Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iPad Pro (2018) 11 καμενο πιξελ


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   leuterismarkakis

leuterismarkakis

    iPH Enthousiast

  • 419 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:iLeuteris

Δημοσίευση 10/04/2019 - 11:28

Καλησπέρα χθες αγορασα ενα iPad PRO (2018) 11΄΄ και ειχε καμενο πιξελ παω σημερα (μεσα στην περιοδο doa) και μου λενε οτι δεν εχει doa λογο apple και ζητησα τα λεφτα μου πισω και μου λενε οτι ουτε αυτο γινεται γιατι εχει ανοικτει η συσκευη!!!εχεις κανεις καποια αναλογη εμπειρια ?κωτσοβολος το καταστημα !!ευχαριστω εκ των προτερων 

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 10/04/2019 - 11:30

Εάν δίνει το κατάστημα DOA τότε είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν σφραγισμένη συσκευή. Μην απαιτήσεις τίποτε λιγότερο. Εάν πάλι δεν δίνει DOA τότε πήγαινε Document όπου θα εξακριβωθεί αυτό που λες και θα σου δώσουν ανακατασκευασμένο.

#3   leuterismarkakis

leuterismarkakis

    iPH Enthousiast

  • 419 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:iLeuteris

Δημοσίευση 10/04/2019 - 11:39

εχει doa αλλα οχι για apple προιοντα!! αν διαβασεις https://europa.eu/yo...irst-6-months-2 λεει οτι μεσα σε 14 μερες αν επιστρεψω το προιον και ολα τα παρελκομενα φυσικα θα παρω τα λεφτα μου πισω 



#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/04/2019 - 11:41

Το DOA δεν είναι επιλεκτικό.

 

Ο Κώτσο δίνει 7 μέρες.

 

Υπαναχώρηση μπορείς να κάνεις αν η αγορά είχε γίνει ηλ/νικά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   leuterismarkakis

leuterismarkakis

    iPH Enthousiast

  • 419 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:iLeuteris

Δημοσίευση 10/04/2019 - 11:56

ετσι μου ειπαν στο καταστημα οτι δεν εχει doa για apple συσκευες πρεπει να στειλουν email στην infoquest αν τους πει να προχωρισει στην αντικατασταση τοτε μονο θα το κανει !αλλιως θα τους πει να το στειλουν στην στην info και να το δουν και αυτοι 

 

νομιζω οτι δεν ειναι θεμα υπαναχωρησης αλλα αν διαβασει το νομο καποιος λεει οτι :Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής (σε σχέση με την αρχική σας αγορά) ή επιστροφή των χρημάτων σας.



#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/04/2019 - 12:01

Αυτό που παραθέτεις είναι απλοί όροι της εγγύησης και δεν έχει καμία σχέση με το DOA.

 

Συνήθως με την InfoQuest εννοούν τόν έλεγχο (συνήθως τυπικά) για να πιστοποιηθεί το πρόβλημα.

 

Αν δεις και δε προχωράει, καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 10/04/2019 - 12:28

Σύμφωνα με τα παρακάτω τα προϊόντα της Apple από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν εξαιρούνται από το DOA. Προσωπική άποψη μην το αφήσεις έτσι.

Συνημμένο αρχείο  0CFD1F58-9301-4B0C-BF4C-C2B6FD62C35F.png   855,09KB   36 λήψεις

Συνημμένο αρχείο  A9F67768-1F9B-4218-A813-B37A8874A9D1.png   811,5KB   35 λήψεις

#8   leuterismarkakis

leuterismarkakis

    iPH Enthousiast

  • 419 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:iLeuteris

Δημοσίευση 10/04/2019 - 13:15

Σύμφωνα με τα παρακάτω τα προϊόντα της Apple από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν εξαιρούνται από το DOA. Προσωπική άποψη μην το αφήσεις έτσι.

attachicon.gif0CFD1F58-9301-4B0C-BF4C-C2B6FD62C35F.png

attachicon.gifA9F67768-1F9B-4218-A813-B37A8874A9D1.png

 

καλα προφανως δεν θα το αφησω !!!απλα ειναι θεμα χρονου οτι θα γινει doa θα γινει το θεμα ειναι οτι πρεπει να παρουν σε εισαγωγικα πρασινο φως απο το service ετσι λενε τουλαχιστον 



#9   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 10/04/2019 - 16:05

Πάλι μπερδεύεσαι.

Εφόσον δίνει DOA είναι υποχρεωμένοι οι ίδιοι να σου το αλλάξουν με σφραγισμένο επιτόπου. ΔΕΝ πρέπει να πάρουν από κανέναν έγκριση.

#10   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 10/04/2019 - 21:45

Πάρη με δεδομένο ότι δεν μπορεί το κάθε κατάστημα να έχει κατάλληλο προσωπικό για πιστοποίηση του προβλήματος, εννοείται διατηρούν το δικαίωμα να το στείλουν σε εξουσιοδοτημένο service για γνωμοδότηση.

 

Ο καταναλωτής εννοείται θεμελιώνει δικαίωμα DOA της στιγμή που το παραδίδει.

 

Αλλά είναι απόλυτα λογικό και σε ένα σημείο συμφέρον για τον καταναλωτή να ελέγχεται από κατάλληλο προσωπικό η συσκευή και όχι από οποιονδήποτε.

 

Άλλωστε το DOA ούτε υποχρεωτικό είναι, ούτε θεσμοθετείται πουθενά ως όρος και το πως ακριβώς δουλεύει.

 

Στην ουσία το κάεθ κατάστημα μπορεί να ορίζει ΜΟΝΟ του το τι σημαίνει DOA για τους πελάτες του.



#11   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 10/04/2019 - 22:54

Συμφωνώ Νίκο εν μέρει σε αυτά που αναφέρεις και λέω εν μέρει γιατί αναφέρει στο πιο πάνω screen shot που έχω ανεβάσει ότι η ίδια η εταιρία παρέχει τον έλεγχο για να διαπιστωθεί το πρόβλημα και εφόσον διαπιστωθεί ότι υπάρχει προχωρά σε αντικατάσταση.

Σαν καταναλωτής λοιπόν επειδή οι συγκεκριμένοι καλώς ή κακώς δεν έχουν το απαιτούμενο προσωπικό εμένα και κάθε εμένα δεν πρέπει να μας κάνουν μπαλάκι και να βρίσκουν δικαιολογίες κλπ. Επίσης η συγκεκριμένη εταιρία είναι που διατυμπανίζει το γεγονός ότι έχει το πρώτο Apple Shop στην Ελλάδα και μπορεί να σου παρέχει οτιδήποτε χρειαστείς πριν αλλά και μετά την αγορά κάποιου προϊόντος.

#12   leuterismarkakis

leuterismarkakis

    iPH Enthousiast

  • 419 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:iLeuteris

Δημοσίευση 12/04/2019 - 16:56

Καλησπερα !τελικα θα γινει κανονικα αντικατασταση με καινουριο !περιμενω να ερθει !!ευχαριστω για τις απαντησεις σας και την βοηθεια σας






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες