Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

ΕΕΤΤ: Ελεύθερη πλέον η διακοπή συμβολαίου


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   kober

kober

    iPH User

  • 182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 02/10/2018 - 09:00

Ακρως ενδιαφέρον ...

 

http://www.zougla.gr...neosis-simvasis



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   kober

kober

    iPH User

  • 182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 02/10/2018 - 09:11

Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τίθεται σε ισχύ το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ,ο οποίος δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Ο Κανονισμός καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλονται με το δεύτερο στάδιο ρυθμίσεων, μεταξύ άλλων, συνοψίζονται στα ακόλουθα θέματα:

  • Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Στην πρώτη σελίδα της σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια, η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου. Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή δυνατότητες, όπως η άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, ο καθορισμός ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων, η εξαίρεση του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους. 
  • Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. 
  • Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας: Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται υποχρεωτικά, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα MB ενημερώνεται επίσης, υποχρεωτικά, και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου.
  • Αυτόματη πίστωση λογαριασμού για βλάβες:Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, πρέπει να πιστώνεται αυτόματα και εντός τετραμήνου στον λογαριασμό του συνδρομητή,το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο:Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση,από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος. 
  • Μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).
  • Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο στάδιο ρυθμίσεων, που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή από τον Δεκέμβριο του 2017, με την έκδοση του Κανονισμού,περιλαμβάνει τα εξής:

  • Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών.
  • Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής επιλέγει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και, εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή έντυπα κατ’ επιλογή του παρόχου. Ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να αλλάζει οποιαδήποτε στιγμή τον τρόπο αποστολής του λογαριασμού. 

Το επόμενο και τελικό στάδιο ρυθμίσεων αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τέλος Δεκεμβρίου του 2018.

Περισσότερες πληροφορίες για τις ρυθμίσεις παρέχονται στο www.eett.gr, Ενότητα Για καταναλωτές/ Σχετικά με τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες/Οδηγίες-Συστάσεις.


Τελευταία επεξεργασία από: kober, 02/10/2018 - 09:13


#3   sevarton

sevarton

    iPH Enthousiast

  • 574 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 02/10/2018 - 09:22

το θέμα είναι αυτό ισχύει και για σταθερό τηλέφωνο;



#4   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2018 - 10:53

το θέμα είναι αυτό ισχύει και για σταθερό τηλέφωνο;


Δύσκολα εκεί γιατί τον εξοπλισμό τον παίρνεις με χρησιδάνειο. Η διακοπή ισχύει αν και εφόσον δεν έχεις πάρει συσκευή από αυτούς.

#5   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.833 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/10/2018 - 10:58

Δηλαδή όποτε θες κανεις διακοπή το συμβόλαιο χωρίς πέναλτι ?

#6   Leftflowers

Leftflowers

    iPH Contributor

  • 1.029 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad mini 4
  • GameCenter:leftflowers

Δημοσίευση 02/10/2018 - 11:28

ναι , ακριβως . Ρωτησα κι εγω σημερα στην Vodafone Αναβυσσου , ομως οπως περιμενα , ο Υπαλληλος δεν ηταν " ενημερωμενος " σχετικα .. 



#7   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.833 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/10/2018 - 11:35

Ωωωωωω και πως το δέχτηκαν αυτό όλοι αυτοί οι χαραμοφαηδες ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8   ikaros13

ikaros13

    iPH Contributor

  • 1.409 μηνύματα

Δημοσίευση 02/10/2018 - 11:49

Θα βάζουν μεγαλύτερο πάγιο...


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

#9   ChefAlexander

ChefAlexander

    iPH Contributor

  • 1.332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 02/10/2018 - 12:35

Θα βάζουν μεγαλύτερο πάγιο...


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Ας μη ξεχνάμε τί έγινε όταν βγήκε η απόφαση για την κατάργηση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης του Roaming (Περιαγωγή). Πριν καλά καλά εφαρμοστεί, όλοι οι πάροχοι είχαν σπεύσει να αυξήσουν τα τέλη τους ώστε να ισοφαρίσουν την χασούρα που θα έχουν.



#10   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.833 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/10/2018 - 13:31

Μάλλον δεν καταλάβαμε καλά ,αν κανεις διακοπή συμβολαίου έχει κανονικά πέναλτι απλά καταργούν το τέλος αποσύνδεσης .

#11   giannisk82

giannisk82

    iPH Addict

  • 746 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 02/10/2018 - 14:02

Δηλαδή έχω ένα συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας και την επιδότηση την έχω πάρει ως έκπτωση στο πάγιο, με διάρκεια 24 μήνες. Στο ένα έτος για παράδειγμα αποφασίζω να αλλάξω πάροχο με φορητότητα, μπορώ να το κάνω χωρίς πέναλτι ή την λεγόμενη επιστροφή της επιδότησης;



#12   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/10/2018 - 14:50

Λογικά την επιδότηση την επιστρέφεις , αλλιώς δεν θα είχες 18 μηνο συμβόλαιο , θα πήγαινες μηνιαία και όποτε ήθελες σταματούσες.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#13   Leftflowers

Leftflowers

    iPH Contributor

  • 1.029 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad mini 4
  • GameCenter:leftflowers

Δημοσίευση 02/10/2018 - 15:04

νομιζω πως θα το γυρισουν ολοι στα 12 μηνα συμβολαια παλι 



#14   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/10/2018 - 17:56

Μακάρι γιατί δεν είναι και ότι καλύτερο να μένεις στον ίδιο πάροχο για πολύ καιρό.
(Οι ανανεώσεις συμβολαίων δεν συμφέρουν σε σχέση με τις προσφορές για καινούργιους πελάτες από άλλες εταιρείες )


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#15   dgeorge4

dgeorge4

    iPH Enthousiast

  • 489 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 02/10/2018 - 17:59

Μόνο εγώ κατάλαβα κατάργηση τέλους αποσύνδεσης και όχι τέλος διακοπής συμβολαίου; Δηλαδή δε θα έχει πέναλτυ αν έχεις πάρει τηλέφωνο ή έκπτωση στα πάγια σαν επιδότηση; Δε νομίζω Τάκη
Όπως επίσης και ελεύθερη διακοπή αν σου ανανέωσαν πχ στον ΟΤΕ για 2 χρόνια το συμβόλαιο χωρίς να πάρεις κάτι δώρο, αυτό είναι καλό


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: dgeorge4, 02/10/2018 - 18:01


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες