Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iPhone XS Max Πρόβλημα με το μικρόφωνο


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
6 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   JohnSpais

JohnSpais

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/06/2019 - 14:49

Η ιστορια - ταλαιπωρια μου ξεκιναει περιπου πριν απο τρεις εβδομαδες, οταν ενω μιλουσα στο τηλεφωνο αρχισε το κινητο να κανει παρασιτα και ο συνομιλητης μου να μην μπορει να με ακουσει. Εκλεισα το τηλεφωνο, τον καλεσα ξανα και τα παρασιτα εξακολουθουσαν να υπαρχουν. Ηταν σε τετοιο βαθμο οπου ενω του μιλουσα δεν μπορουσε να ακουσει τη φωνη μου. Μετα απο λιγη ωρα τον καλω παλι και ολα ηταν κανονικα. Υπεθεσα οτι ηταν κατι με το σημα.
Το βραδυ της ιδιας ημερας σε FaceTime Audio κληση τα παρασιτα εμφανιζονται ξανα. Μετα απο 2-3 επανακλήσεις εξαφανιζονται και η συνομιλια μου συνεχιζεται κανονικα.
Αρχιζω να υποπτευομαι οτι κατι συμβαινει με το μικροφωνο και δεν ειναι θεμα σηματος και απλα την επομενη ημερα το πρωι επιβεβαιωνομαι οταν σε κληση παρουσιαζεται παλι το ιδιο προβλημα.

Πηγαινω στο iStorm στο Golden Hall τους εξηγω το προβλημα, ελεγχουν το κινητο με το διαγνωστικο κτλ και βγαζει οτι δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα. 100% σε ολα τα μερη. Μου προτεινουν να το χρησιμοποιησω και αν τυχον το εμφανισει παλι να τους το παω ωστε να το ελεγξουν.

Για να μπορω να δοκιμαζω το μικροφωνο μη μπορωντας να παιρνω συνεχεια καποιον τηλεφωνο και να τον ρωταω αν κανει παρασιτα η οχι ξεκινησα μεσω του voice memos να κανω ηχογραφησεις για να το τεσταρω. Το αποτελεσμα ηταν τα παρασιτα που ακουγα στις κλησεις να υπαρχουν και στα voice memos αλλες φορες πιο εντονα αλλες φορες πιο αχνα και αλλες φορες να μην υπαρχουν καθολου.
Εκανα hard reset τιποτα, restore και set up as new τιποτα, dfu restore και set up as new παλι τιποτα. Οταν χρησιμοποιουσα το ακουστικα το προβλημα εξαφανιζοταν οποτε ημουν πλεον σιγουρος οτι ειναι θεμα του μικροφωνου.

Αποθηκευσα γυρω στις 20 ηχογραφησεις στην πλειοψηφια των οποιων υπηρχαν τα παρασιτα και καποιες που λειτουργουσε το μικροφωνο κανονικα για να ειναι εμφανης η διαφορα και πηγα παλι στο istorm και αφησα το κινητο να το κοιταξουν στις 28/05/2019. Τους εδωσα και τις ηχογραφησεις.

Δευτερα 3/6/2019 επικοινωνω εγω μαζι τους και μου αναφερουν οτι οσο καιρο το τεσταρουν δεν μπορουν να αναπαραγουν το προβλημα και οτι θα το δοκιμασουν για ακομα μια μερα και αν δεν, θα επικοινωνησουν με τους μηχανικους της Apple στελντοντας τους και τις ηχογραφησεις για να τους πουν τι να κανουν.

Την ιδια ημερα ανοιγω case στην Apple μιλωντας στο support με εναν ομολογουμενως παρα πολυ εξυπηρετικο παιδι το οποιο κατανοει το προβλημα πληρως. Επικοινωνει με το istorm την επομενη ημερα και με καλει αναφεροντας οτι θα απευθυουν στους τεχνικους οπως ανεφερα και πιο πανω και λογικα μεσα σε 1-2 ημερες θα εχουμε απαντηση.

Σημερα 6/6/2019 αφου καλεσα 10 φορες στο istorm χωρις να το σηκωνουν τελικα μιλησα με καποιον και αφου αφησα το τηλεφωνο και το ονομα μου ακομα περιμενω να με καλεσουν για να ενημερωθω.

Συγγνωμη για μακροσκελες post αλλα κοντευω να σκασω, το κινητο ειναι αγορασμενο 1/4/2019 απο το Πλαισιο, δεν εχει το παραμικρο χτυπημα ή πεσιμο, εχουν περασει 8 εβδομαδες απο τη μερα αγορας εκ των οποιων οι 2 ειναι χωρις κινητο.

Οποιαδηποτε συμβουλη/προταση ειναι ευπροσδεκτη



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   PanosK212

PanosK212

    iPH User

  • 150 μηνύματα
  • Twitter:@paonskarav
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 06/06/2019 - 15:10

καλησπέρα μεγάλη φασαρία όντως ενώ θα έπρεπε αμέσως να κάνουν κάτι. Γιαυτο πλέον ξεχνα τους κ πηγαίνει την επομενη στην Document άμεση εξυπηρέτηση κ κύριοι σε όλα τους. από προσωπική εμπειρία το λέω σε καινουριο iphone xs max!!



#3   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.585 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/06/2019 - 15:36

Σημερα 6/6/2019 αφου καλεσα 10 φορες στο istorm χωρις να το σηκωνουν τελικα μιλησα με καποιον και αφου αφησα το τηλεφωνο και το ονομα μου ακομα περιμενω να με καλεσουν για να ενημερωθω.

Το βασικό λάθος σου είναι πως έμπλεξες με την iStorm.

 

Για κανένα αξεσουάρ καλοί είναι, αλλά μέχρι εκεί.

 

Να επιμείνεις πλέον και όχι μόνο με τηλ. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας ο ίδιος απο εκεί και να τελειώνεις.

 

Μη φύγεις αν δε σου δώσουν απάντηση/λύση.

 

* Το DFU στο Restore πάλι, δεν αλλάζει κάτι. Δε κερδίζεις κάτι επιπλέον με αυτό..

 

Θα το βάλεις μόνο αν το PC δε βλέπει τη συσκευή.

 

Στο λέω απλά για να μη παιδεύεσαι ξανά στο μέλλον.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#4   JohnSpais

JohnSpais

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/06/2019 - 16:10

Καλησπερα, ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.

Πηγα στο iStorm εχοντας πολυ καλη εμπειρια σε ενα προβλημα που ειχε το 6plus με την καμερα, και εχοντας ακουσει καλα λογια για την infoquest γενικα. Που να φανταστω οτι θα μπλεξω ετσι.

Τελικα αφου εξακολουθω να μην μπορω να βρω κανεναν στο τηλεφωνο στο iStorm ουτε αυτοι να με εχουν παρει πισω εγραψα ενα email στο κυριο που με εξυπηρετησε στο support της Apple το οποιο και κοινοποιησα στην iStorm αλλα και στην Infoquest μιας και η iStorm ανηκει στο Quest Group, ενημερωνοντας τους οτι αν μεχρι αυριο δεν εχω απαντηση για την επιλυση του προβληματος μου θα προσφυγω στο συνηγορο του καταναλωτη αλλα και σε οποιαδηποτε αλλη νομικη ενεργεια.



#5   JohnSpais

JohnSpais

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/06/2019 - 23:52

Καλησπερα, ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.

Πηγα στο iStorm εχοντας πολυ καλη εμπειρια σε ενα προβλημα που ειχε το 6plus με την καμερα, και εχοντας ακουσει καλα λογια για την infoquest γενικα. Που να φανταστω οτι θα μπλεξω ετσι.

Τελικα αφου εξακολουθω να μην μπορω να βρω κανεναν στο τηλεφωνο στο iStorm ουτε αυτοι να με εχουν παρει πισω εγραψα ενα email στο κυριο που με εξυπηρετησε στο support της Apple το οποιο και κοινοποιησα στην iStorm αλλα και στην Infoquest μιας και η iStorm ανηκει στο Quest Group, ενημερωνοντας τους οτι αν μεχρι αυριο δεν εχω απαντηση για την επιλυση του προβληματος μου θα προσφυγω στο συνηγορο του καταναλωτη αλλα και σε οποιαδηποτε αλλη νομικη ενεργεια.

Update

Με καλεσαν τελικα το απογευμα απο το iStorm ολος τυχαιως 10 λεπτά αφοτου εστειλα το mail, το προσπερναω. Η ουσια συμφωνα με τον τεχνικο ειναι οτι απο τη Δευτερα ειναι offline το συστημα της Apple και δεν μπορει να ερθει σε επικοινωνια με τους τεχνικους στο εξωτερικο ουτε να τους αποστειλει τα voice memos. Οσες δοκιμες και αν εκανε δεν μπορει να αναπαραγει το προβλημα συμφωνα με τα λεγομενα του!

Οπως καταλαβαινετε μια εβδομαδα περασε ετσι. Ουτε ποτε και αν θα εχουμε απαντηση ξερουν, ουτε ποτε θα λυθει.

Προτειναν να παω στο πλαισιο απ' οπου εχω αγορασει το κινητο με το παραστατικο που εχω οτι εχουν παραλαβει το κινητο για επισκευη και να ζητησω κινητο αντικαταστασης (το θυμηθηκαν 10 μερες μετα να μου το πουν αυτο, το προσπερναω και αυτο) ή να μιλησει με το μανατζερ του iStorm και αν μπορουν να μου δωσουν αυτοι κινητο αντικαταστασης. Αρνηθηκα και τα δυο.

Θα δωσω περιθωριο λιγες μερες ακομα, αν δεν υπαρξει φως στον οριζοντα θα κινηθω νομικα. Επισης σκεφτομαι αν θα ηταν φρονιμο να παρω το κινητο και να απευθυνθω στη document



#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.585 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/06/2019 - 00:18

Απο τη στιγμή που ξεκίνησες με την iStorm και σε έχουν μπλέξει, καλό θα ήταν να το εξαντλήσεις εκεί.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   JohnSpais

JohnSpais

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 11/06/2019 - 16:36

Καλησπέρα, έγινε τελικά αντικατάσταση του κινητού και σήμερα το παρέλαβα. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά!

Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις και τις συμβουλές!






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες