Όποτε μου φαίνεται πως θα πρέπει να συμβιβαστώ με αυτό. Τουλάχιστον δεν είναι αξιοσημείωτο εκτός και αν το πείσω σε αυτό το σημείο και βάλω το αυτί μου κοντά. Διότι αν χρειαστεί να το στείλουν για σέρβις και ανοίξουν καινούριο κινητό δεν το κάνω καν.
Δε πρέπει να συμβιβάζεσαι με τίποτα.
Μη πέφτεις στη παγίδα των "φυσιολογικών" και δε τρέχει τίποτα.
Γιατί αν π.χ. προκύπτει απο το Wirelless κομμάτι θα έχεις θέμα αργότερα.
Πήγαινε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα (iSystem, InfoQuest) και αν για τον οποιονδήποτε λόγο δε περάσει, θα ανοίξεις Case στο Support της Apple.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 10/12/2019 - 00:32