Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

[Solved] Μη αποδοχη εγγυησης για το AW


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/03/2019 - 18:10

Καλησπερα

 Λιγο απογοητευμενος και για αυτο ζηταω την γνωμη σας.

 Απο προχθες το AW3 εσβησε ξαφνικα χωρις να μπορεσω να το ξανα-εκκινησω με κανενα τροπο.

 Οκ λεω, θα το πας απο εκει που το αγορασες με την εγγυηση/αποδειξη αγορας  και ολα κομπλε!

 (το εχω αγορασει απο M.M.) 

 Οντως την ιδια ημερα το μεσημερι το παρεδωσα και μου ειπαν μεσα σε 5 ημερες θα ειναι οκ

 Ελα που ομως σημερα με καλεσαν απο Μ.Μ. και μου οτι απο 'την APPLE' που το τσεκαραν 'βρηκαν΄μια μικρη ρωγμη

απο πισω και στο κατω μερος του ρολογιου και ετσι ειμαι εκτος εγγυησης (τους εχουν στειλει και φωτογραφιες με την ρωγμη μου ειπαν)! 

 Εννοειται (για τι ειμαι και λιγο 'ψειρας') οτι ποτε ΔΕΝ μου εχει πεσει και οτι δεν το εχω χτυπησει,

αλλα και πως να το αποδειξω ομως ;   

 

Ετοιμαζομαι σε λιγακι να παω απο εκει να δω και εγω τις φωτογραφιες (γιατι δεν μου τις στελνουν μεσω email) και ελεγα

μηπως μου λεγατε και εσεις καποια ιδεα γνωμη για την αντιμετωπιση του ολου θεματος

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 22/03/2019 - 18:29

Αν είναι ρωγμή, ρωγμή και όχι οι μικρές-ψιλές που εμφανίζονται, τότε δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις.

 

Το κακό εδώ είναι πως λογικά έχει δηλωθεί πλέον μέσω GSX η συσκευή, όπου και θα φαίνεται σε όλους στο σύστημα.

 

Δες τις φώτο και πράττεις ανάλογα.

 

Μπορείς και σε κάποιο εξουσιοδοτημένο, αλλά λόγω των παραπάνω μη περιμένεις πολλά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/03/2019 - 19:50

Μετα και την επίσκεψη μου στην MM που έκανα και εγώ έχουμε και λέμε>
η απάντηση που έχουν πάρει από την isystem (και όχι από την apple όπως μου έλεγαν τηλεφωνικά)
Είναι ότι επρόκειτο για μια ‘ρωγμη’ η οποια όντως δεν φαινόταν στο ανθρώπινο μάτι για αυτό και δεν
Διαπιστώθηκε κατά την παραλαβή του ρολογιού στην MM. Και είχαν εκτυπώσει μια φωτογραφία
Υπέρ μεγεθυμένη για να φανεί η ρωγμή ! και η οποία βρισκόταν τέρμα κάτω στην δεξιά γωνία του ρολογιού
Μαζί με μια προσφορά επισκευής 300ευρω (όταν καινούργιο έχει 429 όσο και το είχα αγοράσει)
Προς το παρών τους απάντησα ότι δεν το δέχομαι και ότι χρειάζομαι όλα αυτά χαρτιά για να ανοίξω
Ticket προς την apple.
Ο υπάλληλος μου είπε ότι χρειάζεται να συνεννοηθεί με το νομικό τους τμήμα εάν μπορούσε η όχι
να μου δώσει τα έντυπα απάντησης της isystem. Όποτε υπομονή μέχρι την Τρίτη που θα πάω πάλι από εκεί
Νομίζω ότι το σωστό να το κυνηγήσω όσο μπορώ μιας και αυτοί δέχονται έμμεσα ότι η ρωγμή δεν φαινόταν με το ανθρώπινο μάτι όποτε θα μπορούσε να προϋπήρχε η και να δημιουργήθηκε αργότερα, αλλά και πως είναι εφικτό μια τέτοια μικρο-ρωγμή να δημιουργήσει πρόβλημα σΤην λειτουργεία του ρολογιού

#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 22/03/2019 - 20:11

Η iSystem είναι εξουσιοδοτημένο. Δε παίρνουν μόνοι τους αποφάσεις.

 

Μιλάνε με τα κεντρικά της Apple και αυτοί απαντάνε για το εκάστοτε ζήτημα.

 

Απο τη στιγμή που δε φαίνεται, θα μπορούσαν να στο περάσουν ως Cosmetic και να την είχες γλυτώσει.

 

Άνοιξε Case αλλά δύσκολα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/04/2019 - 16:53

Η iSystem είναι εξουσιοδοτημένο. Δε παίρνουν μόνοι τους αποφάσεις.

 

Μιλάνε με τα κεντρικά της Apple και αυτοί απαντάνε για το εκάστοτε ζήτημα.

 

Απο τη στιγμή που δε φαίνεται, θα μπορούσαν να στο περάσουν ως Cosmetic και να την είχες γλυτώσει.

 

Άνοιξε Case αλλά δύσκολα.

Ενημερωτικά,

 Έχω προχωρήσει σε καταγγελία σε ΙΝΚΑ & ΣτΚ από την προηγούμενη Πέμπτη 06/04.

Με ενδείξεις/αποδείξεις ότι δεν ευθύνομαι εγώ για τι σπάσιμο/ράγισμα της οθόνης, και είμαι στην αναμονή...

 

Ξέρετε πόσο καιρό μπορεί να πάρει η όλη υπόθεση, μέχρι να έχω κάποιο νέο ;

(case στην APPLE δεν έκανα διότι δεν χρειάζεται μιας και η ζημιά έχει γίνει από ότι φαίνεται από M.M.- κατά την μεταφορά) 



#6   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 10/04/2019 - 17:39

Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Ενημέρωσέ μας για τις εξελίξεις.

 

Ενημερωτικά,

 Έχω προχωρήσει σε καταγγελία σε ΙΝΚΑ & ΣτΚ από την προηγούμενη Πέμπτη 06/04.

Με ενδείξεις/αποδείξεις ότι δεν ευθύνομαι εγώ για τι σπάσιμο/ράγισμα της οθόνης, και είμαι στην αναμονή...

 

Ξέρετε πόσο καιρό μπορεί να πάρει η όλη υπόθεση, μέχρι να έχω κάποιο νέο ;

(case στην APPLE δεν έκανα διότι δεν χρειάζεται μιας και η ζημιά έχει γίνει από ότι φαίνεται από M.M.- κατά την μεταφορά) 


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 10/04/2019 - 17:43


#7   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/04/2019 - 22:33

Ενημερωτικά,

 Έχω προχωρήσει σε καταγγελία σε ΙΝΚΑ & ΣτΚ από την προηγούμενη Πέμπτη 06/04.

Με ενδείξεις/αποδείξεις ότι δεν ευθύνομαι εγώ για τι σπάσιμο/ράγισμα της οθόνης, και είμαι στην αναμονή...

 

Ξέρετε πόσο καιρό μπορεί να πάρει η όλη υπόθεση, μέχρι να έχω κάποιο νέο ;

(case στην APPLE δεν έκανα διότι δεν χρειάζεται μιας και η ζημιά έχει γίνει από ότι φαίνεται από M.M.- κατά την μεταφορά) 

Καλό θα ήταν να κάνεις και Case για την άρνηση της παραλαβής.

 

Απο 'κει και πέρα, εξαρτάται.

 

Συνήθως δε παίρνει πάνω απο βδομάδα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#8   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/05/2019 - 03:19

Καλημέρα

 

 Από APPLE, μετά και από case δεν έγινε κάτι, μιας και όπως μου απάντησαν είναι ένα θέμα που αφορά εμένα και την M.M. 

 Το παράξενο είναι ότι από ΙΝ.ΚΑ και ΣτΚ δεν έχει κουνηθεί φύλλο, ούτε ένα email, μια απάντηση, τίποτα 4+ εβδομάδες τώρα!

 Μου φαίνεται τελικά ότι σήμερα το απόγευμα που θα σχολάσω, θα χρειαστεί να το χειριστώ μόνος μου, με το ελληνικό παραδοσιακό τρόπο !$!#$%@#%

 Αρκετή υπομονή έδειξα.  



#9   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 10/05/2019 - 10:36

Ζήτα από την Apple να σου επιβεβαιώσουν αν αυτή η μικρή ρωγμή που ισχυρίζονται οτι ακυρώνει ή όχι την εγγύησή σου. 

Πάρε δηλ. τα σχετικά έγγραφα (τη γραπτή αξιολόγησή τους και φωτό της ρωγμής) ξαναμίλα με το Apple Support και στείλτα να τα δουν. Εφόσον σου επιβεβαιώσουν από Apple οτι καλύπτεσαι τους τα πας πίσω και τέλειωσες. Μετά χώσε και τα !$!#$%@#% σου για το χρόνο που έχασες. 


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 10/05/2019 - 10:39


#10   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/05/2019 - 11:08

Καλημέρα

 

 Από APPLE, μετά και από case δεν έγινε κάτι, μιας και όπως μου απάντησαν είναι ένα θέμα που αφορά εμένα και την M.M. 

 Το παράξενο είναι ότι από ΙΝ.ΚΑ και ΣτΚ δεν έχει κουνηθεί φύλλο, ούτε ένα email, μια απάντηση, τίποτα 4+ εβδομάδες τώρα!

 Μου φαίνεται τελικά ότι σήμερα το απόγευμα που θα σχολάσω, θα χρειαστεί να το χειριστώ μόνος μου, με το ελληνικό παραδοσιακό τρόπο !$!#$%@#%

 Αρκετή υπομονή έδειξα.  

Καλό θα ήταν να κάνεις υπομονή με τον ΣτΚ και ΙΝ.ΚΑ, είτε να μιλήσεις ξανά μαζί τους.

 

Απο τη στιγμή που έχει επλακεί η iSystem και κατ' επέκταση η Apple, μιας και όπως σου είπα δε παίρνουν μόνοι τους αποφάσεις, δε θα κερδίσεις κάτι επιπλέον με το να πας απο εκεί.

 

Η επόμενη εναλλακτική που έχεις είναι αφού τηλ. στο ελληνικό Support της Apple εδώ, να ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations όπου και θα αναφέρεις τι έχει γίνει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#11   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/05/2019 - 11:20

Καλημέρα Νίκο
Έχει γίνει και αυτό. Οι άνθρωποι της APPLE και εδώ Ελλάδας, και οι της ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ (αν θυμάμαι καλά) ήταν εξυπηρετικότατοι
Αλλά και από αυτούς είχα την ίδια απάντηση. Από την στιγμή που η παράδοση του ρολογιού έγινε στην MM και από εκεί στην ISYSTEM δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

#12   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/05/2019 - 11:23

Καλημέρες. Ναι με Ιρλανδία που είναι τα κεντρικά.

 

Μίλησες και με Customer Relations?

 

Επίσης, η συσκευή στον 2ο χρόνο να υποθέσω?


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#13   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/05/2019 - 11:44

Ναι και με το emea_cr_correspodence_en@apple.com αλλά και τηλεφωνικά μαζί τους.
Η συσκευή είναι στον 1ο χρόνο ακόμη. Για την άκριβεια τον Ιούνιο κλείνει τον χρονο

#14   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/05/2019 - 11:53

Τότε πρέπει να κυνηγήσεις και την Apple.

 

Αυτά που σου λένε για τα Media είναι απλά μακακίες.

 

Έχουν ευθύνη, εφόσον βέβαια το παραπάνω δεν είναι απο δική σου υπαιτιότητα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#15   andreastc

andreastc

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/05/2019 - 12:17

Για πες. Για ποιον λόγο όμως ; Με ποια αιτιολογία.;
Και δεν θα το αφήσω έτσι. Επειδή είναι στον 1ο χρόνο ακόμη ;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες