Και με Restore εξακολουθείς να έχεις θέμα?
Απο ρυθμίσεις - τηλέφωνο ο αριθμός σου εμφανίζεται?
Δημοσίευση 20/11/2019 - 20:20
Και με Restore εξακολουθείς να έχεις θέμα?
Απο ρυθμίσεις - τηλέφωνο ο αριθμός σου εμφανίζεται?
Ναι και με το restore, και ναι κανονικά εμφανίζεται ο αριθμός.
Δημοσίευση 20/11/2019 - 21:01
Από ότι φαίνεται έχω demo version στα χέρια μου, με απόδειξη cosmote, ισχύει η εγγύηση; (το ξέρω ότι είμαι σε διαφορετικό thread...σορρυ) Έβαλα tempered glass και στο κάτω μέρος της οθόνης έχουν εμφανιστεί στις άκρες 2 μεγάλα στίγματα... να το πάω στην infoquest, θα με καλύψει η εγγύηση;
Δημοσίευση 27/11/2019 - 21:14
Το Demo πάντως δε παίζει ρόλο για το παραπάνω με το iMSG.
Για την εγγύηση εφόσον υπάρχει απόδειξη αγοράς, είσαι οκ.
Υπάρχει απόδειξη 22/10/2019 από cosmote και σε 2 καταστήματα Γερμανός και infoquest που πήγα, μου είπαν ότι δε με καλύπτει η εγγύηση επειδή λέει το κινητό είναι ήδη 3 χρόνια ενεργοποιημένο κι επειδή είναι εκθεσιακό...
Δημοσίευση 28/11/2019 - 08:14
τότε θα πρέπει το κατάστημα που το αγόρασες να αναλάβει το κόστος επισκευής ή να σου επιστρέψει τα χρήματα που έδωσες για την αγορά.Υπάρχει απόδειξη 22/10/2019 από cosmote και σε 2 καταστήματα Γερμανός και infoquest που πήγα, μου είπαν ότι δε με καλύπτει η εγγύηση επειδή λέει το κινητό είναι ήδη 3 χρόνια ενεργοποιημένο κι επειδή είναι εκθεσιακό...
Τελευταία επεξεργασία από: pats, 28/11/2019 - 08:14
Δημοσίευση 28/11/2019 - 10:52
Υπάρχει απόδειξη 22/10/2019 από cosmote και σε 2 καταστήματα Γερμανός και infoquest που πήγα, μου είπαν ότι δε με καλύπτει η εγγύηση επειδή λέει το κινητό είναι ήδη 3 χρόνια ενεργοποιημένο κι επειδή είναι εκθεσιακό...
Καταρχάς για το 2ο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής.
Επίσης όταν σου έλεγαν αυτές τις παπάτζες έπρεπε να τους δείξεις απλά την απόδειξη με την ημ/νια αγοράς.
Θα πας εκεί λοιπόν και αν δεν σε καλύψουν καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.
Πάντως πρίν απο αυτό, αν θες δοκίμασε και με άλλη SIM να δεις αν εν/ποιείται.
Δημοσίευση 28/11/2019 - 14:05
Νίκο αν στο συστημα ειναι out of warranty και εχει ημερομηνία ενεργοποίησης ,τοτε βγαινει εκτός εγγυησης και πρεπει να αναλαβει ο πωλητής.Το πιο ευκολο ειναι να πει να παρει τα λεφτά πίσω ...Καταρχάς για το 2ο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής.
Επίσης όταν σου έλεγαν αυτές τις παπάτζες έπρεπε να τους δείξεις απλά την απόδειξη με την ημ/νια αγοράς.
Θα πας εκεί λοιπόν και αν δεν σε καλύψουν καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.
Πάντως πρίν απο αυτό, αν θες δοκίμασε και με άλλη SIM να δεις αν εν/ποιείται.
Δημοσίευση 28/11/2019 - 21:51
τότε θα πρέπει το κατάστημα που το αγόρασες να αναλάβει το κόστος επισκευής ή να σου επιστρέψει τα χρήματα που έδωσες για την αγορά.
Εχεις κάνει restore?
Ναι έχω κάνει restore, δεν το έχω αγοράσει από κατάστημα αλλά από ιδιώτη που το είχε αγοράσει από το bazaar της cosmote
Δημοσίευση 28/11/2019 - 21:57
Καταρχάς για το 2ο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής.
Επίσης όταν σου έλεγαν αυτές τις παπάτζες έπρεπε να τους δείξεις απλά την απόδειξη με την ημ/νια αγοράς.
Θα πας εκεί λοιπόν και αν δεν σε καλύψουν καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.
Πάντως πρίν απο αυτό, αν θες δοκίμασε και με άλλη SIM να δεις αν εν/ποιείται.
Ο πρώτος χρόνος εγγύησης μου είπαν είναι του πωλητή κι ο δεύτερος της apple, απλά λένε στη περίπτωση μου δεν ισχύει...Μαζί μου την είχα την απόδειξη από την αρχή και στα 3 μέρη που πήγα, Γερμανό κι infoquest. Δεν είναι μόνο το ότι δεν ενεργοποιείται το imessage, αλλά κι η μπαταρία αλλά κι η οθόνη και το wifi...
Δημοσίευση 29/11/2019 - 05:33
Ωπα αυτή είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση...Πηγαινε σε κατάστημα να το αφήσεις για να το στείλουν στο επισκευαστικό κέντρο αλλα να ξέρεις οτι η συνέχεια της διαδικασίας πρέπει να γίνει απο αυτόν που στο πούλησε....Ναι έχω κάνει restore, δεν το έχω αγοράσει από κατάστημα αλλά από ιδιώτη που το είχε αγοράσει από το bazaar της cosmote
Δημοσίευση 29/11/2019 - 21:31
Ωπα αυτή είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση...Πηγαινε σε κατάστημα να το αφήσεις για να το στείλουν στο επισκευαστικό κέντρο αλλα να ξέρεις οτι η συνέχεια της διαδικασίας πρέπει να γίνει απο αυτόν που στο πούλησε....
Σήμερα βρήκα ένα κατάστημα Γερμανός που ενδιαφέρθηκαν για τη περίπτωση μου, έστειλαν μεηλ στα κεντρικά της Cosmote, και θα το πάω από εκεί να τους το αφήσω και θα το στείλουν στο service και θα δούμε μου είπαν, είναι λένε αρκετά ιδιαίτερη η περίπτωση
Δημοσίευση 30/11/2019 - 04:31
μην χασεις επαφή με αυτόν που στο πούλησε ,γιατι μονο αυτος μπορει να διαχειριστεί την περιπτωση...Σήμερα βρήκα ένα κατάστημα Γερμανός που ενδιαφέρθηκαν για τη περίπτωση μου, έστειλαν μεηλ στα κεντρικά της Cosmote, και θα το πάω από εκεί να τους το αφήσω και θα το στείλουν στο service και θα δούμε μου είπαν, είναι λένε αρκετά ιδιαίτερη η περίπτωση
Δημοσίευση 11/01/2020 - 20:23
Update: 'Υστερα από το Γερμανό της Πεύκης που πήγα το άφησα και σε 2 μέρες αφότου το πήγα μου το επέστρεψαν, το πήγα και στο Γερμανό του Χαλανδρίου όπου κι εκεί το πήραν κανονικά και το έστειλαν στη Cosmote. Μετά από ένα μήνα, και λόγω εορτών υποθέτω, μου απάντησε γραπτώς η Cosmote ότι επειδή ήταν αγορασμένο από το Bazaar της να το επιστρέψω για να γίνει η πίστωση του ποσού. Επικοινώνησα με τον τύπο από όπου το είχα αγοράσει, του το επέστρεψα και πήρα πίσω τα λεφτά μου...
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες