Καλησπέρα σας, έχω μια συσκευή iphone 8 plus 64GB και το πρόβλημα που αντιμετοπίζω το τελευταίο διάστημα είναι με την υγεία της μπαταρίας. Η συσκευή έχει αγοραστεί και ενεργοποιειθεί 1/1/2018.
Το πρόβλημα που αντιμετοπίζω είναι ότι η Υγεία τη Μπαταρίας έχει φτάσει στο 90%(απόδοση κορυφής) με αποτέλεσμα η συσκευή μου να σβήνει όταν φτάνει στο 6% (το παθαίνει συχνά το τελευταίο διάστημα) και για συσκευή που δεν την έχω ούτε ένα χρόνο με προβληματίζει διότι το iphone 6 έπαθε πρόβημα στην μπαταρία του μετά από 2 χρόνια χρήσης. Όμως το πρόβλημα είναι ότι το έστειλα στην infoquest και μου το στείλανε πίσω και παθαίνω για άλλη μια φορά το ίδιο! Είναι σπαστικό όλο αυτό διότι πληρώνω και τζάπα μεταφορικά πήγαινε έλα με το service της infoquest και δεν γίνετε και η δουλειά μου.
Κάποια γνώμη? Τι μπορώ να κάνω για να μου αλλάξουν τη συσκευή ή την μπαταρία (να πω αναφέρω κανένα ψεύτικο πρόβλημα κλπα)? Διότι σε λίγους μήνες θα έχω και μεγαλύτερο πρόβλημα και κατάστημα αγοράς είναι ο Κ@.β..Λος και δεν έχω όρεξη να μπλεχτώ ξανά με το service τους διότι θα κάνω κανα 2 μήνες να μου φέρουν τη συσκευή πίσω (το αναφέρω για το δεύτερο έτος εγγύησης, αυτή τη στιγμή είμαι ακόμα στον πρώτο).