Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

2ετής εγγύηση σε iPad Pro 10.5 2017


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 14:20

Καλησπέρα σε όλους, έχω ένα iPad Pro 10.5, το οποίο αγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2017 από κατάστημα του σκρουτζ. Τον τελευταίο καιρό έχει σοβαρό πρόβλημα με την οθόνη (δεν ανταποκρίνεται καλά στην αφή), με την μπαταρία (αργεί πολύ να φορτίσει και η μπαταρία δεν κρατάει), ενώ ο αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων σχεδόν δεν λειτουργεί.

Αρχικά επικοινώνησα με την Apple και με ενημέρωσαν ότι το κατάστημα αγοράς είναι υποχρεωμένο να μου παρέχει 2 χρόνια εγγύηση βάσει της γνωστής ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Έπειτα επικοινώνησα με το κατάστημα, τους ενημέρωσα σχετικά με αυτό, αλλά αρνήθηκαν πλήρως να μου παρέχουν εγγύηση για τον 2ο χρόνο και με παρέπεμψαν στην Infoquest.

Στην επικοινωνία μου με την Infoquest μου είπαν ό,τι και από την Apple και όταν τους ρώτησα τι μπορούν να κάνουν οι ίδιοι για να μην μπλέξω με το κατάστημα μου είπαν ότι θα αιτηθούν 2ο χρόνο εγγύησης από την Apple για να με εξυπηρετήσουν, αλλά είναι σπάνιο να το δεχτεί αυτό η Apple. Σε περίπτωση που δεν το δεχτεί θα πρέπει να πληρώσω 20€ αν επιλέξω να μην αναλάβω το κόστος επισκευής.

Σας παρακαλώ ρε παιδιά, επειδή το χρειάζομαι το μηχάνημα και αυτή την στιγμή είναι ιδιαίτερα δυσλειτουργικό, τι μπορώ να κάνω; Το έχω αγοράσει 700€ και έχω στενοχωρηθεί πάρα πολύ.

Υ.Γ: Να επισημάνω ότι έχω ήδη κάνει αρκετά hard resets και επαναφορά εργοστασιακών και δυστυχώς τα προβλήματα παραμένουν.

Τελευταία επεξεργασία από: torter10, 26/05/2019 - 14:23


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   CX73

CX73

    iPH User

  • 151 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 26/05/2019 - 14:27

Δυστυχώς αυτό είναι το ρίσκο που όλοι παίρνουμε αγοράζοντας από Σκρουτζ.....τι περιμένεις όταν υπάρχει αυτή η τεράστια διαφορά από τους εξουσιοδοτημένους resellers!!!!

#3   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 14:32

Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ή θα πρέπει να δώσω άλλα τόσα στην Infoquest για να μου δώσουν refurbished;

#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:11

Τα εξουσιοδοτημένα που σε παρέπεμψαν δεν έχουν καμία δουλειά.

 

Ακόμα και γι' αυτό θα έπρεπε να ασχοληθεί αυτός και όχι εσύ.

 

Υπεύθυνος είναι ο πωλητής και μόνο να σου βρεί λύση.

 

Να επιμείνεις με το κατάστημα και να ζητήσεις γραπτώς την όποια άρνηση και παραπομπή.

 

Μετά καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:16

Τα εξουσιοδοτημένα που σε παρέπεμψαν δεν έχουν καμία δουλειά.
 
Ακόμα και γι' αυτό θα έπρεπε να ασχοληθεί αυτός και όχι εσύ.
 
Υπεύθυνος είναι ο πωλητής και μόνο να σου βρεί λύση.
 
Να επιμείνεις με το κατάστημα και να ζητήσεις γραπτώς την όποια άρνηση και παραπομπή.
 
Μετά καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.


Δεν ξέρω αν βιάστηκα, αλλά υπέβαλα ήδη καταγγελία στον Ιστότοπο της ΕΕ για την Ηλεκτρονική Επίλυση διαφορών. Ο καταστηματάρχης αρνήθηκε τηλεφωνικά να αναλάβει την επισκευή, δεν έχω κάτι έγγραφο.

#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:18

Σε αυτές τις περιτπώσες δεν ασχολείσαι τηλεφωνικά..

 

Πας απο εκεί και ζητάς την κάλυψη της εγγύησης όπως ορίζει ο ΝΟΜΟΣ.

 

Την άρνηση του τη ζητάς γραπτώς "για κάθε νόμιμο δικαίωμα σου" και καταγγελία μετά στα παραπάνω.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:19

Σε αυτές τις περιτπώσες δεν ασχολείσαι τηλεφωνικά..
 
Πας απο εκεί και ζητάς την κάλυψη της εγγύησης όπως ορίζει ο ΝΟΜΟΣ.
 
Την άρνηση του τη ζητάς γραπτώς "για κάθε νόμιμο δικαίωμα σου" και καταγγελία μετά στα παραπάνω.


Τώρα που έκανα ήδη την καταγγελία τι να κάνω; Να την αποσύρω, να απαιτήσω έγγραφα την άρνησή του και να την υποβάλλω ξανά ή να το αφήσω έτσι; Επίσης, γνωρίζεις τι πιθανότητες δικαίωσης έχω;

#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:25

Δεν υφίστανται πιθανότητες όταν μιλάμε για νόμο.. :)

 

Να μην αποσύρεις τίποτα. Απλά κάνε και στους παραπάνω.

 

Επίσης, αξιολόγηση στο Skroutz να γνωρίζει ο κόσμος.

 

Και 'δω να το γράψεις το κατάστημα δεν είναι ντροπή.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:28

Δεν υφίστανται πιθανότητες όταν μιλάμε για νόμο.. :)
 
Να μην αποσύρεις τίποτα. Απλά κάνε και στους παραπάνω.
 
Επίσης, αξιολόγηση στο Skroutz να γνωρίζει ο κόσμος.
 
Και 'δω να το γράψεις το κατάστημα δεν είναι ντροπή.


Κατάλαβα, οπότε αναμένω την αντίδραση του καταστήματος, το οποίο είναι το Tech Support PC.

Ιστοσελίδα: https://t-support.gr/

Ανάλογα με την πορεία της υπόθεσης θα αφήσω και κριτική στο Σκρουτζ.

Να επικοινωνήσω μαζί τους αύριο να τους ενημερώσω για την καταγγελία ή να περιμένω;

#10   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:31

Το ιδανικό θα ήταν να πήγαινες απο εκεί, αν έχουν φυσικό κατάστημα και εφόσον σου αρνηθούν ξανά να το ζητήσεις γραπτώς.

 

Διαφορετικά, απευθείας στους παραπάνω με ο,τι έχει συμβεί.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#11   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 15:32

Το ιδανικό θα ήταν να πήγαινες απο εκεί, αν έχουν φυσικό κατάστημα και εφόσον σου αρνηθούν ξανά να το ζητήσεις γραπτώς.
 
Διαφορετικά, απευθείας στους παραπάνω με ο,τι έχει συμβεί.


Θα πάω από εκεί τότε. Επίσης, παίζει ρόλο που είναι αγορασμένο με τιμολόγιο; Γιατί διαβάζω ότι αν και δεν υπάρχει διάκριση στην εγγύηση μεταξύ απόδειξης λιανικής και τιμολογίου, πολλοί έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα.

#12   sevarton

sevarton

    iPH Enthousiast

  • 574 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 26/05/2019 - 16:07

Νομίζω όταν έχει γίνει η αγορά με τιμολόγιο δεν ισχύει ο δεύτερος χρόνος εγγύησης

#13   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2.008 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/05/2019 - 16:30

Δεν γνωρίζω τι γίνετε στο skroutz αλλά από εξουσιοδοτημένο ισχύει μια χαρά η εγγύηση με τιμολόγιο και τον δεύτερο χρόνο.


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


#14   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 26/05/2019 - 16:39

https://appleworldhe...ση-της-συσκευή/

Εδώ αναφέρεται ότι υπάρχουν καταστήματα που υποστηρίζουν ότι συσκευές με τιμολόγιο έχουν 1 χρόνο εγγύηση, αλλά κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται πουθενά και ότι όσοι το κυνήγησαν δικαιώθηκαν.

Εγώ προσωπικά θα το κυνηγήσω μέχρι τέλους μιας και δεν σκοπεύω να πετάξω λεφτά για μία συσκευή για την οποία πλήρωσα 700€ πριν μόλις ενάμιση χρόνο.

#15   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 27/05/2019 - 13:28

Νεότερη ενημέρωση.

Ο καταστηματάρχης επικοινώνησε μαζί μου, φυσικά αρνήθηκε να αναγνωρίσει τον 2ο χρόνο εγγύησης.

Αρχικά προσπάθησε να με χτυπήσει στο συναίσθημα λέγοντας μου ότι δεν φταίει το κατάστημα και ότι αυτή η καταγγελία θα έπρεπε να γίνει στην Apple. Εγώ του εξήγησα πολύ ευγενικά ότι τα όσα αναγράφει η Apple στο site της όσον αφορά την ευθύνη του εκάστοτε καταστήματος είναι αφοπλιστικά και ότι εφόσον έχει επιλέξει να μεταπωλεί προϊόντα της θα έπρεπε να τα γνωρίζει.

Έπειτα μου είπε ότι του συμβαίνει πρώτη φορά αυτό και ότι δεν έχει επισκευαστικό κέντρο για iPad. Εμμέσως πλην σαφώς με απείλησε ότι αν αναλάβει εκείνος την επισκευή, θα το πάει σε μη εγκεκριμένο επισκευαστή ο οποίος μπορεί και να κάνει χειρότερα την συσκευή.

Στη συνέχεια μου είπε ότι όταν αγόρασα το προϊόν από εκείνον, αποδέχτηκα τον 1 χρόνο εγγύηση γιατί το έλεγε δίπλα. Εγώ του εξήγησα ότι το μοναδικό έγγραφο που αποτελεί συμβόλαιο μεταξύ πωλητή και αγοραστή είναι η απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς και σε αυτή δεν αναγράφεται πουθενά κάτι περί εγγύησης, επομένως κάθε ερμηνεία είναι πιθανή.

Τι προτείνετε να κάνω από εδώ και πέρα;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες