Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Υποστήρηξη-εγγύηση-κόστος


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Dimis61

Dimis61

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 05/02/2018 - 22:42

Αγαπητοί μου καλησπέρα και καλή χρονιά!

Είναι πρώτη φορά που γράφω...

Ενώ βρίσκομαι με το 3ο κατά σειράν iPhone, το 6s, 64Gb, μετά από αναβάθμιση, στο IOS 11....  αυτό κόλλησε τόσο πολύ, που δεν το ξεκόλλησαν πολλοί ειδικοί. 

Με τη σειρά τα γεγονότα εν τάχει. Μετά που κόλλησε, πήγα στην Cosmote όπου το είχα αγοράσει, εκεί μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης. ( 17 μηνών αγορά).

Μετά το έδωσα στην i Repair, εκεί πηγαινοήρθε στην Αθήνα ( διαμένω Χανιά) τέσσερις φορές, σε διάστημα, τριών περίπου μηνών. Σήμερα είναι κολλημένο σε μία οθόνη που ζητάει την υποστήριξη από την Απλε. Αναγκάζομαι πλέον να το ανεβάσω για ανταλλακτικά! 

Αλλά αναρωτιέμαι, μία αγορά της τάξης 900 Ευρώ, πρέπει να έχει τέτοια αντιμετώπιση από μία, σοβαρή κατασκευάστρια; Γι'αυτά τα χρήματα θα έπερεπε να μου στέλνουν λουλούδια κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου. Είμαι απολύτως απογοητευμένος!!! Δεν ξαναπλησιάζω ούτε τζάμπα να μου το δώσουν, χώρια που δεν το "΄έσπασα" και έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά σε εφαρμογές. Ξέχασα να πω, ότι κατέφυγα στον Συνήγορο του καταναλωτή, παίρνοντας απάντηση σε τηλ. συνομηλία, όυτε λίγο ούτε πολύ, ότι με την Apple δεν τα βάζεις... Ούτε καν σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.... Σας αφήνω τα συμπεράσματα.... 

Παρατηρήσεις:το τηλέφωνο δεν είχε πτώση, κακό χειρισμό, μέ τζάμια, θήκες κλπ από το πρώτο sec. 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 05/02/2018 - 23:44

Η i Repair δεν είναι ΕΠΙΣΗΜΟ επισκευαστικο κέντρο της Apple. Και απότι θυμάμαι οι τύποι είναι απαράδεκτοι απο άλλους φίλους εδώ μέσα που έχουν προσωπική εμπειρία.

Έπρεπε να το πάς σε επίσημο κέντρο.(document,infoquest,istorm,isystem).

Τα καλύτερα λέγονται για Document.

Οπότε ξεκίνα οτι το πρώτο λάθος έγινε απο εσένα.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 05/02/2018 - 23:48


#3   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 05/02/2018 - 23:51

Αγαπητοί μου καλησπέρα και καλή χρονιά!

Είναι πρώτη φορά που γράφω...

Ενώ βρίσκομαι με το 3ο κατά σειράν iPhone, το 6s, 64Gb, μετά από αναβάθμιση, στο IOS 11....  αυτό κόλλησε τόσο πολύ, που δεν το ξεκόλλησαν πολλοί ειδικοί. 

Με τη σειρά τα γεγονότα εν τάχει. Μετά που κόλλησε, πήγα στην Cosmote όπου το είχα αγοράσει, εκεί μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης. ( 17 μηνών αγορά).

Μετά το έδωσα στην i Repair, εκεί πηγαινοήρθε στην Αθήνα ( διαμένω Χανιά) τέσσερις φορές, σε διάστημα, τριών περίπου μηνών. Σήμερα είναι κολλημένο σε μία οθόνη που ζητάει την υποστήριξη από την Απλε. Αναγκάζομαι πλέον να το ανεβάσω για ανταλλακτικά! 

Αλλά αναρωτιέμαι, μία αγορά της τάξης 900 Ευρώ, πρέπει να έχει τέτοια αντιμετώπιση από μία, σοβαρή κατασκευάστρια; Γι'αυτά τα χρήματα θα έπερεπε να μου στέλνουν λουλούδια κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου. Είμαι απολύτως απογοητευμένος!!! Δεν ξαναπλησιάζω ούτε τζάμπα να μου το δώσουν, χώρια που δεν το "΄έσπασα" και έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά σε εφαρμογές. Ξέχασα να πω, ότι κατέφυγα στον Συνήγορο του καταναλωτή, παίρνοντας απάντηση σε τηλ. συνομηλία, όυτε λίγο ούτε πολύ, ότι με την Apple δεν τα βάζεις... Ούτε καν σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.... Σας αφήνω τα συμπεράσματα.... 

Παρατηρήσεις:το τηλέφωνο δεν είχε πτώση, κακό χειρισμό, μέ τζάμια, θήκες κλπ από το πρώτο sec. 

2 Βασικά λάθη έκανες φίλε μου...

 

1) Αποδέχτηκες την μπαρούφα που σου είπε η Cosmote ότι το τηλέφωνο είναι εκτός εγγύησης. Η εγγύηση του τηλεφώνου εφόσον το αγόρασες από την Cosmote είναι 24 μήνες αδιαπραγμάτευτα.

 

2) Το πήγες στο iRepair. Το συγκεκριμένο κατάστημα (ο θεός να το κάνει) δεν έχει καμία σχέση με την επίσημη εταιρεία, είναι ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο, με κακές και δόλιες προς τον πελάτη πρακτικές.

Δυστυχώς από τη στιγμή που το ακούμπησαν και πιθανότατα το άνοιξαν αυτοί, έχασες οποιαδήποτε εγγύηση της συσκευής. Και να μην σου φανεί περίεργο αν σε πιθανό έλεγχο αποδειχτεί ότι λείπουν κομμάτια μέσα από τη συσκευή. Είναι σήμα κατατεθέν τους να "ξεχνάνε" να βάζουνε πίσω στη συσκευή κάποια πράγματα ή να τα αλλάζουν με άλλα...

 

Μπορούσες να μιλήσεις κατευθείαν με κάποιο εξουσιοδοτημένο όπως η Document Και το πρόβλημά σου θα είχε λυθεί σε μία το πολύ εβδομάδα...






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες