Νομίζω ότι έχω πρόβλημα με το Smart Keyboard το οποίο αγόρασα καινούριο-σφραγισμένο από Αμερικανό πωλητή μέσω Ebay, τον Δεκέμβριο του 17.
Δεν έχει κλείσει δηλαδή ένα χρόνο.
Το πρόβλημα είναι το γνωστό: Τις περισσότερες φορές δεν το βλέπει, χωρίς όμως να βγάζει το μήνυμα "This accessory is not supported by this device".
Απλά, μετά από κάποια βάλε-βγάλε, δίπλωσε- άνοιξε, το βλέπει και λειτουργεί κανονικά.
Οπότε είναι μάλλον θέμα χρόνου, να πάρω παραμάσχαλα iPad και πληκτρολόγιο και πάω σε κάποιον από τους εξουσιοδοτημένους.
Το ερώτημά μου είναι, εάν έχει κάποιος εμπειρία σχετικά με αγορά από eBay και την εγγύηση ενός έτους.
Η συναλλαγή αυτή αναγνωρίζεται από τους δικούς μας εδώ (έχω την απόδειξη αγοράς που μου έστειλε ο πωλητής και μπορώ να τυπώσω και το email της συναλλαγής από το PayPal) ή θα μου πουν να το στείλω πίσω σε αυτόν που το αγόρασα;
Στη δεύτερη περίπτωση, θα βγάλω άκρη εάν ανοίξω case στην υποστήριξη της Apple;
Ελπίζω να μην σας κούρασα.