέ από την Apple. Τα τηλέφωνα δηλαδή που δίνει με τα €180 είναι ακριβώς τα ίδια με τα αρχικά. Δεν έχουν κάποια βελτίωση ώστε να μην παρουσιάσουν το Touch Disease. Άρα με δεδομένο όλο αυτό είναι απόλυτα λογικό το ότι στο ξαναεμφάνισε.

 

- Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θεωρείται πρόγραμμα αντικατάστασης (άσχετα από την πρωτοτυπία όπου πληρώνεις κιόλας). Δεν αγοράζεις δηλαδή καινούριο τηλέφωνο, στην ουσία σου αντικαθιστούν το παλιό. Άρα είναι απόλυτα λογικό και νόμιμο το να μην έχεις καινούρια διετή εγγύηση όπως δεν ανανεώνεται η διετία αν αλλάξει το τηλέφωνό σου λόγω βλάβης. Σου έδωσαν 3 μήνες που δίνουν σε όλες τις συσκευές αντικατάστασης εάν η αρχική είχε λιγότερο από 3 μήνες υπόλοιπο εγγύησης.

 

- Τέλος τα περί στραβώματος κλπ ήταν προφανέστατες δικαιολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για να σε ξεφορτωθούν γιατί δεν ήξεραν να σου πουν γιατί έχεις άδικο. Σε είδαν να πιέζεις το σασί του τηλεφώνου (προφανώς κάποια τέτοια κίνηση έκανες για να κάνει επαφή η πλακέτα) και είπαν εδώ είμαστε θα τον βγάλουμε εκτός λόγω στραβώματος και τέλος. Αυτό όμως δεν αλλάζει ότι η συσκευή αυτή εφόσον είχε παρέλθει το τρίμηνο ήταν εκτός της όποιας εγγύησης. Απλά επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά τον κατήφορο που έχει πάρει τελευταία το iStorm.

Οτιδήποτε με νέο serial number έχει αυτόματα διετή εγγύηση. Για το τελευταιο εχεις απολυτο δικιο.


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 12/01/2018 - 00:58


#11   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:59

Τα 'χουμε πει πολλές φορές απο εδώ για iStorm.. Ου μπλέξεις.

 

Οι 3 μήνες πάλι στούς οποίους αναφέρονται, είναι για συσκευές που βρίσκονται προς το τέλος της εγγύησης, ή στο αντ/κο και επισκευή που κάνουν.

 

Ανανέωση της εγγύησης γίνεται μόνο σε περίπτωση αντ/στασης με σφραγισμένο/καινούριο και όχι με τα ανακα/σμένα.

 

Στο 6 καλώς η κακώς η μόνιμη καραμέλα για όλα τα προβλήματα ήταν το "στράβωμα".

 

Πόσω μάλλον με το Touch Disease όπως το δικό σου.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/01/2018 - 01:00

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#12   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 00:59

Συγνώμη και τελικά μετά από τόσο αγώνα δεν κατάφερες να βγάλεις άκρη? Με ΙΝΚΑ μίλησες η με κάποιο δικηγόρο σου?

και με τα δύο μόλις έστειλα.

 

Τα 'χουμε πει πολλές φορές απο εδώ για iStorm.. Ου μπλέξεις.

Οι 3 μήνες πάλι στούς οποίους αναφέρονται, είναι για συσκευές που βρίσκονται προς το τέλος της εγγύησης, ή στο αντ/κο και επισκευή που κάνουν.

Ανανέωση της εγγύησης γίνεται μόνο σε περίπτωση αντ/στασης με σφραγισμένο/καινούριο και όχι με τα ανακα/σμένα.

Το 6 καλώς η κακώς η μόνιμη καραμέλα για όλα τα προβλήματα ήταν το "στράβωμα". Πόσω μάλλον στο Touch Disease όπως το δικό σου.

Το τηλέφωνο που πήρα ήταν σε κουτί, σφραγισμένο, αχρησιμοποίητο, νεο ιμει και σηριαλ
 

Η συσκευή με τα απεριόριστα προβλήματα. Μίλα με idocument. Ενημέρωσε με πλήρες ιστορικό συν τις φωτογραφίες, και ζήτα 6s plus που δεν έχει κατασκευαστικό πρόβλημα ως αποζημίωση πριν μιλήσεις με ινκα.

το idocument τι ακριβώς είναι?


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/01/2018 - 01:05
Merge


#13   KostasRodos29

KostasRodos29

    iPH Intergalactic Leader

  • 19.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:03

και με τα δύο μόλις έστειλα.


Και πολύ καλά έκανες τρεξτο όσο μπορείς μέχρι κανάλια και ότι μέσο ηλεκτρονικά έντυπα όπου μπορείς και σου δώσει το οκ ο δικηγόρος σου.

                                                                                                                ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!


#14   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:05

Οτιδήποτε με νέο serial number έχει αυτόματα διετή εγγύηση. Για το τελευταιο εχεις απολυτο δικιο.

Με την ίδια λογική, αγοράζεις μια συσκευή και λίγο πριν τη λήξη της διετίας την πας για αντικατάσταση. Έτσι έχεις εγγύηση εφ'ορου ζωής.

 

Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει πουθενά και δεν το ορίζει καμία νομοθεσία.

 

Δεδομένου ότι η "νέα" συσκευή, συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς της "παλιάς" και από το χαρτί αντικατάστασης, η συσκευή συνεχίζει να έχει την εγγύηση της αρχικής συσκευής και όχι νέα.

 

Στα του θέματος τώρα.

 

Δυστυχώς, το αόρατο στράβωμα δεν θα το βρίσκανε αν δεν είχες κάνει την κίνηση μπροστά τους.

 

Τους έδωσες πάτημα και το εκμεταλλευτήκανε, και δυστυχώς μονο νομικά θα βγάλεις άκρη, αν φυσικά αποδείξεις με μετρήσεις ότι το κινητό δεν είναι στραβό

 

Δεν ξέρω αν απλά ο λόγος σου απέναντι στο δικό τους έχει κάποια αξία, δεδομένου ότι έχεις υπογράψει χαρτί παράδοσης (λογικά) στο οποίο επάνω αναφέρει το στράβωμα και το οποίο το δέχτηκες από μονος σου (υπογράφοντας).

 

Κινήσου νομικά, και μακάρι να βγάλει άκρη.

 

Γενικά σε τέτοια θέματα μονο η Document φαίνεται να διατηρεί κάποια σοβαρότητα (ακόμα).


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#15   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/01/2018 - 01:12

Το τηλέφωνο που πήρα ήταν σε κουτί, σφραγισμένο, αχρησιμοποίητο, νεο ιμει και σηριαλ
 

το idocument τι ακριβώς είναι?

Σφραγισμένη, με ζελατίνες και όλα τα παρελκόμενα? Γιατί απ' όσο καταλαβαίνω ανακα/σμένο πήρες.

 

Η Document είναι ένα ακόμη εξουσιοδοτημένο κέντρο.

 

Όμως στη δική σου περίπτωση πρέπει να επιμείνεις μέσω της iStorm που έχει προκύψει και το όλο θέμα.

 

Βέβαια θεωρώ πως θα έχει καταχωρηθεί μέσω του GSX η συσκευή ως Bended (ειδικά αν όντως είχε σταλεί εξωτερικό για έλεγχο), συνεπώς όπου και να πας πλέον η απάντηση θα 'ναι ίδια.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες