Καλησπέρα φίλοι μου...Χθες ενώ όλα ήταν κανονικά, και ενώ σέρφαρα στο safari από το iphone ξαφνικά κόλλησε η οθόνη και δεν λειτουργούσε καθόλου. Την έσβηνα με το πλαϊνό κουμπί και την ξαναανοιγα χωρίς να μπορώ να πατήσω κάτι σε αυτή. Ούτε καν να ξεκλειδώσω. Αμέσως έψαξα στο internet πληροφορίες και υπάρχουν αναφορές ότι αυτό έχει συμβεί σε πολλούς. Δοκίμασα όπως έλεγαν hard reset και μου ξαναδούλεψε για λίγο αλλά μετά πάλι τα ίδια....Και από χθες το βράδυ είμαι χωρίς τηλέφωνο. Δοκίμασα όπως ανέφεραν στα διάφορα ξένα site να κάνω restore από recovery mode, αλλά ούτε αυτό δούλεψε. Τώρα δοκιμάζω restore από dfu mode. Έχει συμβεί σε κάποιον από εσάς? Στο εξωτερικό σε κάποιους που δεν διορθώθηκε το πρόβλημα, απευθύνθηκαν σε apple store και έγινε αντικατάσταση. Εγώ εδώ το έχω πάρει από Κωτσόβολο. Τι λέτε να κάνω?

iPhone X - Οθόνη ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ
#1
Δημοσίευση 12/02/2018 - 14:12
Ad
#3
Δημοσίευση 12/02/2018 - 14:14
Document, InfoQuest για αντ/σταση.
Θα μου το αντικαταστήσουν αφού το έχω πάρει από Κωτσόβολο?
#5
Δημοσίευση 12/02/2018 - 14:35
Ευχαριστώ πολύ....Δυστυχώς ούτε μετά από dfu restore λύθηκε το πρόβλημα....Τώρα είμαι στην αναμονή για να μιλήσω με infoquest.
#7
Δημοσίευση 12/02/2018 - 15:14
Πληροφοριακά και μόνο, DFU θα το βάλεις μόνο αν δεν το βλέπει το PC σου.
Στο λεω για να μη παιδεύεσαι στο μέλλον.
Πήγαινε κατευθείαν απο εκεί σε όποιο σε βολεύει. Να πάρεις πρώτα Backup.
Ευχαριστώ πολύ....Μιας και είμαι από Κόρινθο, μίλησα μαζί τους και θα τους το στείλω με courier...Μήπως γνωρίζεις πόσο καιρό παίρνει η αντικατάσταση?
#9
Δημοσίευση 24/02/2018 - 12:22
Καλησπέρα...Το πήρα τελικά το τηλέφωνο από την INFOQUEST (μέσω κούριερ, την Πέμπτη το πρωί). Στον έλεγχο, σύμφωνα με το έντυπο που έστειλαν μαζί με τη συσκευή, λέει που έκαναν δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα και δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν το πρόβλημα που τους περιέγραψα. Μου έκαναν και update στην 10.2.6. Πράγματι όταν το πήρα όλα κομπλέ....Κανένα πρόβλημα. Μέχρι πριν λίγο....Το τηλέφωνο πάλι νεκρό, η οθόνη δεν ανταποκρίνεται. Τι να κάνω ρε παιδιά, βοηθήστε. Να το στείλω και στην document?
Χάλια τα πράγματα.....
#11
Δημοσίευση 24/02/2018 - 12:43
Πάρε πρώτα τηλ στο Support και άνοιξε Case.
00800 4414 5417
Μετά στειλ'το αλλού. Είτε Document, είτε iSystem.
Εντάξει φίλε μου...Σε ευχαριστώ πολύ. Τώρα πάλι λειτουργεί μετά από 15-20 hard reset. Δεν είναι κατάσταση όμως αυτή....Θα τους καλέσω τη Δευτέρα. Ευχαριστώ πάρα πολύ.....
#13
Δημοσίευση 24/02/2018 - 13:14
Δηλ αυτος ο ρημαδοτεχνικος δεν αναρωτηθηκε γιατι να μπεις στον κοπο να στειλεις τη συσκευη με ενα τοσο συγκεκριμενο προβλημα? Την ανοιξε, την παλεψε 3 λεπτα, εκανε το update και εφοσον ολα οκ αντε παρτη πισω τρελλε καταναλωτη που σκοτωνεις την ωρα σου εφευρισκοντας προβληματα. Τι να πω ρε γαμωτο
#14
Δημοσίευση 24/02/2018 - 13:57
Δηλ αυτος ο ρημαδοτεχνικος δεν αναρωτηθηκε γιατι να μπεις στον κοπο να στειλεις τη συσκευη με ενα τοσο συγκεκριμενο προβλημα? Την ανοιξε, την παλεψε 3 λεπτα, εκανε το update και εφοσον ολα οκ αντε παρτη πισω τρελλε καταναλωτη που σκοτωνεις την ωρα σου εφευρισκοντας προβληματα. Τι να πω ρε γαμωτο
Τι ψάχνεσαι εμένα με είχανε τρελάνει γιατί 4 πίξελ δεν τα βλέπανε καμένα και μου το στέλνανε πίσω ότι είναι ένταξή με αναβάθμισή λύθηκε το θέμα και αναγκαστικά έβαζα αυτοκολιτάκια πάνω στην οθόνη στο κάθε iPhone που έστελνα με τα ίδια προβλήματά...
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#15
Δημοσίευση 24/02/2018 - 14:19
Αν μπλέξεις με λάθος τεχνικό την έχεις πατήσει μπορεί να ταλαιπωρηθείς και ένα μήνα και να παλεύεις να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες