Υπάρχει 3ετές πρόγραμμα αντ/στασης απο την Apple.
Πήγαινε αύριο σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα.
Δημοσίευση 12/07/2019 - 08:24
Υπάρχει 3ετές πρόγραμμα αντ/στασης απο την Apple.
Πήγαινε αύριο σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα.
Δημοσίευση 12/07/2019 - 11:14
Καλημέρα. Πήγαινε InfoQuest.
Μακρία απο την iStorm.
Το πήγα τελικά στην Infoquest και η κοπέλα δεν ήξερε για το 3ετές πρόγραμμα της Apple. Μίλησε στο τηλέφωνο μετά με κάποιον κύριο και τελικά το έγραψε επάνω στο χαρτί παραλαβής. Μου είπε όμως ότι αν η Apple δεν έχει επίσημα τέτοιο πρόγραμμα, τότε θα χρεωθώ με 20€ έξοδα επισκευής. Για να δούμε τι θα γίνει στο τέλος.
Δημοσίευση 12/07/2019 - 11:20
Το πήγα τελικά στην Infoquest και η κοπέλα δεν ήξερε για το 3ετές πρόγραμμα της Apple. Μίλησε στο τηλέφωνο μετά με κάποιον κύριο και τελικά το έγραψε επάνω στο χαρτί παραλαβής. Μου είπε όμως ότι αν η Apple δεν έχει επίσημα τέτοιο πρόγραμμα, τότε θα χρεωθώ με 20€ έξοδα επισκευής. Για να δούμε τι θα γίνει στο τέλος.
Δημοσίευση 12/07/2019 - 11:50
Το πήγα τελικά στην Infoquest και η κοπέλα δεν ήξερε για το 3ετές πρόγραμμα της Apple. Μίλησε στο τηλέφωνο μετά με κάποιον κύριο και τελικά το έγραψε επάνω στο χαρτί παραλαβής. Μου είπε όμως ότι αν η Apple δεν έχει επίσημα τέτοιο πρόγραμμα, τότε θα χρεωθώ με 20€ έξοδα επισκευής. Για να δούμε τι θα γίνει στο τέλος.
Υπάρχει εσωτερική ενημέρωση για τα S2 που έχουν φουσκωμένες μπαταρίες και γίνεται αντ/σταση.
Αν δε στο καλύψουν, να μιλήσεις με το ελληνικό Support να ανοίξεις Case.
Μιλάω γι' αυτό εδώ.
Δημοσίευση 12/07/2019 - 12:38
Δημοσίευση 16/07/2019 - 15:35
Δημοσίευση 16/07/2019 - 16:16
00800 4414 5417
Αν δε βγάλεις άκρη, ζήτησε να σε συνδέσουν με το Customer Relations.
Υπόψιν, μιλάνε αγγλικά μετά εκεί, οπότε να είσαι προετοιμασμένος.
Νίκο μίλησα ήδη με μια υπεύθυνη στο παραπάνω τηλέφωνο και την υπόθεση θα την χειριστούν αυτοί προσωπικά. Εντός 48 ωρών θα γνωρίζω. Το καλό είναι ότι το ρολόι μου δεν έχει το παραμικρό άλλο πρόβλημα (χτυπήματα κλπ) κι έτσι η κοπέλα μου είπε δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δεν το αντικαταστήσανε. Θα ενημερώσω!!
Δημοσίευση 18/07/2019 - 13:52
Με πήρανε σήμερα τηλέφωνο από την Apple (+353 21 4259200 από Ιρλανδία στα ελληνικά) και με ενημερώσανε ότι το πρόγραμμα για φουσκωμένες μπαταρίες στο AW S2 SS έχει ισχύ για 2 χρόνια από την μέρα αγοράς κι ότι για 3 χρόνια εγγύηση έχουν όσα ρολόγια δεν ανοίγουν καθόλου. Δεν υπάρχει τέτοια ενημέρωση στα κεντρικά της Apple για 3ετή εγγύηση σε φουσκωμένες μπαταρίες. Τους διάβασα και το άρθρο από το 9to5mac.com και πάλι δυστυχώς δεν το γνώριζε η κοπέλα.
Τελικά όμως και κατά εξαίρεση (αιτιολογία ότι δεν μου έγινε σωστή ενημέρωση από μια άλλη συνάδελφο της Apple) θα μου το καλύψουν κι έτσι δεν θα χρειαστώ να πληρώσω κάτι. θα μου στείλουν ένα καινούργιο ρολόι μέσω Infoquest.
Απλώς ενημερώνω για άλλους χρήστες του Forum ότι αν έχουν παρόμοιο πρόβλημα κι έχουν περάσει τα 2 χρόνια δυστυχώς δεν καλύπτεται το φούσκωμα της μπαταρίας.
Τέλος καλό όλα καλά!!
Δημοσίευση 18/07/2019 - 14:05
Μπράβο τους. Γενικά υποτίθεται τα δίνουν με το σταγονόμετρο αλλά όλο και περισσότερο κόσμο ακούω με τέτοιες χάρες και μάλιστα με αλλαγές για καινούριες συσκευές. Εγώ δε σε επίσκεψη σε applestore για να ρωτήσω αν έχουν αντάπτορα eu σε uk ή αν μπορώ να πάρω κάποιο fast charger τελος πάντων μου έδωσε ένα φορτιστή στη ζούλα από returned device. Αν ρωτάς και είσαι ευγενικός τα κέρδη που κάνουν γυρνάνε σε ικανοποίηση πελατών
Με πήρανε σήμερα τηλέφωνο από την Apple (+353 21 4259200 από Ιρλανδία στα ελληνικά) και με ενημερώσανε ότι το πρόγραμμα για φουσκωμένες μπαταρίες στο AW S2 SS έχει ισχύ για 2 χρόνια από την μέρα αγοράς κι ότι για 3 χρόνια εγγύηση έχουν όσα ρολόγια δεν ανοίγουν καθόλου. Δεν υπάρχει τέτοια ενημέρωση στα κεντρικά της Apple για 3ετή εγγύηση σε φουσκωμένες μπαταρίες. Τους διάβασα και το άρθρο από το 9to5mac.com και πάλι δυστυχώς δεν το γνώριζε η κοπέλα.
Τελικά όμως και κατά εξαίρεση (αιτιολογία ότι δεν μου έγινε σωστή ενημέρωση από μια άλλη συνάδελφο της Apple) θα μου το καλύψουν κι έτσι δεν θα χρειαστώ να πληρώσω κάτι. θα μου στείλουν ένα καινούργιο ρολόι μέσω Infoquest.
Απλώς ενημερώνω για άλλους χρήστες του Forum ότι αν έχουν παρόμοιο πρόβλημα κι έχουν περάσει τα 2 χρόνια δυστυχώς δεν καλύπτεται το φούσκωμα της μπαταρίας.
Τέλος καλό όλα καλά!!
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες