Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 4 ψήφοι

[ΟΔΗΓΟΣ] Πως να διατυπώσετε ένα αποτελεσματικό αίτημα για τεχνική υποστήριξη


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
Θέμα χωρίς απαντήσεις

#1   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4.468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 10/05/2018 - 12:15

Όταν κάτι δεν πάει καλά με το Mac και χρειαστείτε βοήθεια, καθοριστικός παράγοντας για επίλυση του θέματος είναι τόσο η επακριβής περιγραφή του, αλλά και κάποιες πληροφορίες για το μηχάνημα. 

 

Τα προαναφερόμενα προφανώς  θα συνδράμουν τους τεχνικά καταρτισμένους φίλους να διαγνώσουν, να προσπαθήσουν να δώσουν λύση στο θέμα σας. 

 

Σαν πρώτη ενέργεια αποσυνδέετε ενσύρματα & ασύρματα περιφερειακά πλην των Apple keyboard & mouse, restart το μηχάνημα και ελέγχετε οπότε το θέμα ενδέχεται να εκλείψει εφ’ όσον προκαλείται από κάποιο περιφερειακό, διαφορετικά·

 

1. Συμπληρωματικά στην επακριβή περιγραφή του θέματος

 

• Αναφέρετε τι κάνατε πριν προκύψει το θέμα, ενδεικτικά upgrade της μνήμης ή του δίσκου, μεταβολή (repartition) της δομής του δίσκου, εγκατάσταση μη πιστοποιημένης ή torrent εφαρμογής, επίσκεψη "περίεργης" ιστοσελίδας, σε γενικές γραμμές ότι εκφεύγει της συνήθους ή της συνιστώμενης χρήσης του μηχανήματος αν προτιμάτε. 

 

• Αναφέρετε ονομαστικά τυχόν χρήση παράνομου λογισμικού, μπορεί να είναι ο πρόξενος του θέματος.

 

• Επίσης, αναφέρετε ονομαστικά τυχόν χρήση antivirus, cleaners for Mac, utilities γενικότερα που παρεμβαίνουν στο σύστημα. Είναι κύριοι πρόξενοι δυσλειτουργιών που μπορεί να προκαλέσουν αποσταθεροποίηση του συστήματος ακόμη και ένα μη λειτουργικό (bricked) Mac.

 

• Αν δε το σφάλμα εμφανίζεται υπό τη μορφή pop-up ή σαν οθόνη, θα βοηθούσε η ανάρτηση ενός screen shot.

 

Συνημμένο αρχείο  connect.jpg   37,08KB   34 λήψεις

 

Συνημμένο αρχείο  kernel panic.jpg   31,97KB   32 λήψεις

 

Συνημμένο αρχείο  screen.jpg   38,38KB   31 λήψεις

 

2. Για το μηχάνημα δίνετε τις πληροφορίες, που τις βρίσκετε στο  > About This Mac.

 

α. Την macOS version

β. Το μοντέλο 

γ. Την memory 

 

Συνημμένο αρχείο  overview.jpg   45,68KB   28 λήψεις

 

3. Για  τον δίσκο,  αρχικά αναφέρετε τη μορφή του (μηχανικός, SSD ή Fusion Drive). Αν ζητηθούν περισσότερα στοιχεία, τα βρίσκετε στο “Storage”.

 

Συνημμένο αρχείο  storage.jpg   21,47KB   26 λήψεις

 

 

4. Αν ζητηθεί  το διαγνωστικό  Etrecheck report του συστήματος· 

 

Με τα περιφερειακά αποσυνδεδεμένα τρέχετε το utility,  Share Report > Copy Report  και με command-V το ανεβάζετε το στο νήμα.

 

JampackedEvenBlackwidowspider-size_restr

 

Καλή, επιτυχή έκβαση στο θέμα σας. :)

 

Υ.Γ. Και βέβαια, ιδιαίτερα μιας και προέκυψε θέμα, βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα ενημερωμένο Time Machine backup.

 

 


vires acquirit eundo


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες