Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

JBL ηχείο , αρνηση εγγύησης από επίσημη αντιπροσωπεία


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   canecorso

canecorso

    iPH Elite Poster

  • 1.962 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad mini 4 +4G

Δημοσίευση 30/04/2019 - 14:49

Καλησπέρα
Έχω ένα θέμα με ένα jbl ηχείο που αγοράστηκε από καταστημα ελληνικό το οποίο υπηρχε στο skroutz ....
Το καταστημα αυτό απ ότι φαίνεται δεν υπάρχει πια .....
Απόδειξη αγοράς του ηχείου υπάρχει κανονικά και είναι εντός 2 ετών .
Μιλάω με το επίσημο service jbl Hellas μέσα από Facebook διότι σήμερα είναι κλειστά και μου λέει ο τύπος ότι εμείς δεν το αναλαμβάνουμε διότι δεν ανήκει στο επίσημο δίκτυο εξουσιοδοτημένων μετάπωλητών ....
Το λέω αυτό δεν μπορεί να ισχύει μιας και η αγορά επίσημα εγινε με απόδειξη από ελληνικό καταστημα κτλ κτλ
Αφού του ανέφερα για συνήγορο καταναλωτή μου απάντησε ότι πρέπει να απευθυνθώ στο καταστημα από το οποίο έγινε η αγορά του ...
Δυστυχώς όμως το καταστημα απ ότι φαίνεται δεν υπάρχει πια .....
Μπορώ να διεκδικήσω κάτι από όλο αυτό ;
Είμαι καλυμμένος όσων αφορά την εγγύηση
Να κάνω καταγγελία ;
Ευχάριστω

Τελευταία επεξεργασία από: canecorso, 30/04/2019 - 14:51

  • Some People Play the Game ......Others Change it........Powered By BlackBerry PassPort .

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   panos111

panos111

    iPH newbie

  • 65 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 30/04/2019 - 15:15

Πάρε ένα τηλ. στον συνήγορο του καταναλωτή


Sent from my iPhone using Tapatalk

#3   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.699 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 30/04/2019 - 19:57

Είχα κάνει και εγώ αγορά ένα ζευγάρι Airpods από το ThinkD και μου έβγαλαν πρόβλημα μετά τον χρόνο και το κατάστημα δεν δέχεται να μου παράσχει τον 2ο χρόνο εγγύησης. Έχω κάνει καταγγελία στην ΣτΚ από τις 12/04 και αναμένω το πόρισμα.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες