Στις 99% των περιπτώσεων η Apple το κάνει δεκτό.
Εσπασε το πλήκτρο αφής σε iphone 8.
Ad
#32
Δημοσίευση 21/07/2019 - 22:22
Η οθονη ναι συνδεεται με σο κουμπι και μεσα απο την πλατη της οθονης το κουμπι λοιπον φθανει στη πλακετα. Απο στιγμη που δε πειραχτηκε ποτε η οθονη δλδ δεν αλλαξε οθονη αλλα το κουμπι ξαφνικα σταματησε να δουλευει εχει θεμα με το κουμπι ο φιλος κ οχι με οθονη ωστε να γινει αλλαγη στην οθονη.
Το καιε κουμπι φιλε για να συνεργαστει μαζι με αποτυπωμα θελει τη δικη του συγκεκριμενη μητρικη. Εσυ που σου ραγισε κ πλεον δεν εχεις αποτυπωμα υπαρχει αν θες η κυση και πολυ πιο οικονομικα..
Αν σε ενδιαφερει ασε μου μηνυμα προσωπικο.
#33
Δημοσίευση 21/07/2019 - 23:14
Στις 99% των περιπτώσεων η Apple το κάνει δεκτό.
αφου εγκριθει δηλαδη απο την apple, τελειωσαμε ;
πρεπει πρωτα να στειλω την συσκευη και μετα να περιμενω την εγκριση ;
και αν μετα την εγκριση η document τα γυρισει και ισχυριζεται οτι ειναι υπαιτιοτητα δικη μου ;
πως αποδεικνυω οτι δεν ειμαι ελεφαντας ;
#35
Δημοσίευση 22/07/2019 - 10:17
Παιδια. Τα λετε λιγο μπερδεμενα. Το κουμπι εχει ραγισει και δε του δουλευει καν...
Η οθονη ναι συνδεεται με σο κουμπι και μεσα απο την πλατη της οθονης το κουμπι λοιπον φθανει στη πλακετα. Απο στιγμη που δε πειραχτηκε ποτε η οθονη δλδ δεν αλλαξε οθονη αλλα το κουμπι ξαφνικα σταματησε να δουλευει εχει θεμα με το κουμπι ο φιλος κ οχι με οθονη ωστε να γινει αλλαγη στην οθονη.
Το καιε κουμπι φιλε για να συνεργαστει μαζι με αποτυπωμα θελει τη δικη του συγκεκριμενη μητρικη. Εσυ που σου ραγισε κ πλεον δεν εχεις αποτυπωμα υπαρχει αν θες η κυση και πολυ πιο οικονομικα..
Αν σε ενδιαφερει ασε μου μηνυμα προσωπικο.
Αυτό που λένε τα παιδιά και δεν είναι καθόλου μπερδεμένο είναι πως στην αντικατάσταση οθόνης στα εξουσιοδοτημένα αλλάζει μαζί και το home button. Κοινώς η apple δεν κάθεται να βγάλει το παλιό home button και να το βάλει στην νέα οθόνη αλλά προγραμματίζει το νέο σετ και το τοποθετεί κατευθείαν.
Από τη στιγμή που το κουμπί έχει σπάσει η μόνη λύση για να διατηρήσει το touch id ο φίλος είναι να κινηθεί στα εξουσιοδοτημένα.
Ποια είναι η δική σου πρόταση και γιατί δεν τη γράφεις εδώ να μαθαίνουμε και εμείς;
#36
Δημοσίευση 26/07/2019 - 12:46
Δυστυχως η document το εκρινε ως εκτος εγγυησης αποκαλωντας τις ρωγμες σαν accidental damages απο τυχον πιεση.
Ζητα 25€ για να μπει η συσκευη στο service της και εφοσον διαφωνω για τον τροπο δημιουργιας των ρωγμων (οτι δηλαδη δεν ειναι υπαιτιοτητα μου και πρεπει να καλυφθει απο την εγγυηση), μπορει να αποσταλλει στην Ολλανδια για να αποφανθει εκει η apple οριστικα.
Η εξυπηρετηση πελατων δεν παιρνει καμμια θεση καθως θεωρει (και δικαιολογημενα), πως τον πρωτο λογο εχει το σερβις που βλεπει την συσκευη.
Ζητησα να μιλησω με το custommer relations αλλα αρνηθηκαν να με συνδεσουν με την αιτιολογια οτι δεν υπαρχει προβλημα συμπεριφορας εκ μερους του εξουσιοδοτημενου.
Τι κανω τωρα οεο ;;;
#38
Δημοσίευση 26/07/2019 - 12:58
Στειλ'το Apple Store.
να ζητησω δηλαδη να μου επιστραφει και να το στειλω εγω στον φιλο στην Αγγλια ;
εκει θα καλυφθει σε εγγυηση ;
#39
Δημοσίευση 26/07/2019 - 13:00
Είναι δίκοπο γιατί λογικά το έχουν δηλώσει μέσω GSX.
Πιθανόν και σε Apple Store να μη στο καλύψουν.
Βέβαια εκεί είναι πιο εξυπηρετικοί, θα σε ακούσουν.
Συνεπώς αν ο φίλος εξηγήσει οτι δεν έχεις κάνει εσύ, μπορεί να στο περάσουν χωρίς προβλήματα.
Μη μπλέξεις άλλο με τη Document..
#40
Δημοσίευση 26/07/2019 - 15:46
Μετα απο συνδιαλεξη περιπου 45 λεπτα μου ζητησαν να περιμενω να το χειριστουν αυτοι και να με ενημερωσουν.
Τους εδωσα τα στοιχεια της συσκευης που μου ζητηθηκαν και θα αναμενω νεοτερα απο εβδομαδα.
Νομιζω οτι πλεον δεν υπαρχει τιποτα περισσοτερο η καλυτερο που θα μπορουσα να κανω.
Για την ιστορια οποιαδηποτε τυπου ρωγμη η σπασιμο στην εξωτερικη επιφανεια της συσκευης, ασχετου υπαρξης αλλων σημαδιων θεωρειται ευθυνη του χρηστη και βγαζει αυτοματα την συσκευη εκτος εγγυησης.
Αφου λοιπον δεν υπηρχαν αλλα σημεια φθορας στην συσκευη μου η εξηγηση που δοθηκε απο την document ηταν λογω πιθανης υπερβολικης η κακης πιεσης του κουμπιου.
Η επικοινωνια ομως ηταν πολυ κακη με ενα στυλακι δηθεν επαγγελματισμου που ομως κατεληγε συνεχως στα 200€ της επισκευης η τουλαχιστον στα 25€ σαν μινιμουμ κοστους ενασχολησης δικης τους με εμενα και την συσκευη μου.
Sent from my iPad using Tapatalk
#42
Δημοσίευση 26/07/2019 - 16:02
Ειχα την εντυπωση πως η document προτεινονταν σαν ο πιο «φιλικος» εξουσιοδοτημενος.Αφού δεν σε έβρισαν, πάλι καλά να λες.
Παντως με την ινφο που ειχα τηλεφωνικη επικοινωνια πριν το στειλω ηταν πολυ πιο ουσιστικη και ξεκαθαρη.
Sent from my iPad using Tapatalk
#44
Δημοσίευση 26/07/2019 - 20:31
"Φιλικούς" έιναι το μόνο σίγουρο πως δε τους λες.
τελικα ποιος ειναι ο πιο συνεργασιμος να απευθυνεσαι σε τυχον προβλημα ;
και για το istorm διαβαζω συστασεις προς αποφυγη.
Ποιος μενει ;
#45
Δημοσίευση 26/07/2019 - 21:04
Το iStorm στο κομμάτι Service είναι οι χειρότεροι.
Στο θέμα συμεριφοράς, πρωτιά η Docu. Αγενέστατοι απλά.
Γενικότερα πάλι απο τη στιγμή που Apple Store και επίσημη παρουσία της Apple στην Ελλάδα δεν υπάρχει, απλά κλαίς.
Είναι τι θα σου κάτσει.
Έχε απλά υπόψιν σου και την iSystem.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες