Αγαπητοί μου καλησπέρα και καλή χρονιά!
Είναι πρώτη φορά που γράφω...
Ενώ βρίσκομαι με το 3ο κατά σειράν iPhone, το 6s, 64Gb, μετά από αναβάθμιση, στο IOS 11.... αυτό κόλλησε τόσο πολύ, που δεν το ξεκόλλησαν πολλοί ειδικοί.
Με τη σειρά τα γεγονότα εν τάχει. Μετά που κόλλησε, πήγα στην Cosmote όπου το είχα αγοράσει, εκεί μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης. ( 17 μηνών αγορά).
Μετά το έδωσα στην i Repair, εκεί πηγαινοήρθε στην Αθήνα ( διαμένω Χανιά) τέσσερις φορές, σε διάστημα, τριών περίπου μηνών. Σήμερα είναι κολλημένο σε μία οθόνη που ζητάει την υποστήριξη από την Απλε. Αναγκάζομαι πλέον να το ανεβάσω για ανταλλακτικά!
Αλλά αναρωτιέμαι, μία αγορά της τάξης 900 Ευρώ, πρέπει να έχει τέτοια αντιμετώπιση από μία, σοβαρή κατασκευάστρια; Γι'αυτά τα χρήματα θα έπερεπε να μου στέλνουν λουλούδια κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου. Είμαι απολύτως απογοητευμένος!!! Δεν ξαναπλησιάζω ούτε τζάμπα να μου το δώσουν, χώρια που δεν το "΄έσπασα" και έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά σε εφαρμογές. Ξέχασα να πω, ότι κατέφυγα στον Συνήγορο του καταναλωτή, παίρνοντας απάντηση σε τηλ. συνομηλία, όυτε λίγο ούτε πολύ, ότι με την Apple δεν τα βάζεις... Ούτε καν σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.... Σας αφήνω τα συμπεράσματα....
Παρατηρήσεις:το τηλέφωνο δεν είχε πτώση, κακό χειρισμό, μέ τζάμια, θήκες κλπ από το πρώτο sec.